![]() |
Hoe heet/heten jouw huisdier(en)?
En waarom?
Hier loopt zo'n konijn met van die ogen enzo min één en hij heet Captain one eye. |
Kat, Siep.
|
Dick. Maar hij is helaas de open haard in gego..gekropen.
|
Ik heb geen huisdieren.
|
Een kat die Coco heet.
|
Hond, Liza
Waarom? zo heette ze al toen we haar uit het asiel haalden (toen een pup van 9 maanden) Flora en Fauna :o |
4 Katten:
Zwartje Grijsje Zwart-Witje Rooiert Omdat ze er zo uitzien.. |
Citaat:
|
Tot een paar weken geleden heette onze hond Rocko.
En waarom.. nou, mn zusje en ik waren nog best klein toen we hem kregen. En we hadden een paar namen verzonnen, en toen hadden we zeg maar van mijn hand elke vinger een naam gegeven, en dan mn hand voor het hondje, en de vinger waar hij aan zou likken zou zn naam worden. En het werd dus de Rocko-vinger. Uh ja, nu ik het heb getypt klinkt het best raar :D |
Twee katten, waarvan 1 siamees :cool:
Ze heetten Lotje en Basje, zo rond 1994/1995 overleden. |
3 honden : snoopy, boomer (die had zijn naam al toen we hem kochten :s) en nala (we hadden toen net de Lion King gezien)
5 katten : Tijger (die is gestreept), Spinner (ik weet niet of jullie ooit foefer gezien hebben? Die blauwe hond met zn vriendjes? Nujah,die kat daarin noemde spinner, en die ziet er net hetzelfde uit als on kat), Felix, Sheba en Lucca 1 hamster : Hercules , of gewoon Hamster :) (ik vond Hercules wel leuk :)) 1 valkparkiet : Punkie (door zn kuif) en dan nog een aquarium, maar die hebben allemaal geen naam. en nee.. ik heb geen dierentuin thuis :rolleyes: |
Mijn hond (cavalier king charles spaniel) heet Toufy.
Waarom? Hij is genoemd naar een voetballer die mijn zus kent. Verder vonden we het allemaal wel een leuke aparte naam. |
Een vis, Taco. Omdat Taco een gave naam is en natuurlijk dogshit taco. :cool:
|
We hadden ene vogel, dwergpapegaai ofzo, maar die is net 2 maand dood, Pinkeltje heette die..
|
wij hebben een hond, Speedy. omdat hij zo *kucht* snel is.
en we hebben een volière met een stuk of tien vogeltjes, maar die beesten hebben geen namen. |
twee honden: Joost & Sushi
drie katten: Witnie (die is zwart met wit, dus wit , maar ook weer nie .. ^o)), Fila (tja..) en Diesel ( :cool: ) |
Citaat:
Heb een kat, Balthasar. Doet niks anders dan slapen, eten en buiten op jacht gaan. Oftewel een geniaal leventje heeft dat beest. |
konijn heet Plukkie
vissen zijn naamloos (hebben r 40) hebben wel geprobeerd ze namen tegeven zoals blub enzo:p |
onze kat heet kippie
|
hond: BorUs
kat: moppie konijn: knijtje vis: blubmans |
2 honden: Tommy en Tara, maar opzich luisteren ze beter naar koekje
|
Jut en Jul. En binnenkort komen Humpie en Dumpie erbij.
|
Mijn haan heet koe :cool: (toen ik hem koe noemde wist ik nog niet of het een haan of kip was)
Nu komen de dode diertjes die leuke namen hadden... :bloos: We hadden een kuikentje dat niet kon lopen (lam pootje) die noemden we het luie kuikentje :p we hebben een kip gehad die nugget heette... :cool: een kauw die kobus heette en een kauw die tjam heette, fret die alfred heette (andere heette winnie) Kat heette koko omdat mijn moeder een dode mama(zwerf)kat had gevonden en daarna hem uit zijn nestje had gehaald... Koko werd geroepen in het land waar ik geboren ben als je ergens binnen wilde lopen (niemand had een bel dus je klopte en zei koko) koko=mag ik binnen komen (je spreekt t niet uit als kooookooo maar als koko) :) ZO dat was het ik kan nog wel meer namen vertellen...maar daar heb ik geen zinin |
Plukkie (zie fotoboek)
en onze vorige kat heette Pukkie :) Lekker origineel maar ja, Plukkie heette al Plukkie toen we der uit het asiel haalde :) |
een van onze honden heet Meeko, naar het wasbeertje van pocahontas
|
Citaat:
|
Ik heb 2 cavia's en de ene heet Ebby ( heeft mn zus bedacht, betekend ernie in het spaans) en de andere heet Pim gwoon een leuke naam... ( en nee hij is niet kaal...)
|
Een schurftige huisaap genaamd Kenjirro.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
onze hond heet Sandy, onze kat Mauro en de cavia Dribbel. Dat vonden we gewoon mooie namen.
|
Hondje --> Boomer.
Waarom? Betweterige zus die 5 jaar ouders is :P |
pom en punkie
(fb) |
Al onze katten zijn nu dood, maar dit waren hun namen:
* Polleke * Chatsie * Sjijntje * Tobber * Joris * Roodje |
Een cavia, Grummel heet hij :)
|
Een hond en die heet Rocky.. Gewoon, omdat we dat bij hem vonden passen.
En de parkiet heet Flipje de vierde. Een typisch geval van gebrek aan inspiratie. |
we hebben nogal wat huisdieren....
maar goed de honden; Boby en Poets |
|
Citaat:
|
Mijn kat heet Jimmy..... :cool:
Ik vind het een stoere naam en mijn kat is stoer, hehe!!!! Puppyhondje Sammie ( ruwharige teckel ) bejaard hondje Iris ( gladharige teckel ) En we hebben vogels in een voillere ( of hoe je dat ook mag schrijven... :bloos: ). En die hebben geen namen hahahaha ik noem ze altijd Tjielpjes. :o |
Mijn kat: Xander ... vraag me niet waarom, mijn moeder heeft de naam gekozen :D
vissen: arnold en bono bono van U2... en arnold is de naam van een acteur in de belgische serie wittekerke...normaal george, maar in het echt: arnold (ik vond dat ie er nogal brommend uitzag :D) |
Mijn hond (zie ook fotoboek) heette Boogie.
|
Mijn kat heet Droepie (omdat ze gewoon een droepie is;))
|
Citaat:
|
Konijn met de naam Pluis. We hadden hiervoor een konijn dat Wolletje heette, dus we wilde eigenlijk weer iets in die richting.
|
Hiervoor is het huisdiernamentopic op Flora & Fauna.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |