![]() |
advies?
Ik weet niet hoe ik haar kan om praten!
Mijn vriendin van 16 is nog maagd.. en gaat over een paar weken op vakantie met een vriendin.. ze beweert dat ze er klaar voor is, en dat ze het heel graag wil, eerst wou ze het liefst wachten totdat ze verliefd al heel lang verliefd was.. maar ze zegt nu dat ze lang genoeg gewacht heeft.. en wants to get it over with.. ze is dus van plan om te "sexen" op vakantie, maakt niet uit met wie, zolang hij maar een beetje knap is en lief voor haar is enzo.. "fuck the love" zegt ze dan... ik ben ervan overtuigd dat zij daarna heel erg spijt van zal krijgen... hoe kan ik haar overhalen om toch nog te wachten? |
Niet, laat haar maar leren van haar fouten, en misschien is het voor haar geen fout.
|
Citaat:
Maar op zich.. tja.. als zij 'zeker weet' dat ze dat wil.. kan je zeggen wat je wil maar doet ze het toch wel. Wijs haar erop dat ze er spijt van gaat krijgen, meer kan je niet doen. Als ze niet naar je luistert, heeft ze pech. |
ik doe al mijn best..
maar ik ben bang dat ik haar dan als vriendin teleur stel.. zegmaar.. dat als ik haar niet overhaal.. dat ik haar tekortschiet.. |
Waar gaat ze op vakantie?
|
Croatie...
voor 3 1/2 weken! |
welke camping? :rolleyes: :rolleyes:
|
Ben ook op vakantie ontmaagd, nooit last van gehad :p
|
Citaat:
|
Ze zal in Istrië dan wel aan haar trekken komen :cool: .
Maar goed, ik denk dat het moeilijk is haar te overtuigen. Als jezelf wel al vriendjes gehad hebt en ontmaagd bent en zij niet dan zal ze denk ik niet luisteren. Dan heeft ze zoiets van "jij hebt makkelijk praten" en ik denk dat ze dan maar haar gang moet gaan. Probeer haar maar te vertellen dat ze nog jong is en dat ze vanzelf wel eens iemand leuks tegen het lijf loopt waarop het wachten de moeite waard is maar als ze echt gebrand is op sex...dan zal ze zich niet laten stoppen... |
ze haar dat de eerste keer verschrikkelijk pijn doet, misschien schrikt dat haar wel een beetje af ;)
|
Citaat:
|
je kunt haar helpen door condooms mee te geven
easy as that |
pff die ophef over ontmaagding, laat dat kind lekker en bemoei je er niet mee, als zij het zo wil.
|
Citaat:
|
zo boeiend is het ook weer niet, laat haar lekker inderdaad.
|
de een hecht er nou eenmaal wel veel waarde aan 'de eerste kee' en de ander niet, maar als zij erachter komt dat het misschien toch niet zo fijn is als ze misschien gedacht had...hoe reageerd die ander dan
|
Spijt zal wel meevallen.. Sommigen zijn gewoon blij dat het gebeurt is zodat het bij iemand die ze echt leuk vinden beter gaat omdat het niet meer de erste x is
|
wie ben jij om haar dat uit het hoofd te praten?
|
Ja oefening baart kunst ;)
Maar ik snap je verder wel, het lijkt mij ook niet geweldig om zo ontmaagd te worden. Maar wanneer zij daar geen problemen mee heeft, en zegt er klaar voor te zijn, wie ben jij dan om haar te vertellen dat ze het niet zo mag voelen? Wel lief dat je je zorgen maakt :) |
hee iemand net voor mij met ongeveer de essentie van mijn reply, alleen dan in 1 zin :p
|
Citaat:
|
Wat is het probleem? Er is niets leuker dan bij je positieven komen met een halfvol breezerflesje in je handen, terwijl je onderbroekje op je enkels hangt en een gast (waarvan zijn pupillen geen enkele sjoeg geven) je hard bonkend van katoen geeft. Op het strand! Geweldig. Toch?
|
Citaat:
Als haar vriendin maak ik me gewoon zorge om haar.. want zo is ze niet.. zij is juist wel iemand met waarden.. |
Ik denk dat, als ze al niet vastbesloten is om ontmaagd te worden op vakantie, je d'r allang vanaf hebt kunnen praten. Dus de conclusie is dat ze dat wel is, en dan kun je verder ook weinig meer doen.. Behalve haar van d'r eigen fouten laten leren en er zijn wanneer ze je nodig heeft in de toekomst.
|
Kroatië, wat een moeite. Laat haar gewoon even bij mij langs komen.
[serieus]Ontmaagd willen worden om het ontmaagd worden is natuurlijk wel triest.[/serieus] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil ze ontmaagd worden zodat ze geen maagd meer is, of wil ze ontmaagd worden omdat ze graag sex wil? In het eerste geval, vertel haar dat het niemand iets uitmaakt of zij maagd is of niet, en dat het stom is om iets te doen met een dergelijke reden. In het tweede geval, laat haar lekker, vertel wel jouw mening, maar laat het haar zelf beslissen. Geef haar condooms mee ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |