![]() |
scheiden
bijna 25 jaar
getrouwd en al veel meer jaren samen 't kwam dus zo onverwacht als regen in de sahara wist niet wat ik moest zeggen of doen je zei het gewoon die ochtend papa is even weg weet niet of je het hebt gehoord gisteren hij komt vast vandaag wel weer terug we hadden ruzie kan niet vertellen waar over m'n broer vroeg 't maar gaan jullie scheiden en toen kwam je antwoord 'ik weet het niet' dat deed me zo'n verdriet in 1 klap viel alles waarin ik geloofde neer ik had gedacht dat dit nooit zou gebeuren jullie hadden 't beloofd toen we klein waren en jullie vertelden over de tijd dat jullie uit elkaar waren jullie beloofden nooit te scheiden en nu weet je 't niet meer 25 jaar huwelijk nog veel meer jaren samen hoe moet dit nu? :( dit heb ik geschreven over iets dat nu gebeurt... als iemand tips heeft of gewoon wil reageren.. |
Hè, wat rot voor je. :( Mooi gedicht, goed dat je erover schrijft. Veel sterkte.
|
het intereseert me niet,
dat kindje dat op het moment sexueel word misbruikt ergens in de wereld eigenlijk ook niet :-( |
Als je het niet intresseert bemoei je er dan niet mee!!!
|
oei :(
veel sterkte meid!! (y) |
Rot :( Veel sterkte ermee, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Mooi gedicht ook
|
Zo ging het bij mijn ouders ook; maar bedenk je dat scheiden blijkbaar de beste keuze is, anders maken ze hem niet.
|
ze gaan gelukkig nog niet scheiden..
ze hebben alleen heel erg ruzie gehad.. en toen me broer vroeg of ze gingen scheiden zeiden ze dat ze 't niet wisten.. |
:(
Sterkte (y) |
Ik herken het wel een beetje. :(
|
Veel sterkte ermee, maar als ze gaan scheiden kan het eigenlijk alleen maar beter worden, anders maken ze die beslissing niet, het is natuurlijk rot maar waarschijnlijk wel beter.
Sterkte! |
welkom bij de club meid......
hou je haaks |
Heel veel sterkte.
|
Hoe rot het ook is, scheiden is altijd beter dan telkens weer ruzie maken.
Scheiden went, ruzie nooit. Wat klink ik toch weer oud en cliché vandaag... |
Hopen dat het maar één keer gebeurt zo'n ruzie.
Ruzie in een relatie kan best weleens voorkomen, en hoeft niet meteen een scheiding te betekenen. Igg sterkte! |
Sterkte dr mee.(y)
|
Citaat:
|
bad luck kiddo
|
Citaat:
@ my tears fall: sterkte, en vraag je aandacht maar op L&R, Psy of DoP. |
Ik zit nou ook ongeveer in zo'n situatie. Mijn ouders liggen in scheiding en ik woon nu bij mijn moeder. We zijn vorig jaar augustus verhuisd.
Sterkte! En als je wil: pm me maar. :) |
Citaat:
remember: na regen komt zonneschijn! |
sterkte
|
scheiden is het einde van de ruzie
je raakt geen van je ouders kwijt en je gaat waarschijnlijk vanaf dan 2 keer op vakantie |
:(
Sterkte. :) |
Citaat:
Idd, ruzie went nooit, en voor de kinderen bij elkaar blijven is nog veel erger dan scheiden! Het is nu even rot, maar denk maar dat ook je ouders een gelukkig leven moeten leiden, en dus niet alleen verdriet en ergernis. Ooit zul je het begrijpen, al is nu alles zwart om je heen. Heel veel sterkte. --> Psychologie?? |
het is al gezegd, maar echt waar: je ouders kunnen beter gelukkig apart zijn dan ongelukkig samen.
Bij mij is de situatie vast heel anders, maar ik hoop voor je dat je goed om kunt blijven gaan met allebei je ouders :) |
Shit happens all the time.
Dit is psychologie niet :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, als je depressief wil worden moet je daar heen gaan.
|
sterkte er mee
|
Citaat:
|
Citaat:
en ts: *knuffelt* t is nogal klote zoeits.... :( |
Veel sterkte liefje :(
Je hebt alles mooi kunnen verwoorden in een prachtig gedichtje (y) wat velen misschien niet kunnen. Ik wens je een mooiere toekomst (y) |
Ik vind het heel vervelend voor je wat er gebeurt, maar ik zou je toch aanraden naar het forum Psychologie te gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |