![]() |
Je wordt kaal.... en dan???
Zijn er mensen hier die last hebben van beginnende kaalheid? If so, wat doe je dan? Laat je het kaal/beetje behaard of kies je voor een pruik?
|
Interessante vraag. Ten eerste hoop ik voor je dat je nog niet kalend bent op je 18e.
Ten tweede zou ik voor de pruik gaan, tegenwoordig doen veel mensen dat omdat er vele soorten pruiken zijn die er ook normaal kunnen uitzien (Mijn buurvrouw Bets heeft er een bijvoorbeeld) Succes ermee.. |
Bedankt voor je reactie.. Ik denk ook dat ik voor een pruik zou gaan. Niet dat ik nu al kaal wordt, maar mijn vader Hans werd redelijk vroeg kaal, dus ik ben bang dat ik dat ook word.
|
Ik zou gewoon mijn haar milimeteren en mijn baard trimmen, staat nog best sexy.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ja idd.. dat kan best nog eens goed staan ja
|
Citaat:
|
Of je gaat op bezoek bij de plastisch chirurg, en laat 2 bloedvaatjes boven je oren afbinden, waardoor het 'haaruitval-stofje', je haar niet meer kan bereiken.
Schijnt te werken :cool: |
Citaat:
|
je wordt kaal... en dan denk je bij jezelf: is een scholierenforum wel de goeie plaats om daar over te beginnen?
maar ontopic: als je van die inhammen hebt: je haar millimeteren als je op je achterhoofd kaal wordt: helemaal kaalscheren wat ik zelf nooit zou doen: de rest van je haar wat langer laten worden en dat dan over je kale plekken heenkammen of een pruik/toupet |
Citaat:
Er is een bepaald stofje, wat er voor zorgt dat je haar uitvalt. Dus als je 2 bloedvaatjes laat afbinden (waar het doorheen moet), kan dat stofje niet meer bij je haar komen. Dus je haar valt niet uit. Ik kan er ook niks aan doen ;) |
Citaat:
|
Dr bestaan ook ziektes waardoor al je haar uit kan vallen.. Dus 't kan jullie allemaal overkomen.. :evil:
Er nu al over nadenken kan dus wel nuttig zijn. |
gabberrrr worden (y)
|
totaal kaal scheren gebruind en geolied.
|
Bij inhammetjes -> Haar kort houden, netjes verzorgen, regelmatig naar de kapper, of millimeteren
Bij kale plekken -> Gewoon kaal :D |
Citaat:
Citaat:
|
nou.. et is niet dat ik kaal wordt.. maar heb wel heel weinig haar op m'n hoofd.. moet af en toe ff haar heel goed doen omdat er anders kale plekker te zien zijn.. dus: alles over het kale heen :cool:
|
dan ben ik dus kaal. en het zou me verder niet zo heel veel kunnen boeien
|
Wat lul ik nou, caps skullies en d00 rags uiteraard. (y)
|
ik zou een kruithof kapsel nemen * dus dat je haar van de ene kant naar de andere kant geplakt zit* of ik zou het milimeteren. Maar aangezien ik eenvrouw ben, ben ik bang dat ik hier niet echt over mee kan praten ( maar je weet maar nooit met die vrouwen... :eek: )
|
Citaat:
|
Citaat:
Een leraar op m'n middelbare school, had allemaal kale plekken op zijn hoofd. Hij had namelijk als student meegedaan aan een onderzoek met magneten ofzo, en daar was al z'n haar van uitgevallen. Na verloop van tijd kwam de helft terug.. het zag er echt niet uit. :nono: |
ga naar de dokter en laat je doorverwijzen naar een dermatoloog voor haarziektes, die je vervolgens een recept voorschrijft tegen haaruitval!(y)
|
alles eraf en als dat te lelijk is gewoon een pruik :p
|
Citaat:
hihi, ervaring bart? ;) :) |
Je zou van een flat kunnen springen met je kalende hoofd naar beneden.
|
keb het nu ook maar gemillimetert, kaalheid komt ook alweer in rap tempo inzetten, zit er niet echt mee, zolang die kale plekke op het achterhoofd maar ff wegblijven.
|
Citaat:
|
tja ik heb dus idd beginnende kaalheid ( inhammen worden dieper ), en millimeteren staat het beste. Bij mij dan....
|
Citaat:
|
ik ben al halfkaal als het al niet meer is. :p
maar ik zou voor de pruik gaan. |
Ik zie wel graag kale mannen, maar dan niet half-kalend. Beter is dan helemaal afscheren. Ligt bij meisjes natuurlijk iets moeilijker. Heb wel al een mooi kaal meisje gezien, maar met m'n knaagdierwangen zou ik toch opteren voor een pruik (en dan ineens een wondermooie).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou bondscoach van het Nederlands elftal in 2004 worden, en dan met m'n dikke kop op de voorpagina van de telegraaf gaan staan.
Ach, ik zou het net zoals piemellover kort houden, in iedergeval niet je kale plekken proberen te bedekken dat zoooo lelijk (n) |
comb-over (Y)
|
Oh Riddie! Je bent terug (Y) Hoe was het?
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou mn haar dan heeel kort scheren idd, zodat je het niet zo ziet. Als ik een man was dan. Als ik kaal zou worden zou ik naar de dokter gaan. En anders een pruik opdoen ofzo. Maar dat gebeurt niet. :eek: |
Citaat:
|
Gewoon tondeuse erover, spaart weer kappersbezoeken uit en dus een hoop geld. :cool:
|
Bij mannen zou ik inderdaad voor de milimeter optie kiezen, maar er zijn natuurlijk mensen waarbij dat echt voor geen meter staat en als je aan de achterkant zo'n rondje hebt moet je dat ook echt niet doen. Helemaal kaal is een optie maar daar moet je dan ook maar net het goede hoofd voor hebben. Maar iets anders is er eigenlijk niet, toupetjes vind ik een beetje eng en zo'n pluk de andere kant op gooien is walgelijk.
Ikzelf zou niet graag helemaal kaal zijn en ik ga dan toch maar voor een pruik. |
Citaat:
|
veel huilen dan krijg je net als ik een emo kapsel
|
Met je penis zwaaien in de richting van een voorverwarmde grilplaat.
|
Citaat:
|
er zijn mensen die zich dan gelijk helemaal kaal scheren
|
inplanteren die handel ;)
|
Gewoon je baard laten staan ter compensatie. 0_o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |