![]() |
Limp Bizkit + Wes Borland geruchten
From the official Limp Bizkit message board:
Hey guys, it's Fred. Just wanted to let you guys know that WES is back in the family and we're so glad to have him back!!! on that note we've learned that we needed a bit of a change and that will show up on our new cd. Limp Bizkit will now be known only as "Limp". we feel that the name change is the first step to you guys getting used to our newer sound. This time around keep your ears open for brutal breakdowns and more screaming. The rap will be non-existant now and the change is refreshing. I can't wait to start recording these songs so you guys can hear them! Love all-Fred" er wordt driftig hoax geschreeuwd over en weer, maar dat is toch weer een nieuwe twist in de LB history die waarschijnlijk weer voor een hoop bashing gaat zorgen. :D |
Ach, veel slechter kunnen ze toch niet worden :p
|
hoewel ik Wes Borland zelf wel erg ok vind. Zijn Eat The Day solo-werk is erg goed. (y)
|
C00l Borland had idd wat toe te voegen aan LB maar blijft die snot dude er nou ook bij want hij had toch wel dingen die borland nou net niet had de combo zou ze goed doen en meer schreeuw dan rap, als ik dan 3 dollar bill yall denken mag kan dat ook alleen maar in het voordeel werken.
Ik ben benieuwd. |
Tja. Zou wel lachen zijn als het waar is. Hoe leuk die gast ook is, die bands van hem zijn nooit echt van de grond gekomen.
|
Citaat:
|
die gast lijkt op een member van ICP
en dat vind k kut dus wes is ook kut :o logische bredenering |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
b: of een paashaaspak aan c: hij heeft tegenwoordig lang haar en is dus metal d: hij maakt vette muziek wat je hier van serieus moet nemen of ironisch of weet ik wat moet je zelf weten. :p |
Gatver, gister stuurt iemand me nog een nieuwsartikel door waar ook instond dat Wes terug was. Ik geloofde er geen zak van, maar nu weer??
waar haal je dit? Hoop in elk geval dat het niet waar is, Wes verdient beter. |
Vooral dat paashaaspak doet et hem.
|
Paashazen 0wnen
|
Citaat:
|
Hij was het liefst toen hij nog niet geboren was
|
Nieuwste gerucht: Wes Borland gaat Shane Rout aan zijn zijde staan om van Abyssic Hate Nu-Metal te maken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en die hebben het van het officiele Limp Bizkit messageboard, waar ik dus niet bij kan want ik ben geen lid. Dus 100 % garantie of het echt is weet ik nie. ah joh, niet huilen: Kan Wes tenminste weer ff incashen voor zn nieuwe soloprojecten nietwaar? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een pakkende naam, LIMP.
|
c00l (y)
die borland was de enige coole van limp bizkit |
Citaat:
|
Limp, wat een kutnaam.
|
Citaat:
|
band LIMP bestaat al
weet verder niet wat voor muziek die maken |
Citaat:
|
wat maakt die wes nou weer uit, hij was niet bijzonder goed ofzo
|
Ik heb echt zo'n enorm hekel aan Fred Durst, echt ik kan die kerel niet aanhoren. Denkt echt dat hij cool is met zijn 'Metal.' Ik heb Behind blue Eyes geremixt met I Just Saw The Gayest Guy On Earth van Anal Cunt. Was wel lache :D Maar laat die kerel asjeblieft doodvallen zeg. En Limp Bizkit of Limp of whatever heel snel kappen.
|
Nieuw gerucht: Fred heeft een nieuwe puppy en heeft al drie pakjes voor het beestje aangeschaft ! :eek:
|
Citaat:
verder is fred idd een loser, k vond die gitarist wel gaan nog dus k was er ook wel over te spreken dat ie wegging toen...maarja dan toch terugkomen is wel (n) dus laat hem nu ook maar doodvallen |
jippie!!
fijn dat wes weer terug is , die gast is echt wel metal!!!! :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet lullen, John Otto is zeker een van de betere drummers in de rock wereld. Als je gevraagd word om in te vallen voor een clinic van Vinnie Colaiuta dan betekend dat toch wel wat.
|
Citaat:
|
OHYEAH, dalijk is Limp Bizkit nog een geweldige band :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel ik natuurlijk af en toe een oud nummertje draai terwijl ik een traantje wegplink. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het mooi wat hij doet, hij kan ook technisch bassen maar gaat over het algemeen voor grooves dat vind ik vet. |
Citaat:
|
dj lethal was et toch?
|
Citaat:
a bit.. LoL.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |