![]() |
Giro 1107
Regelmatig zien we een duurbetaald spotje op TV van de Stichting SIRE.
Waar ze de centen vandaan halen weet ik niet zo gauw (waarschijnlijk uit onze beurs). De vraag is echter of deze kolder-spotjes wel enig effect hebben. En met die kolder bedoel ik dan uiteraard niet het betreffende probleem maar de simplistische manier waarop men dit wil of denkt te bestrijden. "Ik ben tégen zinloos geweld, giro 1107" is dan de kreet b.v. Prachtig. Ik ook. Maar zou er nu echt iemand bestaan die zich, door het zien van een dergelijk spotje, af laat houden van dit soort geweld als ie (met eventueel ettelijke biertjes op) iemand in mekaar meent te moeten rammen omdat zijn gezicht hem niet aan staat ? Kom nou. |
worden die zinloos geweld spotjes niet gefinancieerd door de Stichting Zinloos Geweld?
|
helemaal met joepie eens, ik denk dat niemand terugdeinst voor een paar reclames op tv... wat wel zal helpen zijn meer politieagenten op straat, al het geld dat in die reclames wordt gestoken kan gebruikt worden om meer agenten op straat te krijgen... zorgt voor een veiliger gevoel
|
Citaat:
brrr.... Gatara |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |