![]() |
vraagie
hoe heet het 'blowspel' waarbij je inhaleer, en de joint door paast en dan pas uitademt als ie rond is gegaan?
|
Ik noem het mexen/mexicane
|
dat dacht ik dus ook, en hoe heet dan een joint waar je wiet en hash om en om erin doet?
|
'joint met hasj en wiet'
|
nee gek :eek:
|
cocktail of mix ofzo
|
Citaat:
|
cocktail of mixje :)
|
Amerikanen / Amerikizo
|
tering wat lame.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meksen, mexen
je hebt ook puff, puff, pass :rolleyes: |
ik noem het: "moeilijk doen"
|
Citaat:
|
mensen die niks te doen hebben, over het algemeen zijn dit "stoners" ;)
|
Dan doe je toch alsnog iets .. kvind dat soort spellen maar onzin, kan je beter f-zero oid spelen met een joint die langzaam door de groep gaat ;)
|
gewoon je joint roken tijdens een spel ofzo (tric-trac :D)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je word er ook niet stoneder van ofzo. Thc word onmiddelijk opgenomen in je longen, lekker nutteloos om de rook lang in te houden.
|
Je wordt er wel stoneder van. Dan maakt het niet uit of dat puur in je hoofd zit of dat het door zuurstoftekort of daadwerkelijk door de thc komt. Toch?
|
Citaat:
Ehm, ben jij de vroegere Barbapappa? :bloos: |
Citaat:
wij deden want bijna iedereen is gstopt :p |
Citaat:
|
Citaat:
>> zuurstoftekort lijkt me eerder onzin... |
spellen zijn onzin, beter rook je gewoon je joint op
|
ach, ik weet niet, een keer Super de Boeren (hijs nemen, inhouden tot je iets weet wat bij de SdB te koop is, en met de laatste letter van dat woord moet de volgende weer een ander product noemen) met een grote groep vind ik soms wel grappig... :)
vooral ook omdat het altijd uitdraait op 'anything goes', dus hoef je niet meer serieus producten van de SdB te roepen, maar mag "Uranium" bijv ook :D |
Citaat:
|
meteen, meteen... het is makkelijk op te nemen, daarom zal het inderdaad niet zo lang duren, maar meteen is natuurlijk ook niet het geval. Er blijft altijd wat in de lucht zweven wat nog niet direct tegen je longblaasjes aankomt, en dus niet direct opgenomen wordt in het bloed.
Dus wat langer, betekent wat meer THC, gok ik zo. En een tijd kan ik daar niet bij specificeren. En als jij licht in je hofd wordt van alleen al je adem inhouden, dan denk ik eerder dat dat jouw malfunction is dan die van de mens in het algemeen, want op een wanhopige drang voor zuurstof na moet je gewoon nog kunen functioneren met je adem in ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw, als je een blaaspijp gebruikt en je maakt aan t eindje je joint vast en je gaat er dan aan zuigen word je echt heel snel heel stoned |
Citaat:
|
Citaat:
dat is een pvc-pijp met zwarte tape eromheen, en in het midden bovenin een gat. daar steek je een joint in, en dan 2 mensen aan het uiteinde, de een blaast, de ander zuigt, en zo ga je zo lang mogelijk door. dan geef je elkaar dus eigenlijk constant shots, maar ondertussen hijs je ook nog aan de joint :D smoken++ |
mja, die moeten 'we' maar weer eens gaan gebruiken man :p
|
Citaat:
Lange tijd afwezig geweest. |
om even al het gedenk en gedoe op te laten houe zou ik jullie even de feiten vertel :p (y) :D
na 3 seconden de rook in je longen te hebben gehouden is 98% van alle thc in je longe opgenomen dus uiteindelijk is langer niet nodig, maar wij spelen vaak dierenspel (hijsen, denken, dier noemen, door pasen, laatste letter van t genoemde die nieuw dier verzinne) omdat t gewoon onwijs grappige situaties op kan leveren oja weet je geen dier te noemen = beurt overslaan, bij maxe (spreek uit meksen ;)) gaat t er gewoon om wie het t langste volhoud en die voelt zich dan gewoon de man. :p ;) :) :evil: |
Wij doen wel eens hijs, hijs, hijs, hijs enz. Als je niet meer kan dan uitademen. Word je ook vrij snel heel stoned van.
Wat ook goed werkt maar waarschijnlijk een heel stuk slechter voor je longen is, is hijs, inademen, 10 seconden wachten en hoestend weer uitademen. Waarschuwing. Doe maar niet als je je niet lekker voelt ofzo en als je ook maar merkt dat je moet kotsen kan je er maar beter mee stoppen anders gaat het behoorlijk fout. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het niet zo dat je moet wachten met uitblazen totdat de joint helemaal rond is geweest en weer bij jou belandt is ?
Maar rook m'n joint liever normaal en rustig :) |
Mja een keer gedaan dus... Was wel geinig. Een vriend van me doet het nog wel eens. Mja je gaat er zo heel erg van hoesten dat het pijn doet :(. verder nooit vage dingen gedaan met mn stick.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |