![]() |
Ik zoek je
Misschien zoek ik je wel in
een spiegeling van verhalen, om de gevoelens die nimmer zullen spreken, in beweging delend te kunnen vertalen Nu het zwart spreekt deze lange en veel te stille nachten en de seconden die langzaam voorbij tikken, zoek ik je armen die het dragen verzachten :o |
Ik word er stil van....
|
(y) mooi!
je rijm komt heel goed over, totaal niet geforceerd. verder vind ik de eerste strofe lekkerder lopen dan de tweede, die moet je net even wat rustiger lezen om m te bevatten en das jammer want daardoor loopt t geheel minder lekker. maar das beetje gezeik. :D mooi taalgebruik, mooi onderwerp. vooral je beginzin vind ik sterk, daarna iets minder, maar nog steeds prachtig hoor. |
Ik vind het mooi en lief, en heb op zich op de taaltechnische kant niet zoveel aan te merken. Je weet hoe je een mooi gedicht kunt schrijven en het gevoel kunt overbrengen, dat waardeer ik altijd erg in je gedichten (y). Metrisch gezien is dit erg mooi, door de mooie 'deinende' manier waarop je door de regels heen schrijft.
Wat ik iets minder vind, is het ontbreken van beeldende stukken. Ik mis het beeldende, het concrete een beetje. De illustratie van het gevoel met behulp van een voorbeeld, of een kleine gebeurtenis of vergelijk oid. Desalniettemin vind ik het toch een erg goed gedicht, en het lijkt me leuk om zoiets van iemand te krijgen :)! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |