![]() |
Telefoongeluid bij begin van huurfilm
Ik had het al eens eerder aan het begin van een film gehoord, maar gister wilde ik weer een film gaan kijken en hoorde ik het weer.
Het is helemaal aan het begin van een huurfilm, nog voordat de voorstukjes beginnen. Bij de ene film hoorde ik het geluid van een telefoon die over ging en bij de andere hoorde ik het geluid van het nummers intoetsen. Heeft iemand dit ook wel eens gehoord? |
Nee.
|
Citaat:
|
oooeehhhhh spookyyyy :|
|
Huur: The others en adaption met nicholas cage
Het is nog voor dat de reclamen van Brain begint. Je hoort het heel zachjes |
Huh, raar... Misschien hoort dat bij dat Brain stuk? Of is het gewoon een soort test-geluidje... Ik zal er eens opletten als ik een video huur :)
|
Hmm, ik had het laatst ook, dacht dat ik gewoon gek was, maar het gebeurt dus ook bij anderen.
|
Citaat:
|
Ook nooit gehoord..
|
Dat is de kopieerbeveiliging. Ik hoorde het al bij de band van Titanic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is de aftelling tot wanneer de master begint en het kopiereen naar velen andere kopieen start..
|
Citaat:
|
Vaak gehoord toen ik films op VHS huurde. Volgens mij zie jij een samenzwering.
|
Ja, vaak gehoord. Nooit echt bijzonder gevonden, een klein beetje griezelig in het begin maar nu ben ik eraan gewend. Ik heb geen idee wat het is.
|
:confused: Raar nog nooit gehoord. :confused:
|
De eerste keer dat ik hoorde was ik... behoorlijk stoned, d8 dat ik dingen ging horen ofzo.
maar niemand enig idee wat het nou is?? Want hoezo kan je hem dan niet meer kopieeren met een geluidje:s |
Citaat:
|
Niet alleen bij huurfilms hoor. Ook gewoon bij sommige koopvideo's.
|
kdacht dat ik het vandaag ook had gehoord maar twas mijn broer die belde.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |