![]() |
TI-83 Rekenmachiene
Ey hoe/waar kun je een text die je hebt getypt op je rekenmachiene opslaan ??? ( bijv. om te spieken ;) )
Yo Tnx |
programma van maken
(prgm => new, nieuwe maken, daarna dmv prgm => edit text erin zetten) |
Klik op [PRGM]
Ga naar het menu "NEW" Klik op "1: Create New" Je moet nu een naam invoeren. Nadat je dit gedaan hebt klik je op [ENTER]. Je krijgt een venster met daarin de naam van het programma en op de regel daaronder een dubbele punt (: ). Achter die dubbele punt kan je je tekst typen. Als je klaar bent klik je op [2nd] [QUIT]. Je tekst staat nu in je GR. Als je de tekst weer wilt lezen moet je klikken op [PRGM]. Dan ga je naar het "EDIT" menu. Seleceteer hier je programma en je kan alles weer teruglezen. |
en nooit met afsluiten van je spiekbriefje per ongeluk op 'clear' drukken, altijd met 'quit' ;)
|
Oke tnx kdenk dat het nie zo moeilijk is en wel gaat lukken ;):D.
Kmoet trouwens wel ff zeggen ik heb die nieuwe versie de TI-84 plus silver edition en kvind het een stoer ding hijs vet snel Doeg doeg (Y) |
:bloos: Owja enne hoe verwijder je ze dan weer ???????? :s :confused:
|
[2nd] [MEM] (zit boven [+]). Dan kies je de optie [2:Mem Mgmt/Del...]. In dat menu kies je [7: Prgm]. Je krijgt een lijst met bovenaan het beschikbare geheugen en daaronder de programma´s. Zet de ">" voor het programma dat je wil verwijderen. Klik dan op [DEL] en vervolgens op [2:YES].
|
Weet iemand ook, hoe je een naam van een programma kan veranderen?
|
ik zal dat vast wel weten maar ben te lui om het hier te typen
|
en waar kan 'k spellen vandaan halen :p
|
G O O G L E, en dan je datakabel in je pc (van ti-83+ werkt niet met xp) en dan linken
|
Citaat:
|
dan kan het niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan dat programma om die bestanden te openen ook downloaden op de site van Texas Instruments. |
Citaat:
ik heb wel geprobeerd dat progamma van de TI-site te downloaden. maar die link die stond bij de gr-games op scholieren.com deed 't niet :S misschien kunnen jullie gewoon een spelletje hier neer zetten, werkt misschien net iets beter, of anders de goeie link geven naar die site?? :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |