![]() |
Camping proleempje
Hallo,
Eind juli ga ik voor 3 weken op vakantie naar een camping. Ik ga samen met de ouders van een vriendin mee. Ik slaap in 1 tentje samen met een vriendin. Nu is het probleem dat ik in die 3 weken waarschijnlijk behoefte zal hebben om te masturberen. In de tent lijkt me wel wat moeilijk ivm geluid. Ik heb nog nooit langer dan 3 dagen gekampeerd dus dit is wel nieuw voor me. En op de camping wc's zal het ook niet makkelijk gaan. Iemand tips of gewoon aankaarten met mijn vriendin :o ? Doeg, Regina |
Douches? Lijkt me makkelijk genoeg...
|
plee, bos, duinen...
laat je fantasie de loop?! EDIT Waarom zou je masturberen asl je vriendin naast je ligt :S |
Citaat:
|
Citaat:
ach jah, een beetje vriendin zal toch wel snappen dat je ook behoeftes hebt? kan ze toch wel even 10 min moven? |
Wat is er mis met wc's? en douches.
|
Ik zou er niet over beginnen.
Of je doet het op de wc's of in de douches, of, als je het liever wat comfortabeler doet, dan zeg je gewoon af en toe dat je wat eerder naar bed gaat. "Je bent moe", of "je voelt je niet zo lekker". Het is toch ook wel normaal dat je die 3 weken niet elke 5 minuten op elkaars lip zit?? Dat lijtk me de beste oplossing. Zij hoeft nergens van te weten, en jij kunt gewoon je ding doen. :) |
dan doe je het een keer zonder geluid ;)
nee maarree... onder de douche ofzo kan het ook.. als der 4 mensen aant douche zijn in een hokje weten ze toch niet dat jij dat bent ;) |
misschein heeft die vriendin ook wel de behoefte?
samen masturberen, ja gezellig of is dit een typische mannenreactie van eiamnd die helemaal geil wordt bij de gedachte aan 2 mastruberende meiden? ik hoop het niet, want zo is het niet bedoeld! |
jawel
|
Mastruberen in een tent samen met een vriendin en je vriendin mag er niet achter komen?
De oplossing is vrij simpel: Aangezien het idd wel een beetje gehoorig kan zijn kun je het beter doen als je vriendin ver in dromenland is. Als je dan gewoon iets rustiger dan normaal doet kan ze daar bijna niet van wakker worden tenzij je een vriendin hebt die om elk wisse wasje wakker word natuurlijk. In ieder geval veel suc6 die 3 weken (y) |
"Wat doe je toch allemaal?"
-Oh, een mug heeft me in mijn clit gestoken- |
Wat ga je 3 weken gaan doen dan op een camping??? :s
Citaat:
Citaat:
|
Anders doen jullie het gewoon samen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
|
gewoon stil zijn :confused:
en anders smiddags een keer te tent in sneaken, of douches, wc's. hoe moeilijk kan het zijn? |
of gewoon niet he
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 weken is me toch ook wel een hel eh.
Desnoods doe je dat stimuleerpak aan overdag. @ Erik: :rolleyes: |
Citaat:
|
jezus, gebruik je fantasie meid
a (wo)man's gotta do what a (wo)man"s gotta do :P |
een vakantie liefde scoren :p
Je kan proberen het bij je vriendin aan te kaarten maar ik denk niet dat dat in goede aarde valt, alhoewel word het misschien leuk experimenteren :p . Ik zou voor de douches gaan werkt goed voor mij :bloos: , of al je een avontuurlijk bui heb, 's nacht op het strand :evil: . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
GADVERDAMME!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan je ook n tijdje inhouden...
|
Citaat:
|
Citaat:
nou dan moet je maar creatief zijn... (kom op je kunt t) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja... van die harige bitches :eek:
|
Citaat:
das neit goed voor de creatieve geest :cool: enzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We hadden eens een Berend in de klas, die noemden we altijd "Master".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
douche...
of gewoon een lekker gast score! |
Citaat: