![]() |
3 sept - W2, den Bosch ! FACE TOMORROW/CLOSE SECOND/THE MOTION
Hoe vet !
3 september - W2 Den Bosch - m/ Face Tomorrow [EMO] website: www.facetomorrow.net muziek: http://facetomorrow.thesedanvault.co..._-_Sign_Up.mp3 Close Second [ROCK] website: www.closesecond.com muziek: www.purevolume.com/closesecond The Motion [ROCK] website: www.the-motion.net muziek: http://www.the-motion.net/mp3dir/The...w_The_Line.mp3 3 SUPERVETTE BANDS / DON'T MISS THIS ! w2, entree 7,50 |
Wie is The Motion? Ken k niet. Verder wel koel, lekker dichtbij ook...
|
Ken alleen Face Tomorrow. Maar Den Bosch is best een eindje weg en als het goed is spelen ze binnenkort ook nog hier in de buurt :)
|
3 sept pff.
|
wat ik me nou af vraag he
|
Nou?
|
Ik ga zeker proberen hierbij aanwezig te zijn.
Coole bands, gezellige boel word dat. Leuke zaal. |
oja wat ik me dus afvraag of er ook mensen zijn die face tomorrow níet diggen??
Ik heb the closer you get 2 weken geleden gekocht en ik vind hem zwaar tegenvallen enzo Vooral het feit dat velen het nieuwe "fenomeen" FT vergelijken met Tool/A perfect circle gaat er bij mij echt niet in(n) Der staan een paar sterke momenten op de cd, voor de rest is het een beetje een herhalingsoefening been there done that |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is echt niet zo dat ik FT muzikaal geniaal vind :| En volgens mij denken meer mensen zo. |
feestjes zijn áltijd leuk:)
|
FT is muzikaal erg goed. Live vond ik het een beetje saai, was ook niet in de stemming voor zo'n band toen sowieso. Maar het was wel gewoon goed.
The Motion rockt, Close Second rockt. Pas ook zo'n avondje in de Balloon in Cuijk gehad. Toen speelde alleen Razor Crusade ook, die hadden hier ook niet bij misstaan. |
essential, komen dus! face tommorow is wel cool, maar close second en the motion rocken harder dan mijn moeder, en die rockt heel hard.
|
hmm als PIS het zegt(y)
ff iets downen van 2 laatsgenoemde |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind er echt geen zak aan aan dat hele FT het heeft gewoon nix speciaal en die zang is me veel te irritant :P |
Citaat:
|
iedereen moet verplicht komen om te aanschouwen dat nederlandse rock harder rockt dan rock ooit heeft toegestaan.
|
Ik zal eens kijken of ik tegen die tijd zin ende geld heb.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |