![]() |
Stijve piemel
(Misschien hoort dit bij seksualiteit... ik twijfelde)
Maar mijn zus en ik hadden net een hele stomme discussie, en eigenlijk kwamen we er niet echt uit. De vraag: zie je bij een stijve piemel de eikel altijd? Of kan het ook gewoon dat de voorhuid over de eikel blijft zitten als deze stijf is? Tsjaa waar hebben mijn zus en ik het wel niet over :o :p |
Dat kan natuurlijk heel goed, hoewel de kans dat de voorhuid vanzelf naar achter glijdt (als hij een beetje slap is) bij een stijve vanzelfsprekend wel veel kleiner is dan bij een slappe.
|
Niet altijd hoor.:)
|
Citaat:
|
Ligt aan hoe ruim de voorhuid is, lijkt me. Bij de ene jongen zal hij blijven zitten tot hij een zetje krijgt, bij de andere floept hij er meteen af.
|
Een stijve lul vraag hoeft toch niet meteen op seksualiteit? Naja...
ontopic: vragen met "altijd" of "(n)ooit" of "kan het dat..." zijn ERG VAAK te beantwoorden met "er is altijd wel ergens iemand die...." Relevanter is hoe vaak het voorkomt. |
Citaat:
En daarnaast er zijn echt heel erg veel verschillende piemels hoor!!! Zo raar is het dus allemaal niet... En ik vind het helemaal niet belangrijk hoe vaak het voorkomt... Ik vroeg me alleen maar af of dus niet bij de meeste (alle) mannen zo was dat je de eikel ziet wanneer hij een erectie heeft. Maar bedankt voor je bijdrage :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oftewel: alle mannen: nee de meeste mannen (ah kijk, de hoeveelheid is toch relevant(er)? ;)):...Zie andere reacties ;) |
Citaat:
|
nee, dat gebeurt niet altijd
|
Ja, dat kan!
*Vloekt.* |
Citaat:
mwah ik weet al hoe het zit (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |