![]() |
welke dildo?
nog iemand goede tips? Ik heb zo'n goedkope roze jelly ding...
|
een echte penis mischien, en tja ga is informeren bij een cristine le duc of iets dergelijks
|
of lees de Viva.. zag ik laatst een in staan van dat vaatwas-machine bestendige glas.. zag er wel cool uit :cool:
|
jullie vrouwen hebben en freaky idee van lekker :confused:
ik heb ook wel een bierpul voor je nurvana |
Citaat:
:p |
Citaat:
Edit: check plaatje http://www.phallix.nl/all/products/images/dc52.jpg bron: Phallix die link zal wel weer niet mogen maarja :p |
Je moet zo'n draaischijf kopen om mee te pottenbakken. Kun je homemade goodies fabriceren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://80scartoons.co.uk/shera6.jpg |
Als je als jongen zoiets bezit heb je wel wat om zo'n meid te laten zien als je haar vraagt om mee naar buiten te komen om naar je brommer te gaan kijken...
PS: Met oogpotlood kun je vast wel een waar kunstwerk maken van het effen roze basismateriaal? |
Citaat:
|
Citaat:
Zou het echt niet moeten hoor... zon flubberig plastic ding. Geef mij maar gewoon iets van vlees en bloed :D En als het perse moet... ga dan gewoon naar een of andere sex winkel en vraag het oke? SLOTJE!!! |
Citaat:
Maare... :( Lijkt me niks, zo'n gedraaid geval. :s Liever iets waar ook nog een leuke jongen aan vast zit hoor. :o |
Citaat:
|
Er is een vibrator bij christine le duc die een apart deel heeft die je kan vullen met koud danwel warm water.
Lijkt me wel een grappig ding :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
die grote zwarte :p
|
|
Citaat:
|
Citaat:
echt geen animatiefilm schaalmodelletje wat aan touwtjes hangt toch??? :eek: :confused: mn denkbeeldige chick vondut ook al raar dat ik dr dildo bij de bart smit had gekocht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koop een kabouter, stop hem in je onderbroek, en eis dat ie je 24/7 bevredigd.
|
Citaat:
*zwaait met handje* PICK MEEE :D |
Voel je wel iets van die dildo dan, aangezien je vagina 'nogal extreem wijd' is? :rolleyes:
|
Citaat:
ga nu maar meer met je neus in de boekjes zitten... |
Een heipaal met weerhaken
|
Citaat:
|
Citaat:
vraag ff in seksshops e.d. en kijk goed rond op internet bij de online shops :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nogmaals: jullie vrouwen hebben freaky idee-en van lekker/mooi :confused: |
ga voor het ultieme: petshopping!
|
Citaat:
(l) |
|
ik heb er geen, ook geen behoefte aan.
Waarom roepen mensen op seksualiteit om een slotje wanneer er in mijn ogen iets wordt gevraagd dat gelijk staat aan wat zijn de beste sportschoenen? zal ik mn haar paars verven? en dergelijke onnozelheden..... dan iets intiemer, dus staat het op seksualiteit.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt erop dat de meeste mensen hier niet volwassen genoeg zijn om serieus op een topic te reageren dus wat mij betreft kan er een slotje op.
Het valt me trouwens wel vaker op dat veel mensen op dit forum proberen om de ''leukste'' opmerking te maken. Zwaar irritant vind ik dat. |
Citaat:
Kom op wat is er mis met een geintje... |
Citaat:
niets, maar er gebeirt hier niks anders meer. Er wordt op dit hele forum alleen maar geprobeerd lollig te doen. Het niveau van de geintjes is overigens ver beneden zeeniveau. |
Citaat:
|
|
Die Pallix dingen zijn ware kunstwerkjes, je zou ze eerder in een virinekast willen zetten dan in je doos stoppen. Het is toch van glas? Dat is toch koud? En zo hard! En ik zou hem waarschijnlijk bij het eerste de beste orgasme in gruzelementen laten vallen...
|
the people demand rubber dicks. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |