![]() |
vraagje
ik heb miss wel een domme vraag maar ik maak me dr best wel zorgen over...
ik ben pas voor t eerst met mn vriend verder gegaan en we stonden buiten en hadden allebei de broek open. Toen hij klaar was gekomen had ik sperma aan mn hand enzo en .. nou is mn vraag of je daar ook zwanger van kunt raken als je bijvoorbeeld het sperma wat aan je hand zit in de buurt van je vagina komt... :confused: en zowiezo of je zwanger kunt worden zonder dat je met elkaar naar bed gaat... :bloos: |
Als jij binnen tien seconden al dat zaad met je hand naar binnen had gestouwd, dan had je misschien een kansje gehad maar ik kan je vertellen dat je geen enkel gevaar loopt.
|
Citaat:
|
Sperma overleeft niet zo gemakkelijk buiten de vagina. Bovendien moet het spul nog naar je baarmoeder zien te zwemmen ook, en vanaf de buitenste schaamlippen gaat dat hoe dan ook niet lukken. Dus maak je geen zorgen.
Maar waarom ga je anders niet gewoon aan de pil? |
ja opzich zou ik dat misschien wel moeten doen jah...
maar zou k dat dan ook tegen mn moeder moeten zeggen?? :bloos: want je moet daarvoor tog zowiezo voor naar de dokter? |
nah, het gebeurt niet
|
maar als ik wel aan de pil zou willen moet je dan wel naar de dokter? en hoe moet ik dat aan mn moeder vertellen... ik weet niet of ze er moeilijk over zou doen ofzo, maar k durf t gewoon niet zo goed te vragen denk ik...
|
wat is er nu zo moeilijk aan?? Gewoon je ma zeggen dat je liever niet zwanger wil worden, en DUS aan de pil wil.
( Je kunt ook zakgeld verhoging vragen om condooms te kopen ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben serieus hier...... |
Kleine kans, maar als je zeker wilt zijn gewoon handen wassen.
|
Citaat:
|
Ja die dingen kruipen naar binnen weet je ze hebben pootjes enzo :rolleyes:, like others said: mischien als je het gelijk naar binnen gestouwd had, maar gewoon zo nee, en je moet het oplikken het schijnt bere-gezond te zijn ;)
ironie mode off |
Citaat:
Ma, ik zou graag aan de pil willen gewoon voor de zekerheid. rustig moment uitkiezen, ze zal je heus niet kapotschelden |
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan ook naar de dokter gaan om de pil te vragen, je moeder hoeft dat allemaal niet te weten, dokter heeft beroepsgeheim. Je kan de pil zelfs contant betalen als je wilt dat je mams er niet achter komt. En als je wilt dat je moeder het wel weet kan je ook altijd zeggen dat je minder last wilt krijgen van je menstruatie, of dat je het fijn vind als je dat een beetje kan plannen. Kan je zeggen als je bang bent dat je moeder seks gaat verbieden ofzo.
|
Citaat:
Probleem opgelost :) |
Citaat:
|
De pil wordt niet enkel gebruikt om zwangerschap tegen te gaan maar ook om de maandstondenpijn te verminderen, om minder heftige maandstonden te hebben en om te maandstonden regelmatig te maken (dus na een cyclus van 21 dagen pil slikken). Of natuurlijk ook voor uitslag op huid en puistjes te verminderen. Dus redenen genoeg om het er met je ma over te hebben :)
|
Je bent 16. Je mag aan de pil zonder dat je moeder het weet.
|
het doet me denken aan een rijmpje :P
Moeder`s wil is wet, eerst de pil en dan naar bed. Niet dat het iets te maken heeft met dit topic, maar ik denk ik deel dit stukje poëzie met jullie :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraag aan je moeder of ze al oma wil worden.
Zo ja, "PRIMA, dan hoef ik niet aan de pil" Het meer waarschijnlijke NEE; "Nou, zal ik dan maar aan de pil gaan?" Lekker duidelijk en ook gelijk genoeg informatie waarmee je moeder vastl wel met je om de pil wil gaan :D |
bij jou lijkt mij de kans 1 op 1.000.000.000.000 dat je zwanger bent
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |