![]() |
monoloog schrijven
ik heb een auditie waarvoor ik een monoloog moet schrijven over iemand die ik interessant vind/bewonder. iemand tips? want ik heb dit nog niet eerder gedaan. :bloos:
|
zorg eerst voor een interessant onderwerp, en begin met schrijven, en dan blijven schrappen en toevoegen, tot je het eigen hebt gemaakt
|
nou het mag dus maar een minuutje duren...en in die ene minuut moet ik vertellen waarom ik die persoon (ik dacht aan najib amhali ofzo..) bewonder...
hiervan hangt het af of ik doorga in de auditie dus ik wil het zo goed mogelijk voor elkaar krijgen met een vleugje humor erin. :s |
Dan moet je het over jezelf doen. Zo arrogant mogelijk. En stuur m gelijk door naar de arrogant maar het recht daartoe competitie op www.cursusmaster.tk
|
wanneer moet je het doen?
|
woensdag 14 juli al!
ik weet nog steeds niet over wie ik het doe, maar heb wel al wat ideetjes over hoe ik het kan aanpakken...beetje brainstormen. :confused: |
oef opschieten dan! monoloog moet je wel alles precies uit je hoofd kennen he !
heb je inmiddels al een persoon dan over wie je het doet? |
neej het is heel erg maar ik kan gewoon niemand verzinnen. :s
een inspirerend persoon van deze tijd..MOEILIJK!! iemand een leuk ideetje? ik denk dat ik de monoloog zo ga maken dat het net is alsof ik tegen die persoon praat, ermee praat. maar jah ik ga de komende dagen gewoon brainstormen.... :confused: |
Citaat:
|
ik vind ergens trouwens wel: kijk die auditie vraagt je die monoloog te doen, als je dan zo aan een monoloog wilt komen, dan voldoe je toch eigenlijk niet aan de eisen? beetje overdreven misschien, maar ze vragen ook wel om JOUW kijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |