![]() |
Troebele appelsap lang laten staan.
Dat heb ik afgelopen week gedaan. Ik had 't vanuit pak in een flesje gestopt en een dikke week in mijn tas laten zitten. Toen ik 'm gister open deed leek 't net of ik een cola fles open deed.
Nu vroeg ik me af waarom is dat en is 't nog te drinken dan? En wat gebeurt er als ik 't een week of 4 laat staan? |
Als t doet als een fles cola is het niet goed meer. Dan gist t ofzo, weet ook niet precies, maar iig niet drinken.
|
Je hoopt dat het cider zal worden he ;-)
Nee, ik heb geen idee |
Citaat:
|
Dan is het vergist :D Wat dat betreft kún je het nog wel drinken, of het lekker is is een tweede. Aan de andere kant; vergisting is bederf, je weet niet wat er nog meer aan het groeien is geweest.
Niet drinken dus :) |
Citaat:
|
Dan is het niet goed meer. Fruit(sap) dat prik krijgt, is niet goed meer :)
|
Ik zou het in ieder geval toch niet proberen :)
|
Gewoon opdrinken, dat is goed voor je weerstand. :P
|
Ik zou het iig niet meer drinken. Lijkt me niet echt lekker en gezond.
|
Eerlijk gezegd zou 't me verbazen als je 't wegkrijgt.... Neem één slok en je proeft wel dat er iets niet goed zit ;)
|
het is bedorven denk ik
|
Hey, sommige rosé en champagne heeft die bubbels toch ook uit zich zelf? Wat dat betreft hoéft het natuurlijk niet bedorven te zijn ;) :p
|
Citaat:
|
Niet drinken en het flesje ook heel snel weggooien, want als je er later nog ander sap in doet smaakt dat ook smerig.
En ja, ik kan het weten ;). |
Weet je wat, neem een slokje, en vertel dan hier hoe het smaakt :p
|
Citaat:
|
Dan wordt het toch alcohol? :o
|
Ik zou het niet drinken maat!
|
Kan hoogstwaarschijnlijk weinig kwaad. Maar het smaakt bepaald niet fris natuurlijk. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |