![]() |
plagen??
plaag jij je vriend/in , veel mensen blijken het leuk te vinden ...
rare vraag dus , en hoe begin je eraan en wat doe je dan om hem/haar te plagen? :confused: mvg |
Nee.
|
Ik vind dat persoonlijk een beetje triest en laag om te doen. Je weet nooit hoe iemand jouw plagerijtje opvat, en ja, voor t zelfde geld kost het je relatie...
|
Ja. Ik vind het heerlijk om op elkaar te vitten. Zolang je maar weet dat jullie elkaar toch wel/nog steeds lief vinden is het prima. Het meeste gaat met woorden, elkaar lekker afzeiken op een leuke manier. Ik moet er niet aan denken de godganse dag maar aardig tegen elkaar te moeten doen!
|
geef d'r een pets tegen d'r bol :) zal ze vast leuk opvatten
|
kietelen en gewoon btje vervelen... je moet t niej gaan overdrijven maar anders s t wel leuk
|
Je kunt het natuurlijk overdrijven en dan verandert een beetje plagen in irriteren. Maar goed, dat zie je dan wel aan zijn/haar reactie.
Van hem kan ik het op zich wel hebben, gewoon kleine dingetjes die hij zegt/doet. :) Maar men moet er niet op door blijven zeuren, want dan is het al gauw niet meer leuk. Uiteraard kun je net zo goed 'normaal' doen, dan vindt hij/zij je vast ook leuk genoeg. ;) Citaat:
|
scheelt dr aan of het 'leuk' plagerig is, als iemand je de hele tijd zeikerig plaagt is dat niet goed voor je relatie denk ik..
|
Citaat:
|
Je kan een lief plagerijtje best hebben, maar het mag niet gemeen gaan worden of teveel.
Ja, tuurlijk plagen wij elkaar wel eens, en we kunnen er ook allebei best tegen. We weten van elkaar dat het om te lachen is, en de dingen die we zeggen zijn niet gemeend ofzo, dus :). |
Plagen is leuk, maar je moet weten wanneer je op moet houden.
Dat laatste moet ik af en toe nog leren :D :bloos: ;) :) :cool::rolleyes: :o :| :s :nono: |
Plagen is leeeeeeuuuk! :D Alleen je moet beide wel een beetje gevoel voor humor hebben en niet dingen te serieus opvatten, want alleen dan is het leuk!!! :D
|
Citaat:
|
Tuurlijk.
|
Kietelen :D (y) kunnen we allebei niet tegen
|
Citaat:
|
Met een goed gevoel voor humor is plagen geweldig (y) Maar het is nog veel leuker voordat je wat hebt. Oeioei, die spelletjes, die spanning.. :o
|
ja , ik bedoel natuurlijk niet uw partner uitschelden ofzo hoor, meer kietelen en van die zaken , gewoon plagerig plezier maken ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik maak sarcastische opmerkingen als ik een vriendje heb zijn we meer CC en niles uit de nanny
|
plagen doen we beide wel, maar t is puur vriendelijk, niet spottend. We krijgen beide dan van die pret oogjes en weten dat t echt plagen is :)
|
Wij plagen elkaar constant :) Maar nooit heel gemeen
|
Soms als ze binnenkomt geef ik haar wel eens een lel, of zij mij een schop. Echt ons dingetje samen :)
|
Citaat:
jepper, en kietelen (al weet ik dat ze dat nou niet al te geweldig vind, aangezien ik et nogal gemeen/gemene plek doet :rolleyes: ) tja enne we weten allebei wel ongeveer wat we kunnen hebben of niet ... dus verkeerd opvatten gebeurd niet echt |
Citaat:
|
Iemand "plagen" kan wel een manier zijn om uiteinelijk een relatie te beginnen. Zo lang het maar niet te kwetsend is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |