![]() |
Ervoor gaan of zo laten?
Goeie vriendin van mij en ikzelf zaten op school met 2 jongens waar we enorm veel contact mee hadden (en nog altijd hebben)
We gingen met ze tijdens de middagpauze om en deden vanalles en nog wat. Vriendin is verliefd op de ene en ik op de andere. Probleem ze hebben allebei een vriendin. Ze klagen er vaak over tegen ons en we kunnen met he nover vanalles en nog wat praten.. Ze weten niets van onze gevoelens voor hun. Maar ze weten volgens mij wel dat er ergens iets is ma ze weten niet wie dat voor wie valt denk ik. Dat komt omdat we het voor elkaar willen "regelen". Stel dat diegen waar vriendin van me verliefd op is verliefd wordt op mij en vice versa of nog erger dat beide gaste op hetzelfde meisje verliefd worden? wat dan? Ik twijfel serieus of het wel goed idee is om het te zeggen ... ik haat veranderingen en als dees verkeerd afloopt dan zulle we 2 goeie vrienden kwijt raken ... Wat zouden jullie doen? |
Gozers hebben het niet zo snel door als je ze leuk vindt.
Als ze een vriendin hebben is het een slecht idee. Probeer het eens als ze vrijgezel zijn. |
Citaat:
Hun vriendinnen kunnen het niet af dat ze zoveel tijd met ons doorbrengen dus eigenlijk hebben zij (die vriendinnen van hen)het wel door denk ik ... |
Citaat:
Spoiler
|
als ze een vriendin hebben, zullen ze niet zomaar op jullie verliefd worden lijkt mij. en als hun zeggen dat hun relatie niet meer zo lekker is, dan maken ze het vanzelf wel uit.
|
Ja ze zullen hun vriendinnen niet zo snel laten gaan ...
Ze zijn toch blij dat ze op reis zijn en dat ze dan met ons vanalles kunnen doen zonder gezeur zonder hun hoofd ... Mssn is het pure vriendschap ... Ik weet het niet maar ga de vriendschap niet op het spel zetten want stel dat het iets wordt en dat we er daarna achterkomen dat het beter vriendschappelijk was dan gaan we der alle 4 spijt van hebben lijkt mij ... |
Tja, België he :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon zo laten. :p
|
Zo laten, en zoals Meph.dingens al zei.. wachten tot ze vrijgezel zijn.
Mss is het wel puur vriendschappelijk, en raak je vrienden kwijt. Als het nu toch uitgeraakt met hun vriendinnen kan je je kans wagen :). |
Ze hebben een vriendin, daat moet je niet tussen gaan staan. Het is hun eigen keuze of ze verder gaan met hun relatie of niet. En je weet niet zeker of ze denken dat jullie gevoelens voor hen hebben...
|
Mephje heeft gelijk...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |