![]() |
Voortgezetonderwijs
KBen ff benieuwd wat voor voortgezet onderwijs jullie volgen/hebben gevolgd.
Ik doe trouwens nu b profiel (4e klas Vwo) en dat jaar erop ga ik N&G doen. |
VWO:
Om precies te zijn 5VWO E&M met CKV2 en informatica. :) |
Citaat:
|
Citaat:
En dat E&M moeilijker is dan C&M is niet waar, voor mij zou het moeilijker zijn, maar ik heb vriendinnen die C&M een stuk moeilijker zouden vinden.. maar die discussie is wel vaker geweest geloof ik. Ik heb vwo gedaan, C&M |
Citaat:
|
Ik deed in de eerste havo/vwo, in de tweede havo en daarna ben ik naar een andere school gegaan zonder klassen.
|
Eindexamen gehaald of welk onderwijs ik heb gevolgd?
Ik heb op vwo gezeten en daarna ben ik naar havo N&G gegaan. Ik heb maar op havo gestemd. |
Havo E&M met M&O gedaan,
|
vwo c&m en e&m, net geslaagd
|
VWO, profiel E & M, met in het Vrije deel Duits 2. Een jaar geleden geslaagd.
|
Ik heb de havo gedaan, N&G met informatica.
|
Ik heb mavo (ned-eng-dui-wis-schei-nat-eco) en havo oude stijl (ned-eng-dui-wa-eco-h&r-muz) gedaan, 'k heb nu alleen havo aangevinkt.
|
ik ben op de mavo begonnen, maar heb eindexamen havo E&M gedaan, ben dit jaar geslaagd en stem havo.
|
net vwo N&G gehaald
|
Ik heb ook net VWO gehaald, met profiel N&G met economie
|
VWO gedaan, N&G met CKV3 en Grieks
|
vwo EM
|
Dit jaar Vwo 3 en ga volgend jaar naar 4 VWO NT met bio 12 en ec1.
|
euhm.. dus jullie willen zeggen dat E&M moeilijker is? nou volgens mij is C&M een stuk moeilijker met de talen! Haha.. en dat heb ik weer he.. Zit ik volgend jaar in 5VWO met C&M met Economie 1,2 en Aardrijkskunde :D
|
Citaat:
|
VWO oude stijl met de vakken Nederlands - Engels - Frans - wiskunde A - economie I - economie II - geschiedenis.
|
Ik heb in 2002 eindexamen TF VWO EM met Filosofie gedaan.
|
Havo - E&M diploma met keuzevak M&O
En vijf certificaten VWO oude stijl, maar goed, die tellen niet ( :( ) |
VWO doev ik
|
Citaat:
laat hier ajb niet te veel mensen op reageren voor die hele discussie weer losbarst... aankomend jaar 6 vwo, NG met schei 2, geschiedenis 2 en m&o. |
Ik heb vwo gedaan, ben dit jaar geslaagd :) (N&G + sk2 + m&o)
|
Citaat:
ik heb trouwens havo gedaan met n&g profiel met economie en ckv3 (beeldend) |
Ik ben een jaar geleden voor de havo geslaagd. Ik had profiel c&m met biologie, muziek en frans.
|
ik deed dt jaar 3havo/vwo (voornamelijk vwo) en ga volgend jaar naar 4 VWO NT met M&O, Biologie1 en Muziek.
|
Ik heb VWO gedaan N&G met ak. Ben vorig jaar NET geslaagd (2 keer een 5 en de rest een 6 :o nou ja voor anw en ckv had ik wel hoger :) --> volgens mij is niemand ZO slecht geslaagd... maar geslaagd is geslaagd :))
|
ik ga nu naar 6vwo, nt, met economie2 en bio1 afgerond
|
Citaat:
|
Havo N&G met Economie
|
Citaat:
je hebt economie1 en economie2 (of economie 1,2 zoals sommige mensen het noemen) |
Ik doe N&T met bi1,2 en zit in 4vwo.
Offtopic: Ik zie allemaal mensen met heel veel extra vakken, maar bij ons mag je maar maximaal 2 extra vakken kiezen (in mijn geval dus bi1 en bi2):s. |
VWO E&M
Met frans 2 en maatschappijleer 2. Na de zomer, 5e klas. |
Citaat:
Ontopic: Vwo C&M, met latijn, kcv, bio1 |
Volgend jaar 6vwo NG met Grieks en Geschiedenis 2 :)
|
Heb havo gedaan, profiel E&M met Frans 1 en Duits 1 en 2. Ben in 2002 geslaagd:)
|
Havo
E&M; Wiskunde B1,2 (ipv van A) en Natuurkunde 1 en als taal heb ik Frans 1 gekozen. |
TVWO/VWO N+T, ec1
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VWO (atheneum), NT en NG, met latijn, kcv en ckv3 beeldend
|
VWO N&T met biologie 1, economie 1 en M&O
|
havo... E&M, met biologie in het profieldeel, en duits1 als taal
|
Citaat:
Ik ben leuk door EM heengekomen. Als ik NT had gehad, zat ik misschien nu nog wel op school m'n hoofd te breken over moeilijke wiskundedingen etc.. Maar een vriend van me had dat profiel en die zou je absoluut geen toets geschiedenis voor moeten leggen. Het is gewoon heel erg persoonlijk. |
jup maar ik vind het jmmr dat er bij ons op school een maximum is waar je niet over heen mag :( had graag ge2. en/of fio erbij gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |