![]() |
Hoe uit jij je woede?
Ga je smijten met dingen, ga je juist alleen hard schreeuwen, ga je janken omdat je niet weet wat je met je woede moet, zet je je muziek hard, is het dichtstbijzijnde kussen jouw slachtoffer?
Vertel. |
Autoritair met harde stem praten. Rustig praten, als de ander door je heen lult gewoon doorgaan.
|
Ik blijf dodelijk rustig terwijl ik innerlijk een zwarte kolkende strijd voer met mezelf en fantasieën koester over het afslachten van mensen. :)
|
ik wend me af van het gesprek en koel mijn woede op de eerste de beste muur...
Grim |
Ligt aan de situatie en waar ik ben.
|
Citaat:
of ik ga strontchaggerijnig doen tegen iedereen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet. Ik sluit me even van alles en iedereen af om weer rustig te worden.
edit: en als het me echt teveel wordt, sla ik een muur ofzo, maar normaal doe ik dat niet. |
Milk's nieuwe anti-agressie-therapie: Lionheart.
Leef je uit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Momenteel heb ik smijtneigingen...
|
soms een flinke ros op me tafel, maar meestal ben ik de rust zelf.
|
Hangt ervan af waarom ik boos ben, meestal blijf ik rustig, soms krijg ik huilbuien.
|
Vaak druk ik het weg en krop ik mijn woede een tijdlang op (varieert van een paar dagen tot een paar weken), maar op een gegeven moment is de maat dan vol en volgt er een enorme uitbarsting, die voor buitenstaanders dan volledig uit het niets komt. Dan ga ik schreeuwen, schelden of zelfs slaan.
Ik weet het, echt goed is het niet. |
Ik houd me eerst stil, maar later kan het wel tot een woedeuitbarsting komen. Dat laat ik dan ook wel merken.
Maar ik ben niet zo vaak boos. |
Tegen niet-gezinsleden ga ik erg kil doen :D
En anders ga ik heel hard fietsen. Dat helpt :cool: |
Ik zoek de eerste de beste hardcore op en zet deze keihard aan op mijn discman pak de fiets en ga een stuk fietsen.
Soms krijgen de dingen om me heen een bescheiden schop of klap. |
Dan word ik juist erg kalm. En als dat zo is dan kan je maar beter wegblijven. :o
|
Ik ga sadistische plannen bedenken om degenen te straffen die mijn woede opgewekt hebben. Ik voer ze nooit uit verder, da's wel jammer.
|
Ik schop iets kapot. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Tandpasta: ja, dat ook. |
In het begin niet teveel zeggen, maar zoveel mogelijk nadenken over de manier waarop ik kan zeggen wat mij dwars zit. Het liefst zo duidelijk, reëel, hard en grof mogelijk zodat ze weer even na mogen denken over hoe ze alles willen ontkrachten. Als het wat minder tijd moet kosten zeg ik gewoon wat in me opkomt, meestal red ik het daar ook wel mee. Het maakt alleen wat minder indruk dan een stevige kutopmerking die nog waar is ook :)
|
Citaat:
|
Als ik écht boos ben dan schop of sla ik iets binnen handbereik/voetbereik. Mijn prullenbak zit vol deuken, uit m'n basisschooltijd. Mijn bureaustoel heb ik een maand of drie geleden gemold door een mep op de rugleuning te geven, 2 van de 5 poten konden dat niet hebben en die liggen nu dus naast de rest van de stoel in een hoek van m'n kamer. :( Gelukkig ben ik bijna nooit boos.
|
Meestal ga ik de verkeerde mensen verwijten maken enzo, zodat ik dat later allemaal weer moet goed maken enzo. Irritant is dat. Daarnaast ga ik schreeuwen en met dingen gooien.
Nee, het is geen pretje ruzie met mij te hebben geloof ik. |
deuren dichtsmijten, stoelen omverschoppen, heel hard schreeuwen soms ook.
|
ik lul iemand finaal de grond in als ik kwaad ben
|
Ik ga slapen.
|
dan ga ik schelden (n)
|
ligt eraan hoe erg kwaad ik ben, ik ga bijna altijd huilen, en als dat niet zo is dan ben ik erg chagrijnig en erger ik me kapot aan iedereen en snauw ik ze af
|
Citaat:
|
Ik ga schelden
|
Ik ga postal2 spelen en ga flink schelden :evil: :D
|
Schreeuwen of met mijn vuist ergens op slaan. Wees niet bang, ik bedoel vooral de tafel of de bank.
|
ik smijt eerst een paar keer met de deur. vervolgens ga ik heel boos & zielig voor me uit zitten kijken. met extra harde muziek op. vervolgens zeg ik tegen mezelf dat het leven KUT is.
een kwartier later ben ik weer helemaal vrolijk eigenlijk. |
Citaat:
|
kom op scholieren :o
of heb smijtneiging, maar doe t liever niet bhalve als van plastic is ofzo... (mn broer moest alty op zn vuist bijten als ie kwaad werd, dan maakte ik m alty kwaad alsk niets te doen had) :D |
Ben niet zo'n woedend type ;)
maar meestal muziek hard en hard rijden. |
Citaat:
|
Citaat:
is gevaarlijk, vooral als je kwaad bent. |
Vloeken, ik vervloek alles wat ik tegen kom :|
|
Citaat:
|
Citaat:
neen Hoeveel boetes heb je al gekregen? :) |
Ligt eraan.
Als ik in mijn eentje ben kan ik heel hard gaan schelden en zo. Als er mensen in mijn buurt zijn, hou ik me in. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |