![]() |
poll:speler van het seizoen???
Poll: Wie was de beste speler van het seizoen [*] Pierre Van Hooijdonk? [*] Cristian Chivu? [*] Marcus Allback? [*] Rafael Vd Vaart? [*] Achmed Mido Hossam? [*] Kevin Hofland? [*] Paul Bosvelt? [*] Mark Van Bommel? [*] Andere Speler?
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7 http://www.dubbelf.com/poll/img.php?...=2502&var=.png Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com |
ikzelf stem op Pierre Van Hooijdonk Omdat hij met z'n vrijetrappen en doelpunten,en het mogelijk maken van andere Goals gewoon de beste was.
|
ik stem toch ook op Van Hooijdonk...
|
1:je maakt reclame
2: spelers als BOSVELT, ZOETEBIER, en spelers zoals van NAC RKC ectera di beter zijn als die luletjes van ajax komen er niet invoor |
Citaat:
|
Ik twijfelde tussen Rafael Vd Vaart en Pierre Van Hooijdonk, heb uiteindelijk toch voor Vd Vaart gekozen, aangezien hij echt heel erg heeft gevoetbald dit seizoen, niet dat Pierre dat niet gedaan heeft maar ik vind dat Vd Vaart toch iets beter was..
Wel jammer dat hij op het einde geblesseerd is geweest |
Put your hands up for pi-air put your hands up for pi-air!!!!!
Pierre van Hooijdonk dus........................ |
Pi-air van Hooijdonk!!!!!!!!!!!! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
stefanovic heeft iets van 8 wedstrijden gemist en vond ik niet zo goed als vorig jaar schreuder speelde ook niet echt zo goed als vorig jaar ik dacht er nog wel aan maar goed. |
Citaat:
2. incorrect, verander dit punt liever in: waarom staat er een M achter zaagmanz' leeftijd? |
van hooijdonk..
|
Citaat:
stem op Mido. Waarom staan Vennegoor en Tomasson er niet bij? |
Citaat:
|
Ik stem trouwens op Chivu .. als je eens ziet hoe goed hij zich de afgelopen tijd heeft ontwikkeld .. hij wordt al gezien als de beste verdediger van Europa (!!) .. nou en dat op je 21e in een niet al te groot voetballandje .. knap, heel knap (y)
|
hodedonk, ook al heb ik een hekel aan die gast.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook op GroenLinks gestemd en ik ga het ook nog echt doen woensdag! :)
|
Pi-Air
|
van Bommel
Hij is de motor van PSV, hij laat heel het team beter voetballen en scoort vaak belangrijke doelpunten. Een echte aanvoerder |
Citaat:
|
Citaat:
maar lach toch maar niet te hard, als psv volgend jaar jullie om de nederlandse super cup verslaat :D |
Citaat:
Psv en Feyenoord hebben de pech gehad dat ze in Europa moesten voetballen... Daar heeft Ajax van geprofiteerd. Van Bommel staat niet voor niks in belangstelling van grote clubs in Europa( Arsenal,Barcelona). Dat de rest van Psv onder de maat heeft gepresteerd heeft Psv de kop gekost en ook het kampioenschap. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |