![]() |
[tekening] Manga meisje
Ik probeer wat meer manga te gaan tekenen :) , en om langzaam te beginnen nemen we eerst een hoofd :D ....Wat vinden jullie ervan? http://www.methodlab.com/gallery/alb...Manga_girl.jpg
|
Leuk :)
|
Beetje slordig.
|
@peperkorrel: Ja je hebt gelijk maar ik heb nog niet door hoe ik in photoshop de lijnen donkerder en mooier kan maken :). Maar ik heb wat aan kritiek, zo kan ik mijn tekeningen verbeteren.
|
Leuk, de linkerkant van de kin kan misschien iets strakker.
Ik weet niet precies waarom, maar nu ziet het er een beetje vaag uit... |
let erop dat de ogen op gelijke hoogte staan.
haar rechteroog lijkt lager dan haar linker. ik heb het dan met name over de wimpers. en van die kin klopt ook. maar goed hoor! (y) |
Ja ik zie het ook, als je het zelf tekend heb je dat niet door maar ik zal zeker proberen om er op te gaan letten.... :) Bedankt voor de reacties :)
|
Leuk, nu nog kleurtjes en de nieuwe Akira is geboren (y) :D
|
Ik zou zowieso niet met viltstift inken (of iig dat lijkt zo), maar met een fineliner....80 cent bij de hema ofzo.
|
ik vind de neus erg vreemd, hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik me er aan irriteer, misschien moet je die niet in 1 lijn met het oog tekenen. verder wel grappig, maar niet echt bijzonder
|
@ Captain N: Ik heb 'r niet met viltstift maar met vulpen getekend ;)
@ AlopiA: Ik snap wat je bedoeld ja, ook daar zal ik in het vervolg op letten. :) Iedereen bedankt voor de reacties :) Ik zal er zeker iets mee doen :D |
kappen met de manga :nono:
|
Leuke tekening! ^__^
Citaat:
Ok.. Meningen kun je ook onderbouwen.. Dr is niks mis met manga! Hmm.. Kappen met manga.. Omdat het je eigen stijl wat betreft tekenen niet zou zijn?.. Zo ja, natuurlijk heb je basisregels aan manga tekenen verbonden, maar dan kun je overal nog wel je eigen interpretatie van geven.. Als je bijv. cartoonish zou tekenen, kun je toch ook niet alles zo origineel krijgen als dat je mss had gewild?.. Er zijn altijd wel dingen die terug komen.. Tenzij je mss flink abstract zou tekenen fso.. (teken btw zelf manga, zal mss wel es n keertje wat posten :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
http://digilander.libero.it/demonali...alichino44.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kin iets puntiger en ze kijkt een beetje scheel
|
Citaat:
Wat helpt, is je werk in een spiegel te bekijken. Dan zie je 't anders dan hoe je 't gemaakt hebt, en kun je objectiever kijken :) |
OK das een goeie oplossing, bedankt iedereen voor jullie mening :)
|
Ik vind de tekening best meevallen. Alleen vind ik het nogal raar dat je maar 1 deel van haar nek ziet. Naar mijn gevoel hoort daar rechts ook nog een lijntje te staan. En de 'haakjes' aan t uiteinde van de wimpers van haar rechter (of voor de kijker linker-) oog vind ik ook nogal vaag. De verhoudingen kloppen ook niet helemaal. Je ziet links en rechts evenveel 'witruimte' langs haar ogen, maar aan 1 kant zit er een oor aan vast. Aan die kant zou er dus meer 'witruimte' moeten zijn als aan de andere.
|
't Gezicht is een beetje gedraaid maar de ogen staan "recht".
|
Citaat:
bwah:D |
dat betekent trouwens niet dat ik hier iets aan vind
ik vind het niet mooi |
OK Bedankt iedereen :) (y) Aan zulke kritiek heb ik tenminste iets. Ik ga d'r nog eens tekenen en dan kijken of het beter is... :D
Bedankt :) |
Citaat:
|
Citaat:
Nee serieus: het hangt er van af hoe je het tekent. Als je katten en giraffen tekent op een originele manier ... euh jah, dan is het dus origineel ;) (laat ik maar gewoon zwijgen, want ik ben echt aan het zwanzen). Over de tekening: ik vind hem best geslaagd, maar ik zou inderdaad proberen een eigen stijl te ontwikkelen. Nu ja, als je een originele mangastijl weet te ontwikkelen, is dat ook goed natuurlijk, maar dat lijkt me nogal moeilijk omdat manga al een stijl opzich is. |
Lelijk. En dan vind ik de vorm van het gezicht en het haar het ergst. En wat hangt er bij dr linkeroor (op de tekening rechts dus)??
|
Niet mooi.
|
wel mooi! Wil ik wel in me kamer hebbe hange :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is dat op haar kin? |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |