![]() |
Favoriete lifestyler
Okay, dit is afgekeken van muziek, dus alle eer gaat uit naar 86dagreed voor zijn idee. Mijn opzet is iets anders, omdat ik al heel gemakkelijk aan 80 recentpostende lifestylers kwam.
Hoe gaan we het doen? Ik heb 4 poules gemaakt met 20 verschillende lifestylers. Jullie gaan uit deze poules 6 mensen kiezen die jullie het meest mogen/aanspreken. Uit iedere poule rolt een top 6 van favoriete lifestylers uit de bus. Dat zorgt er voor dat er in de 2e ronde nog 24 liefstylers over zijn. Ook dan maak ik 4 poules, maar deze keer zal elke poule 6 lifestylers bevatten en daar gaan jullie de favoriete 2 uit kiezen. Uiteindelijk zullen er 8 lifestylers overblijven en zullen één-tegen-één verkiezingen uitwijzen wie er als favoriete lifestyler overblijft. Onze forumbazen zullen in deze verkiezingen helaas geen plaatsje krijgen omdat zij door hun machtspositie wel eens extra De eerste poule We beginnen met de eerste poule. Zoals gezegd; Kies je favoriete zes lifestylers uit de volgende 20 en probeer je keuzes te motiveren: 1. AmnesJAn 2. S 3. Snoodaard 4. Noé 5. Susanne 6. Lepra de Clown 7. Barbelle 8. Ridder 9. Snuitje goes.. 10. Anteverta 11. Rogue 12. Grandmommy 13. Kosmopolitan 14. Cut_off 15. Sorry 16. Watermuis 17. Kadaver 18. ~(S-|-)2v!lL~ 19. Bertbart 20. GRRR Jullie krijgen voor elke poule minimaal 24 uur om te stemmen, ik zal alles zo snel mogelijk proberen bij te houden. Veel succes met stemmen! |
Best lastig!:o
Snoodaard - Hippe d00d Noé - Lief & mooi Lepra de Clown - Ik moet altijd lachen om zijn 'wat heb je vandaag gedaan?' verhalen! Rogue - Hip Cut_off - Aardige emo d00d Sorry - Grappig & stoer! |
oehhh flauwe populariteitsverkiezingen :cool:
AmnesJAn - bijna net zo metal als ik :cool: Snoodaard - de sarcastische krullebol, warhammernerd, chaosspeler, roseliefhebber ;) Noé - arrogant sletje ;) maar stiekem moet ik vaak genoeg even giechelen om 'r opmerkingen Lepra de Clown - lepra de ledemaatloze droogkloot Anteverta - is het niet Antrrraverta? Hoe dan ook, ik speel lifestylespelletjes met 'r, ze lijkt aardig en ze heeft een lief hoofdje. Watermuis - Irisje de mooie lieverik <333 Als ik een suggestie plaatsen mag - is 48 uur ofzo voor elke poule niet beter? Gezien dingen als meetings en lui die wel een leven hebben en niet elke dag op het forum zitten enzo ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zomaar st aik laatste fcicking homo kutslet s terfffffff argh ahahhaha :evil:
|
en ik sta er niet eens tussen, je stelt me teleur teun!
|
ik stem voor Rogue, de rest boeit niet.
|
Teun Meer poules met minder mensen maken die enigsinds wat met elkaar te vergelijken zijn of op de een of andere manier op elkaar lijken.
|
AmnesJAn
Noé Ridder Kosmopolitan Sorry GRRR zo :) |
Ik sluit me aan bij Steven. Verder is dit wel een harde poule voor mij. ;)
Maargoed mijn 6 in willekeurige volgorde: S Snoodaard Noé Ridder Snuitje goes.. Bertbart Allemaal om hun sterke punten, iedereen weet wel welke dat zijn. Verder is mijn nick Kosmopolit!i!an doordat ik niet wist dat het eigenlijk zonder i hoorde. :o :o |
Citaat:
|
Citaat:
Nouja, sorry GRRR, dan valt jouw naam buiten de boot. :rolleyes: |
Barbelle = Altijd leuk en heeft meestal iets nuttigs te melden
Bertbart = Inovatief qua antwoorden, altijd wel iets nuttigs/grappigs Noé = Altijd scherp en redelijk sarcastisch Ridder = Meestal wel leuke posts tegen/met bertbart GRRR = Om toch nog in dit lijstje voor te komen AmnesJan = Omdat ie zo verdomd metal is |
liesje :'( de enigste die ik ken van het forum en dat al voor 4 lange jaren
:-( kuik |
Snoodaard
Noé Lepra de Clown Ridder Bertbart GRRR zoiets |
Snoodaard
Noé Lepra de Clown ~(S-|-)2v!lL~ Bertbart GRRR |
1. AmnesJAn
2. S 3. Snoodaard Snoooodie, lieve Snoodie, rosé-sletje (L) 4. Noé een van mijn partners in crime :evil: arrogant en hip (y) 5. Susanne doet me een beetje denken aan Esmée. Modebewust hockeysletje ;) 6. Lepra de Clown Lepie :cool: (y) Het schattigste punkertje ever 7. Barbelle 8. Ridder = schatje met zijn brownies en SJP uit SATC :o 9. Snuitje goes.. 10. Anteverta 11. Rogue 12. Grandmommy 13. Kosmopolitan 14. Cut_off 15. Sorry 16. Watermuis 17. Kadaver 18. ~(S-|-)2v!lL~ 19. Bertbart al jaren mijn lieverd :bloos: 20. GRRR |
AmnesJAn
Snoodaard Ridder Cut_off Sorry S-|-)2v!lL~ omdat dit allemaal dudes zijn met een eigen stijl die me altijd wel aan het lachen krijgen |
lepra
snuitje goes ridder rogue cut_off sorry |
AmnesJAn
Lepra de Clown Rogue Grandmommy Cut_off GRRR |
1. AmnesJAn
2. S 3. Snoodaard 4. Noé 5. Susanne 6. Lepra de Clown 7. Barbelle 8. Ridder 9. Snuitje goes.. 10. Anteverta 11. Rogue 12. Grandmommy 13. Kosmopolitan 14. Cut_off 15. Sorry 16. Watermuis 17. Kadaver 18. ~(S-|-)2v!lL~ 19. Bertbart 20. GRRR |
Merels, je hebt er maar 5.
|
watermuis hot chickie
GRRR te grappige dude Rogue hotttttt chickie cut_off mijn homie sorry zeer hippe dude snuitje goes hipperd |
Ik verdien te winnen om mijn workout skillz.\M/
|
Lepra de Clown
Ridder Anteverta Cut_off ~(S-|-)2v!lL~ Bertbart |
~(S-|-)2v!lL~ Ridder Snoodaard Lepra de Clown Bertbart GRRR |
6. Lepra de Clown
10. Anteverta 11. Rogue 14. Cut_off 19. Bertbart 20. GRRR |
ik ga ook f stemmen als niet LSer
6. Lepra de Clown 11. Rogue 14. Cut_off 16. Watermuis 18. ~(S-|-)2v!lL~ 20. GRRR |
3. Snoodaard - altijd lief en aardig op msn, grappig op het forum
4. Noé - gisteravond is gebleken dat ze veel liever is in het echt (Y) 5. Susanne - leuk kakkertje, aardig en een leuk koppie :cool: 8. Ridder - mijn sweetie, is lief en schattig met zn vriendinnetje 15. Sorry - dat spreekt voor zich :o ;) 20. GRRR - mn homie ;) Lieve jongen en een toffe gast. Dope graff ook (Y) |
Citaat:
|
4. Noé
5. Susanne 6. Lepra de Clown 11. Rogue 14. Cut_off 19. Bertbart Zoiets dan maar. |
Ken eigelijk niemand zo goed maar toch maar de volgende gekozen en vraag aub niet waarom
1. AmnesJAn 4. Noé 6. Lepra de Clown 11. Rogue 14. Cut_off 19. Bertbart :) |
10. Anteverta
7. Barbelle 9. Snuitje goes.. 11. Rogue 18. ~(S-|-)2v!lL~ 20. GRRR |
vooruit,
Citaat:
|
Ik tel alleen de stemmen mee van mensen die 6 personen gekozen hebben.
|
ongehoord ! ik ken er maar 1 !
|
Citaat:
|
hou op boender :-(
|
Citaat:
|
ik zie mezelf nergens staan dus dit is een kutpoule
|
- Snoodaard: iemand die zich meestal grappig weet te verwoorden
- Lepra de Clown : lepra vind ik ook een dwaas figuur,vooral zijn eerder genoemnde "wat heb je vandaag gedaan" posts bezorgen mij meer dan eens een glimlach - Ridder: gewoon,omdat ik hem gaaf vind - Snuitje goes..: omdat het mijn grote broer zou kunnen zijn - Bertbart: gaaf,hip figuur - GRRR: subtiele knul ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
4 poules waar 6 mensen uit gekozen worden geeft geen 20, maar 24 mensen in de 2e ronde. Right?
|
Citaat:
|
3. Snoodaard
5. Susanne 6. Lepra de Clown 18. ~(S-|-)2v!lL~ 19. Bertbart 20. GRRR |
1. AmnesJan
2. Lepra 3. Barbelle 4. Grandmommy 5. GRRR 6. Vooruit, noé dan omdat ze soms best grappig is :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |