![]() |
Kuffiyeh
Ik heb hier op de forums nogal veel kiddos gezien met een Kuffiyeh en ik vraag me af of jullie uberhaupt wel de betekenis ervan weten, want het heeft nogal een boodschap snappie? Nou ik wacht het geduldig af en zie wel
|
wtf?:confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:confused:
zal vast iets alto-achtigs zijn :p |
Citaat:
|
pffffffff watte?
|
Citaat:
|
een zwart/wit geblokte shawl
|
tsja... slotje?
|
ah, het is zo'n arabische hoofddoek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
krachtige symbolen van vrijheid en solidariteit etc :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee ik ben niet slim, ik heb google |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yadayadayada
ik dacht dat we dat wannebe-gezeik een beetje gehad hadden.. |
Citaat:
Over het onderwerp: ik vind die dingen afschuwelijk. :) |
Citaat:
|
is het niet n nieuwe pokemon?
|
Jewel schreef en ik antwoord:
Ik WIST dat deze reactie zou komen. +++ Mijn antwoord: Jij wist helemaal niks ok laten we het daarop houden ============================================== :D Lieve schat, +++ Mijn antwoord: alternatievelingen wannabes noemt is ookal net zo fout als mij een lieve schat noemen want we hebben er namelijk niet om gevraagd en zeker niet als spot ok minder lieve schat ============================================== ik denk helemaal niet zo, van mij mag iedereen lekker doen wat ze willen... +++ Mijn antwoord: Jij noemt alternatieve mensen wannabes en die worden graag in hun waarde gelaten in plaats van wannabes genoemd wat helemaal niet klopt als je dus niet echt goed kan doordenken. Dus zoals je eerst al deed laat iedereen doen wat ie wil, maar noem ze dan niet achteraf wannabes want komt zo achterbaks over snappie? ============================================== Okay? +++ Mijn antwoord: Blijkbaar ...NAY! ============================================== Discussie gesloten? +++ Mijn antwoord: Was dat je laatste vraag? dan is de discussie gesloten ja ============================================== Danku. +++ Mijn antwoord: Graag gedaan was geen moeite ============================================== Over het onderwerp: ik vind die dingen afschuwelijk. :) +++ Mijn antwoord: No comments... ============================================== |
Citaat:
|
Mja de betekenis kan me wegrotten...
|
Ik vind de Che Guevara-topjes van de V&D (denk aan veel roze en veeeeeeel glitters) ook vrij ernstig.......
|
stelletje wannabe wannabe wannabe's :rolleyes:
Vind ze wel grappig, maar geef mij maar een ECHTE sjaal, stukje warmer en fijner.. |
Citaat:
Pff. Over dat wannabe-gezeik: doe maar alsof ik niets gezegd heb. :) |
Citaat:
|
ik heb hier al eens een topic over geopend (nog voor de tijdelijke sluiting) ... over deze sjaals (wist trouwens niet dat ze zo heten, noem het altijd plo-sjaal) en over dingen als 'anachy' op shirts ed
|
waar gaat dit over? :rolleyes:
|
Citaat:
Zo. |
Kuffiyeh klinkt als koffie. Oh wat een humor. :]
|
whoohoo I can feel the love in this topic :eek: :rolleyes:
Ja ik wist wat het betekende..maar daar ging het niet om,ik wil gewoon aan iedereen laten zien dat ik punk ben :) ToTal anarchy!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn shawl is van stevig katoen gemaakt,en is super groot en lekker warm :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
euw die plo-sjaals...hmz neuh die draag ik niet, geen behoefte aan
|
Citaat:
|
wij hebben er eentje op zolder liggen, iemand heeft er in de jaren 80 eentje laten liggen.
poepding |
Citaat:
|
Citaat:
als je eens rondkijkt voor je met beschuldigingen aankomt, zie je dat 1) maartje een gerespecteerd lid van het scholieren gemeenschap is en 2) haar reply duidelijk sar-cas-tisch bedoeld was.. ontopic: ik vind die dingen op zich nogal lomp, maar dat kan komen omdat ik over het algemeen een hekel heb aan sjaals.. (behalve mijn eigen sjaal dan :D) |
Citaat:
|
Als je Kuffiyeh omdraait krijg je Heyiffuk!! :D hehehehehe... :( ok ik geef toe ik verveel me.. weet iemand iets te doen? :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |