![]() |
aankomen via Koolydrathen-shake!
je kan het voor 25 euro kopen bij de beter sportwinkel.
Het is de bedoeling dat je 3 maal daags een soort shake neemt en dan zal je lichaams gewicht fors toe nemen:P wie ken het? |
Wil je vetter worden dan ? :)
|
jah ben 60 en wil toch wel 65 zijn:)...en geloof me ik sport en eet me de pleures
|
Citaat:
Tja +5kg vet is natuurlijk minder mooi dan +5kg spiermassa. Kijk anders even in deze thread, nog iemand met dat probleem :p http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=890765 Gewoon vetter worden op zich is geen probleem, zorg dan maar gewoon dat je de frituurpan 16 uur per dag klaar hebt staan ;) |
Citaat:
|
Ik geloof dat die koolhydraten shakes alleen helpen bij het sneller opbouwen van de spieren, waardoor je uiteindelijk meer massa krijgt. Zonder te sporten, fitnessen heb je dus totaal niks aan deze zooi.
|
Citaat:
|
jij bedoelt weightgain bij de etos vandaan, naast de proteine shakes en de afslankmiddelen :cool:
|
Citaat:
|
Bij Kruidvat staat ook koolhydraten poeder (?). Ik weet alleen niet hoe goed dat werkt verder.
|
Belangrijkste is je voedingspatroon, post eens wat je eet op een dag? En wat voor sport doe je? Het lijkt me beter om eerst je voedingspatroon aan te passen dan meteen met weight gainer te beginnen. (Het is overigens wel een makkelijke manier om meer koolhydraten binnen te krijgen.. meer koolhydraten = meer kcal = aankomen.)
Je zou je basisbehoefte kunnen berekenen, plus verbruik per dag en daar dan systematisch 500 kcal (of meer) boven gaan zitten elke dag, daar zou je wel van aan moeten komen ;) |
simpele weight cainers zijn dat volgens mij
kocht een tijdje geleden toen ik nog sportte nog wel die potten, van een kilo mengen met water en je had een ''overheerlijke'' shake het hielp een beetje maar niet zo drastisch dat ik er mee doorgegaan ben |
Citaat:
|
Citaat:
Als je in het bijzondere geval bodybuilding als sport ziet, dan zou je met een hoop discipline aan kunnen komen ja. Maar genen en bouw zijn wel degelijk belangrijke factoren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |