![]() |
Heren wat was het meest ongepaste moment....
... waarop jullie een 'spontane' erectie kregen. Dus niet van opgewonden zijn maar zo'n oefen-stijve.
Vertel :P |
Heb ik eigenlijk nooit last van. Er is altijd wel een aanleiding.
|
Citaat:
|
zelf niet mannelijk, maar wel al verhalen gehoord van een vriend van me :P
-hijzelf in het zwembad, z'n vriendin haar benen rond hem, wil zij in de glijbaan of zo en stappen ze dus uit het zwembad: 'woops' -jongen die hij kent ,in het medisch onderzoek (weet niet of jullie dat kennen.. CLB of zoiets), moest je in je onderbroek naar de dokter, had hij dus heel duidelijk een stijve :P enfin, ik vermoed dat elke jongen zoiets wel es tegenkomt zeker? |
Citaat:
|
Tijdens gym natuurlijk!
|
Citaat:
Het is ook maar een verhaal wat ik ooit gehoord heb van hem hoor! *hoopt op leuke verhalen :P* |
een vriend van em had dat toen ie op n schoolfeest met lerares wiskunde stond te praten
|
Citaat:
|
Vlak voor een formeel gesprek :rolleyes:
|
tijdens een begrafenis.
er stond een mooi meisje voor mijn neus, en die rook wel heel erg lekker. Ik dacht toen eerlijk gezegd niet meer aan mijn opa die daar de grond in werd gestopt, alleen nog maar aan de mogelijkheden die ik had om dat meisje te versieren. versierpoging lukte wonderwel :p |
met mijn toenmalige vriendin in de sauna. ik moet zeggen dat ze toen ook wel erg aan het plagen was, dus helemaal zonder reden was het niet...
gelukkig had ik een handdoek bij de hand. |
kheb het wel eens gehad met zwemmen in zo'n 'natuur-plas' en toen ben ik maar iets langer in het water gebleven als de rest :D
|
Citaat:
|
bij mijn zwager zijn moeder in het zwembad tijdens een familiefeest (12 1/2 jarig trouwen van mijn zus :X )
|
Ik heb dat nou nog nooit gehad op zo'n beschamend moment...
"Beste Tina, ben ik nu anders dan de rest?" ;) |
Citaat:
|
Citaat:
een jongen uit m'n klas moest langs mijn bank passeren, het was nogal nauw zodat zijn ding half over mn bank hing. En toen had hij dus een stijve, recht voor mn neus! Hij had het door dat ik t zag, was wel even grappig eigenlijk!! |
Strand.
|
Meermaals tijdens het slowen.
|
Citaat:
Ik zelf nog nooit gehad, want ze laten geen aantrekkelijke verpleegsters dat onderzoek uitvoeren :) Maar er zijn wel wilde verhalen op school, vooral in de lagere jaren (Ik zit straks in het laaste jaar, wel lange straks toch :)). Daar gaat het gerucht dat als je een stijve krijgt bij het onderzoek de verpleegster met een houten lepel hard op je eikel slaat waardood hij automatisch weer slap zou worden. Dat is ook een stimulans om niet gestimuleerd te zijn :D |
Citaat:
|
nou, van horen vertelle gast bij me op school
stijve in zn trainingsbroek tijdens presentatie :D zelf, ergste? geen idee.. denk ook zwembad |
mijn vriend weet ik niet precies, maar wel een keer toen we aan het surfen waren in de natuurplas, ik stond alleen naast hem, (nou jah half tegen hem aan) en dat was genoeg, voor de rest weet ik niet, k zal het hem eens vragen ;)
|
ik , toen een vriendin haar hooft op mijn schoot legde, plots verschuift ze haar hoofd wat hoger recht op mijn lekker ding(lul) hehe, daar kreeg ik een stijve van :)
maar ze zweeg (stille genieter hehe) hou zouden jullie meisjes gereageerd hebben ??? |
Niet echt last van gehad, maar ik denk dat haar moeder het ook wel eens opgevallen is, niet dat ik dat nou zó erg vind maar goed, kan iedereen gebeuren hé. Heb sowieso al een vrij dikke "bobbel" zoals we dat noemen, maar dan is het nog extra dik zeg maar. :p Ach het is wel kinda funny eigenlijk.
Verder zou ik niet graag naar een zwembad gaan, omdat ik eigenlijk nogal vlug last heb van een spontane erectie hehe, wil je in het zwembad natuurlijk niet hebben. Maar ik probeer hem te temmen. :p Het heeft ook zijn goede kanten. :evil: |
heb het wel vaker sta je in de bus precies op de goede hoogte voor andere en dan moest je eigenlijk al lang naar de wc en in de bus is het warm en dan krijg je dat vanzelf :S
Vast wel eens dat iemand het gezien heeft maar ja wat doe je er aan :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm ik weet nog wel dat m'n exvriend een keer een enorme stijve kreeg in het zwembad... haha voelde hem al en natuurlijk schuur je dan nog een x-tje extra langs.. daarna idd eruit omdat ik persé van de glijbaan wilde, maar tot mn grote verbazing zat hij er niet zo mee.. :) liep gewoon wel ietsjes ongemakkelijk het zwembad uit.. hij ging voor me in de glijbaan hoor ik hem zeggen: "jochie toch, je bent wel weer scherp vandaag.. foei" mja mijn lachaanval is hem ook niet onopgemerkt gebleven;) |
In bad, net als m'n moeder binnenkwam. Ik krijg altijd een erectie van warm water. Ook altijd in het bubbelbad in het zwembad. :o
Gewoon je hand in je zak doen en tegen je aan drukken. ;) |
Toen ik een losse 3/4 broek aanhad en een meisje heel dicht bij mij zat op cafe. Was ook wel schaamtelijk. Nooit meer die broek aangedaan sinds die dag :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb altijd skatebroek en wijde truien aan, niemand die het merkt :o .
|
toen ik net de dode cavia van mijn zusje door de wc spoelde.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: tja vaak, tijdens een MO, zwembad, Sauna, Gym noem maar op, gewoon hand ervoor en als mensen dan vragen wat doe je zeg je ik heb blaasonsteking en moet ineens naar de plee ben zo terug |
Toen mijn shoonzusje tegen me aan leunde en haar kont tegen mijn ..euhj.. :D drukte..
Dat moet ze gevoeld hebben, maar wellicht ook een stille genieter :D Ik toen ook, aangezien haar kont PRIMA (y) aanvoelde :D |
OP middelbare shcool staan danen met een meisje (romantisch liedje) en dan zij vragen of ik mijn portomonee ofzo ff goed kon doen :o
|
Toen een vriendin spontaan bij me op schoot kwam zitten :o Kan me niet voorstellen dat ze dat niet door had :D
|
Ach ja, een stijve komt en gaat, maar tijdens een presentatie is het knap vervelend, of als je met je matties een film aan het kijken bent, een gewone film JA!.. Of met je ouders op de bank. Tijdens het winkelen in de plaatstelijke supermarkt. Als de vriendin van je beste vriend even voor de gein je in je lul knijpt en als je dan op dat moment een staafmixer hebt..Tja dan kan je niet meer doen dan lachen en zeggen dat iedereen er een heeft. Maar er van wakker liggen zal ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jup zelfde hier alleen heb k nogal veel goeie vriendinnen die dat doen :bloos: (merken ze dat nou of niet? :D ) |
Citaat:
|
ik had in tijdens rijlessen vaak een stijve.
in het zwembad gebeurt ook wel of op het strand. maak me er niet zo druk over. liever vaak een stijve dan dat ie weigert. |
Gheh, in de brugklas :D Al flink wat jaartjes terug maar ik kan me nog wel momenten herrineren dat ik daar bijv voor de klas stond met een behóórlijke bobbel in m'n broek :D En dan de gezichten van die meiden :D:D
|
Met schoolfeest zat er een meisje op mijn schoot (uiteindelijk ook mee staan zoenen) maar heb denk ik 2 uur lang een paal gehad. Ze moet het wel gevoeld hebben. Tenminste ik vraag me altijd af of vrouwen dat voelen of dat het ook wat anders zou kunnen zijn. Moeilijk uit te testen want ik kan moeilijk op mijn lul gaan zitten.
En met oud en nieuw ga ik feest en om 10 s'ochtens lag er een meisje half met haar benen over mij heen. Had ik ook een paal en ik denk dat ze dat ook wel wist. Wat hebben mannen het toch zwaar *zucht* ajuu |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |