![]() |
internet gaat slomer op lan
ey mensen
ik ben vandaag gaan lannen bij een vriend van mij (met zn 2en) en hij heeft een planet adsl 2mb abbo... maar in cs bijv heeft hij geen lagg of iets dergelijks maar proberen we samen runescape te spelen(mmorpg) dan ga ik die als een speer(zoals ik thuis ook speel dus) maar het lijkt wel alsof hij met een 56k modempje zit te kloten... en ik vidn dit toch nogal lullig voor hem heeft er iemand een id waar dit aan kan liggen? ohja voor netwerk heb ik een switchje liggen kabel van modem naar uplink en dan hij is 1 en ik in 2, auto ip ingesteld enz enz bla bla heb ik iets over het hoofd gezien of loopt mijn pc gewoon te fucken? :bloos: thnx alvast ohja vorige keer deed hij het probleem/lagloos :S |
wist je dat runescape aardig zwaar was? wat voor pc heb je?
|
met 2mbit moet dit lukken.. eigenlijk :o
|
ik heb een p4 2.6 gig 512ddr400 met een fx5900xt..
en hij heeft een p4 2.53 gig 512 ddr 333 gfti4200.. als je runescape neit wil kunnen draaien moet je bijna met een 486 aankomen man :S jah dat dacht ik ook dat zou hij gewoon moet doen maar rara hij doet t dus niet... nouja hij doet t wel maar niet goed... hij laggt dus als de ziekte en dat is behoorlijk irritant |
Heb je niet gewoon ontzettend veel collisions op het netwerk?
|
sinds dat wij een asdl modem en router in 1 hebben is mijn download speed eenvijfde van wat ik voorheen had. Zal denkik wel aan de instellingne liggen
|
Citaat:
Niet ADSL modem en switch/hun? |
Citaat:
|
goh toch wel? :P
maar idd ik gebruik dus adsl en switch (volgens mij werkt dat hetzelfde als met een router of ben ik nou gek? :confused: ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |