![]() |
MP3speler
Ik ben van plan een MP3 speler te kopen van 256 MB. Ik heb al drie mooie gezien:
MPman FUB26 MPman FOL10 Packard Bell Audiokey Verder nog iemand tips? |
Die laatste is in ieder geval een goeie want hijs ook nog schokbestenig ook. Koop niet een te lux/duur ding als die 1 keer valt is ie stuk :s :s :s
|
Citaat:
Als ik reclame mag maken, de mijnen komen van www.digimania.be (ik woon niet ver van Brussel, dus ik kan makkelijk tot daar gaan). Je kan ook eens kijken op eBay ofzo (een vriend van me had er laatst eentje gekocht dat nog niet op de markt was, vrij goedkoop en werkt perfect). |
ik heb Packard Bell Audiokey enne ja das wel een goede.. ik vind het vooral handig omdat ik als ik iets van mijn pc naar laptop wil doen, ik dat ook met dat ding doe, zonder dat ik dat via kabeltje hoef te doen :) enne.. jah... hij is druppel bestendig (ik ging in bad, nam hem mee en ik spetterde :P)
|
Ik heb een Packard Bell Audiokey en ik vind 'm niet je van het. Op zich is ie heel oke op 2 dingen na.
-Geen cijferige volumeregeling alleen en balkje. Mijn vorige was wel met cijfers en daarbij heb ik toen afgesproken nooit harder dan 30 te gaan zodat ik mijn oren niet teveel verkloot. Dat kan nu dus niet. -Je mist de eerste 0.1 sec (ik gok ook maar wat) van sommige liedjes en dat is kut. |
Citaat:
|
|
Ik ben eruit, ik ga de Iriver iFP-780 kopen. Deze heeft maar 128 mb, maar ik vind hem desondanks beter dan alle andere Pendrives die momenteel te koop zijn. Hij ziet er trouwens ook nog prachtig uit.
|
Ieder zijn mening over uiterlijk..
Maar neem dan de 265 want 128mb is erg weinig... |
Oke mooi als je eruit bent kan ik mooi dit topic recyclen:
Ik ben erover aan het denken om een mp3-speler te kopen, aangezien mijn MD-speler het zo'n beetje begeven heeft, en ik een hi-MDrecorder te duur vind. Ik wil minimaal 1gb op kunnen slaan, dus ik kwam vrij snel uit op dat 1,5gb ding van Philips. Nu vraag ik me af of mensen me dit ding aan kunnen raden of andere mp3-spelers met zoveel opslagcapaciteit kennen die ze me aan kunnen raden. Ik wil maximaal 200 euro betalen eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De 256 MB kost op MP3man.nl € 229,- |
Citaat:
http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=94 |
Citaat:
Zelfs al is het volume enkel visueel te zien: je moet gewoon weten tot waar je best gaat en voorts moet je niet te vaak van volume veranderen, toch? Als je iets van buitenaf wilt horen, haal je gewoon je oortjes uit; als je geen muziek wilt, zet je de speler uit (bij mij toch). |
Heeft iemand bijkans ervaringen met de iRiver iFP-890? Dat is namelijk een speler die mij erg goed naar boven komt uit leeswerk; èn ook nog eens OGG Vorbis support heeft (maar dat dan wèl weer vanaf 96kbps, onbegrijpelijk).
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor het algemeen weer: Zeker voor 256MB of meer gaan, zou ik zo zeggen (256 is bij mij al te rap vol, maar dat is waarschijnlijk omdat ik 700 gewoon ben EN omdat alles in 160 kbps staat (beetje recoden naar 112 of nog ietsje lager kan vaak wonderen doen...) |
Nou, ik ben weer wat verder in mn zoektocht naar een mp3 speler.
De mp3 speler die ik tot nu toe wilde aanschaffen, de Iriver iHP 790, is volgens mij nergens in Nederland te krijgen, tenzij ik hem via internet bestel, maar daar doe ik nie aan. Ik heb nu een nieuwe gevonden: de Packard Bell Audiokey FM 256 MB. Dit is de vernieuwde versie van de vorige Audiokey, die in deze topic al eens genoemd is. http://www.packardbell.nl/products/node1712.asp Das dus de link. Ik vind dat deze er VEEL beter uitziet dan de vorige Audiokey. Bovendien zit hier een fm radio op, er zit, heel handig, verlichting in het display en ik vind hem persoonlijk niet zo heel erg duur. Ik denk dat er nog weinig mensen zijn die dit apparaatje al in huis hebben, maar mocht zoiemand dit lezen, meldt dan ff wat je ervan vindt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |