![]() |
vrouwenwinkels
Ik was vandaag in de stad samen met me zus en ik ging een keer mee in H&M naar de vrouwenafdeling. Ik schaamde me daar al dat ik een van de enige mannen daar was, maar dat werd alleen nog maar erger doordat sommige meisjes me echt aankeken van "wat doe jij hier?".
Dus me vraag voor de vrouwen is dus vinden jullie het erg als er een jongen op de vrouwenafdeling loopt van een kledingafdeling? of hebben jullie liever dat hij buiten blijft wachten? |
Pfff. Het maakt mij niks uit eigenlijk. Winkels als de H&M zouden wel bijvoorbeeld banken ergens neer kunnen zetten, waarop de zielige mannetjes kunnen wachten. Af en toe betrap ik mezelf erop dat ik het wel irritant vind als er mannen zijn in een lingeriewinkel :D :bloos:
|
Dat moeten die jongens zelf weten. Ik stoor me er niet aan.
|
Dat maakt me echt niets uit, ik loop zelf ook zo vaak op de mannenafdeling rond (vrije pashokjes! woehoe!)
|
ik zag gister een jongen die bh's aan t halen was voor zn vriendin bij de pashokjes van de h&m... ik vond t wel schattig.. ik erger met niet aan jongens op de vrouwenafdeling kom zelf ook op de mannenafdeling... wordt je ook aangekeken... boeiend
|
Mijn vriendin vindt het wel leuk als ik mee ga winkelen en op zich stoort het mij niet echt. Dus ik moet dan regelmatig op en neer voor een andere maat, kleur, etc. (ook ondergoed trouwens)
Ik ga niet vreemd opkijken als een vrouw zich op de mannenafdeling bevindt dus ik zou niet inzien waarover zij zich dan druk moeten maken. |
Ik stoor me er echt niet aan. Ik kijk er ook niet raar van op ofzo.
|
Ik vind het niet erg. Ik ga soms ook gewoon mee naar herenafdeling, en dan kijken ze mij ook raar aan.
Zeiden 2 mensen eens keer 'Huh is dit niet de herenafdeling??' dachten ze dat hun verkeerd waren :o |
maakt niet echt uit, zolang ze zich normaal gedragen.
Citaat:
|
Nee, ik kijk er niet eens van op.
Sleur zelf ook menig mannelijk winkelgenoot de H&M in om potentiele nieuwe aankopen te keuren. |
Vrouwenwinkels hmm.. dat lijkt me wel wat. Mits de vrouwen betaalbaar zijn dan.
|
Als ik het hier zo zie heeft geen enkel meisje hier een probleem mee. het zou wel iets anders zijn waarom sommige meisjes in die winkel me zo boos aankeken haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit er niet mee om met m'n vriendin op de vrouwenafdelin te kijken,
maar met lingerieafdelingen heb ik wat meer moeite omdat daar vrouwen nog 10x zo erg kijken van "wat doe jij hier".. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe meer zielen hoe meer vreugd. Het kan me echt aan mijn reet oxyderen wie er rondloopt, heb er totaal geen problemen mee.
|
Citaat:
|
harr harr! :D
|
Ik vind mannen die op de lingerieafdeling rondlopen vervelend. Verder boeit het me geen fuck.
|
dames met hun vriend werken altijd heel evil samen
sta je daar in de rij voor de pashokjes is er weer zo'n stel bezig samen te werken, past dit niet, moet hij weer op pad voor een grotere maat en jij staat daar ondertussen nog langer te wachten en ik zeg het je! ik stink er niet in hoor dan moet ze maar van te voren alle maten meenemen ohja en ik kijk graag eens rond bij de vrouwenafdeling en als mensen zich irriteren, waar hangt dan dat bordje "verboden voor jongens" ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me er niet druk om maken, zolang ze niet in de weg lopen is het prima.
|
ik loop ook altijd rond op de lingerie afdelingen en ga ik me inbeelden hoe de lingerie staat die de meisjes pakken. ik hou van roze lingerie en kleine meisjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik er vandaag een discussie over met een vriend van me:
de ideale vrouwenwinkel is een vrouwenwinkel met een apart hoekje met een tafeltje en een stapeltje playboys erop een paar stoelen en een tv met eurosport erop ofso(ff stereotype schetsen) , speciaal voor de meegesjouwde vriendjes |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Was jij van plan te gaan stofzuigen ed? |
Citaat:
|
Citaat:
|
het boeit mij echt niet nee. ik kan alleen niet tegen vieze oude mannen in een lingerie winkel. :|
|
doe je dat nooit ofzo? zie je zo'n fat chick een inimini broekje pakken, ga je dan niet denken? DAMN woman pak beter dekbed overtrek set als lendendoek.
|
Citaat:
|
mijn vriend haat winkelen dus ik ga met vriendinnen (y)
|
Boeiend... Ik vind het juist wel lief als een jongen met z'n vriendin meegaat te winkelen, de meeste heren hebben niet zo'n winkel drang en hebben er al helemaal geen zin in om door hun vriendin van winkel naar winkel gesleept te worden. Dus ik vind het wel iets liefs hebben.
|
ik vind het niet erg. ik kan he beste shoppen met een vriend van me dus.. ik loop zelf ook vaak op de mannen afdeling dus
|
Citaat:
En dat is wel irritant! Wil je iets gaan passen, dan staat er een rij van hier tot tokio met minimaal de helft vrouwen. Ga op je eigen afdeling passen! zo, ik kon even mijn frustratie uiten :D |
Citaat:
|
Citaat:
Meestal is de rij bij de vrouwen zo lang :o |
Citaat:
Er zijn niet voor niets 2 afdelingen. Ik ga ook niet bij de zwangerschaps-aquarobics omdat daar ook minder mensen zijn dan bij de gewone aquarobics. Verder zou ik ook niet snappen waarom dames zich eraan ergeren als er jongens/mannen gezellig op hun afdeling rondlopen. Lingerie is dan wel wat anders geef ik toe. |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben vaak te vinden op de vrouwenafdeling, enkel van de h&m, ik vind de assecoires leuk:o |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, dat verschilt ook per persoon. Jongens op een damesafdeling moet gewoon kunnen imo. |
Citaat:
|
ik zou een moord doen voor een vriend die met mij de H&M wil in gaan :p
|
ik vind dat het moet kunnen,ikzelf vertoef ook wel op de damesafdeling/dameszaken als ik met mijn shopvriendin de stad afstruin
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |