![]() |
Jongens willen snel sex
Ik word er soms toch gek van, waarom zijn jongens toch altijd direct uit op sex???? :s Het maakt niet uit of je nu verkering of geen verkering hebt als je een beetjuh aant flirten bent denken zij meteen : o die wil met mij het bed in.
Maare zeg nou is ff ligt dit nou alleen aan mij?? Ik wil best sex hebben met een jongen maar dan het liefst wel ff eerst een poos verkering. Graag ff wat reacties hierop ;) |
Je zult je erbij moeten neerleggen, want zo zijn mannen nu eenmaal. Er zijn ook uitzonderingen natuurlijk :)
|
Citaat:
|
Niet al te generaliseren hier. Ik denk dat het bij mannen en vrouwen uiteindelijk hetzelfde is, alleen zijn mannen meer uitgesproken dan vrouwen.
Maar goed, een half jaar wachten is ook wel wat lang natuurlijk :D ;) |
Als je een goede relatie hebt is sex voor beide toch een leuke bijkomstigheid. Wat is er mis mee ?
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: tja, de meeste wel, niet iedereen en die zijn dan niet meteen homo of sex-ofoob |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo is het mannelijk geslacht, en daar kan je niks aan doen.
|
Citaat:
|
je hebt helemaal gelijk,...
edit Luister eens meer naar Hans Teeuwen: vrouwen horen op het nest, wij mannen moeten op stap: andere vrouwen neuken! HANS = GOD |
Tja, gelukkig ben ik niet zo uit op sex, maar goed om een biologische verklaring te geven
Testosteron, het hormoon dat lust opwekt naar sex aangaat is bij de man meer aanwezig dit is logisch aangezien vrouwen slechts 1 keer in het jaar theoretisch seks nodig hebben, pratisch gezien ligt dit anders aangezien je niet altijd vruchtbaar bent als vrouw, maar vrouwen hebben minder sex nodig, ook zijn vrouwen minder vaak 'geil' als mannen door ditzelfde testosteron. |
Citaat:
|
Julie hebben zulke lekkere kutjes. Daarom. Onweerstaanbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry hoor maar wat een dikke vette bullshit.. kun je er even wat wetenschappelijke bronnen bij zetten? vrouwen maar 1 keer per jaar seks nodig? vrouwen zijn minder geil DAN mannen?? :rolleyes: |
Citaat:
|
Meisjes willen soms ook snel sex
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: in de praktijk ligt dit natuurlijk anders, vrouwen hebben ook wel zin in seks hoor! |
Citaat:
maar wat heeft theorie nou voor zin als het in de praktijk niet klopt? |
Citaat:
volgens mij kom jij de verkeerde tegen ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen sommige vrouwen komen door hun gedrag als dan onbewust die types tegen |
Nou ja, gelukkig kunnen de meeste jongens wel (even) wachten als ze echt serieus zijn met een meisje. En anders heb je de verkeerde denk ik. ;)
Ja, jongens willen sneller seks en gezien het feit dat ze er zelf niet zwanger van kunnen raken en dus niet zo erg aan de gevolgen hoeven te denken als meisjes (ja, het is wel hun kind dan, maar niet hun lichaam). Dus, dat denk ik in ieder geval. ;) |
Citaat:
|
Ik heb trouwens even wat onzin uit het topic gehaald.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus, dat denk ik in ieder geval . ;) Wat ik schreef, dat denk ik ook. Maar dat doe je dan af als onzin. Het zou wel fijn zijn als je een reden geeft. "Onzin" is wel een beetje makkelijk. Bvb dank. |
als vrouwen net zo zijn als jongens zou de wereld een grote orgie zijn denk ik.
maar ik heb een hele andere mening over sex als andere dus kan hier niet zo goed over mee praten. |
Citaat:
Heel simpel, als je er allebei klaar voor bent ga je ervoor. En niet eerder. (y) |
Citaat:
leuk is anders, mja.. :s dwingen of pushen ga'k dr niet hor, ze moet ut zelf willen :) dus niej al te generaliseren please:).. tuurlijk, tis relaxter als je het na minder dan 'n maand al hebt, mja, geduld is een schone zaak..(hoewel het niej te zeer op de proef moet worden gesteld) |
Ik wil pas seks met een meid als ik haar echt goed ken en echt wat met haar heb. Als ik hoteldebotel van dr ben en kan vertrouwen.
Dat kan na 5 dagen zo zijn dat kan na een half jaar zo zijn. Ik heb totaal geen ervaring met relaties maar dat hoor ik uit verhalen. Oh, en stop met dat generaliseren of word lesbie, danku |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nouja idd soms moeten meiden natuurlijk niet gaan overdrijven ;) ze mogen ook wel een beetjuh rekening houden met de jongens want dit is dan ook wel sneu |
Ik heb er totaal geen problemen mee...
ga me eerder druk maken als ie niet meteen sex wil, vraag ik me gelijk af wat er mis is met mij |
Mannen willen alleen maar neuken, denken alleen maar aan neuken en dat is iets wat JIJ maar moet accepteren.
|
Citaat:
|
Neem een lesje evolutietheorie en je zult het begrijpen.
|
"Zegt nog een keer wat al tien keer gezegd is."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom zou je anders een relatie nemen?
|
:d
|
Citaat: