![]() |
Gp Engeland(Silverstone)
Dit weekend de Gp van engeland, momenteel zijn de 1e vrije trainingen weer van start gegaan.
Zal het weer de zondag van ferrari worden of zal er nu eindelijk een verrassing komen, want dat is het toch wel als schumacher niet wint. Of zullen we eindelijk weer een spectaculaire regenrace krijgen, Dat alles zullen we zondag weten. |
Regen regen en nog eens regen in Nederland en in Belgie.. Dus ik vermoed in Engeland ook! En dat is nu eenmaal het weer van Schumi! Al lees ik nergens in verslagjes van de trainingsessie's dat er regen was :) Het weerbericht eens bekijken straks!
Barrichello was in die eerste sessie het snelste, voor de rest Raikkonen de snelle man. De sportdirecteur van de Minardi renstal, John Walton, is gisterennacht in het hospitaal van London overleden. Afgelopen dinsdag kreeg Walton een zware hartaanval, waarna hij in een coma geraakte. |
vrije trainingen waren droog, voor zover ik het gezien heb.
Opvallend was dat Raikonen de training won (weet niet meer of het de eerste/tweede was of van allebei bij elkaar :o) |
Raikkonen staat sinds tijden weer op pole (y) !! Ik denk dat het helaas nog te vroeg is om er vanuit te gaan dat hij ook meteen zal winnen maar hopen kan altijd. Misschien kan hij (of button) voor een stunt zorgen.
Hoop op het volgende 1 Raikkonen 2 Button 3 Barrichello |
Ik hoop dat het morgen zal regenen, Leuk dat Button voor Schumi staat, misschien wint hij wel:)
|
Citaat:
dus zegt niets :p |
MS wint weer, indien hij geen technische problemen krijgt. In racetrim is Ferrari, eigelijk MS, sterker dan de rest!
|
Dit is de startgrid (Alonso 10 plaatsen achteruit vanwege wisselen motor en Panis 5 plaatsen achteruit vanwege hinderen Massa tijdens kwalificatie):
1 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:18.233 2 Rubens Barrichello Ferrari 1:18.305 3 Jenson Button BAR-Honda 1:18.580 4 Michael Schumacher Ferrari 1:18.710 5 Jarno Trulli Renault 1:18.715 6 David Coulthard McLaren-Mercedes 1:19.148 7 Juan Pablo Montoya Williams-BMW 1:19.378 9 Takuma Sato BAR-Honda 1:19.688 9 Mark Webber Jaguar-Cosworth 1:20.004 10 Felipe Massa Sauber-Petronas 1:20.202 11 Marc Gene Williams-BMW 1:20.335 12 Cristiano da Matta Toyota 1:20.545 13 Christian Klien Jaguar-Cosworth 1:21.559 14 Giorgio Pantano Jordan-Ford 1:22.458 15 Fernando Alonso Renault 1:18.811 16 Nick Heidfeld Jordan-Ford 1:22.677 17 Olivier Panis Toyota 1:20.335 18 Gianmaria Bruni Minardi-Cosworth 1:23.437 19 Zsolt Baumgartner Minardi-Cosworth 1:24.117 20 Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas Voorspelling van de race (kan nog net een uurtje van tevoren ;) ) 1. M.Schumi (Ross Brawn weer met zijn tactieken 2. Rubinho (kans is groot dat het weer een 1-2 wordt) 3. Button (zou wel leuk zijn in zijn thuisland :) ) 4. Kimi (leuk, maar net naast het podium) 5. Takusat :cool: 6. Trulli :) 7. JPM :| 8. Alonso (toch nog een puntje :p ) |
Ik vind Sato deze kwali een beetje tegenvallen! Een groot gat met Button!
Ik hoop dat RB wint...:) |
Was een leuke race:) Ik vond Sato wat tegenvallen, en de Renaults zijn ook niet meer zo snel als in het begin van het seizoen.
Wel een briljante Crash van Trulli :D (y) |
Citaat:
Gerucht: Hakkinen volgend jaar terug in de F1? :o |
Citaat:
|
het enige 'leuke' aan deze race.
1. de wederopstanding van mclaren>raikkonen. Ik gun het ze wel 2. de crash van trulli was wel spectaculair. maar voor de rest was et weer etzelfde als alle andere races ongeveer. Schumacher wordt heel snel kampioen zo als het zo doorgaat. De enige 'concurrent' lijkt barrichello op papier, want button zit als 3e op bijna 50 punten achter. denk dat schumi of op monza (met daarna 3 races nog) kampioen wordt. OF de race daarna in china |
Citaat:
Verder was de race wel aardig. Jammer van Trulli, maar wel spectaculair. |
Citaat:
En wie weet: als Schumi er nog een seizoen achter aan plakt en weer veel wint, komt hij dicht bij de 100 Grand Prix zeges! :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
[list=1][*]villeneuve[*]gene[*]hakkinen blijkbaar[*]pizzonia[*]webber[/list=1] en er zijn maar 2 auto's :D |
Citaat:
|
Citaat:
7. Coulthard (Al lijkt voor hem Toyota waarschijnlijker) 8. Davidson (Test coureur van BAR) Ik denk persoonlijk dat Webber en Fisico de beste opties zijn. Webber zou trouwens na Hongarije al bij Jaguar weg mogen als zij tot en met die wedstrijd ondermaats blijven presteren. Er staat een clausule in zijn contract. Als Webber dan naar Williams zou gaan zou Verstappen weer in beeld komen bij Jaguar... |
Kan Verstappen niet naar Williams? :o
|
En ook Heidfeld schijnt kandidaat te zijn.
|
(btje late reactie)
vage race yay kimi 2e oeh fijne crash van trulli zeg dat mc laren weer meedoet, dan ben ik heeel blij, deze resultaten moeten ze blijven boeken (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |