![]() |
[ALG]Iemand die een iPod of MuVo² heeft
Omdat mn mn topic op CG werd gesloten en tofke zo vriendelijk was om hem te verplaatsen open ik maar een nieuwe.
Ik wil graag weten welke input de adapters van die 2 mp3 speler accepteert. Ik wil een ipod of muvo kopen, maar adapter moet wel per se 110V én 230V aankunnen Iemand die m heeft en kan kijken? |
Volgens mij kun je bij Apple gewoon een 110V-adapter krijgen?
|
=> Hardware
(Blöte Renard... ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
volgends mij kan die alleen 220 volt aan. |
Je kan sowieso gewoon adapters kopen die van 110 naar 230 en terug kunnen switchen? Dat lijkt me veel effectiever, werkt ook voor andere zaken.
Dit lijkt me trouwens wel meer iets voor Hardware. |
Er zijn zelfs adapters waarbij je in kan stellen hoeveel hij moet geven..
|
Ik heb een iPod, en ik heb even voor je gekeken, en op mijn adapter staat: Input AC 100-240V. Dus ik neem aan dat hij het met 110V en 230V aankan.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb ooit zo'n multi adapter gekocht voor fl 10,- odfzo bij de blokker..
Maar die kon maar tot 18v ofzo.. Maar die dingen zijn volgens mij helemaal niet zo duur.. |
Citaat:
Op een iPod kun je zonder problemen een andere adapter aansluiten (Amerikaanse) op de 'gewone' FireWire-kabel. Draaien op 110v doet 'ie dus. |
Onthoud dat de adapter niets meer doet dan de 220 of 110 volt omzetten naar (ik geloof zo uit mijn hoofd) 6 volt.
Logisch dus dat het moet lukken, als je de goede adapters maar gebruikt. |
*zucht* ik weet heus wel dat je een ander adapter kan pakken. Als jij effe leest dan zie je dat. Ik wil geen extra geld kwijt zijn aan een extra adapter omdat het maar 1malig is. Het is dan mooi meegenomen dat ie meteen en 110 en 230 pakt.
|
Oh zo (y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |