![]() |
Fictie
Fictie
Elke keer, als ik je zag en ik keek je angstig aan Moest ik denken aan de dingen die jij mij hebt aangedaan Want wanneer ik vol zat met emoties, met verdriet Waar was jij op het moment dat je me dan achterliet? En ik zoek nog steeds een antwoord op de vragen Maar heeft het nog wel zin me tot jouw te verlagen? Hoe vaak heb ik niet al gedacht dat ik begreep Waarom je leefde zoals toen waarom je zulke dingen deed? Maar steeds als ik dan dacht dat alles was gaan wennen Besefte ik dat iets van binnen jou nooit had willen kennen... |
Citaat:
de 1 na laatste strofe vind ik niet mooi, maar ik weet ook niet hoe ik hem moet veranderen :rolleyes: de laatste vind ik heel erg mooi! herkenbaar ook. een mooi gedicht :) ik kon het gewoon niet laten om er een beetje mee te knutselen, ik verveel me :o |
Hoe vaak heb ik niet al kunnen denken,
dat ik je begreep. waarom je leefde zoals toen, waarom je zulke dingen deed? zoiets dacht ik aan, mischien ook niet goed gedicht Imo like always |
Ik blijf je bewonderen om je woordgebruik, zo duidelijk en zo mooi,
hoewel ik daar normaal niet zo van houd.. Vol gevoel, schrijf je soms woorden die vele niet kunnen vinden .. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |