![]() |
Favoriete Muziekblad
welk muziekblad lees je het meest en waarom?
ik had een abonnement op de samsonic, dat vond ik een goed muziekblad: veel interviews, ook veel artikelen met info rondom de muziekwereld, leuke columns en veel en goede recensies. ook lees ik elke maand de Rocktribune, dit omdat er wederom veel artikelen in staan, waardoor je nog eens wat bands leert kennen, veel nieuws uit de muziekwereld en veel en goede recensies. |
Doe de Oor maar.
|
oor
|
Citaat:
|
ROARezine.com
maar das omdat ik er fotograaf ben en af en toe zelf een reviewtje schrijf |
Citaat:
|
de humo is touwens ook leuk(y)
|
The Source, XXL & Vibe
|
Citaat:
maar ik ben dus een verstokt humolezer sinds mijn 12de (en dat vormt je karakter). Ook nog Oor (uiteraard) en soms Rolling Stone of NME (hangt er een beetje vanaf of ik geld heb). |
rocksound :) elke maand cd en boeiende interviews enz
|
Ik heb al een aantal jaar een abbo op de OOR, maar ik lees 't eigenlijk zelden. Ik kijk vooral plaatjes en doe mee aan prijsvragen...
Samsonic vond ik altijd wel een leuk blad, jammer dat 't niet meer bestaat. Vroeger las ik ook altijd de Select, maar die bestaat blijkbaar ook niet meer, echt jammer want dat blad was echt :cool: |
Ik kijk gewoon of er iets leuks instaat en dan koop ik hem pas. Hem niet echt een voorkeur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
De Aardschok natuurlijk!
|
Oor
|
De Hitkrant.
|
long gone loser
amp jersey beat caustic truths 15th precinct |
Ik lees geen muziekbladen, aangezien al die bullshit over de artiesten mij niet echt interesseert.
Het enige waar ik mijn aandacht aan besteed, is wanneer ze optreden, en waar ik hun cd's kan downloaden. |
aardschok nog steeds
|
De Q (y)
|
geen eigenlijk, oor is echt zwaar klote de laatste tijd
livexs omdat 't gratis is dan maar |
Oor
Rocksound Up-magazine |
omdat de Aardschok tegenwoordig ook niet meer voorstelt ga ik voor Headache.
(En natuurlijk kleine zines onder eigen beheer van personen) |
Citaat:
ik lees niezo veel, aardschok soms |
RockHard meestal en laatst eens de Legacy gekocht, ook best een leuk blaadje
|
ohja wat ik wel vaak lees zijn meestal sites zoals www.absorb.org, www.themilkfactory.co.uk, www.pitchforkmedia.com, http://www.thisisfakediy.com etc
|
Alleen de humo, wat dan nog niet eens een zuiver muziekblad is, maar het is het enige betaalbare.
|
Als ik wat koop dan is het meestal de Oor.
Enkel voor in de trein. Verder soms wat zines op internet ofzo of koop eens wat als ik toevallig bij Independent Outlet langskom ofzo |
de Aloha vind ik een goed tijdschrift, goed interviews, genoeg recensies en ook wat aandacht voor wat oudere muziek
Ik heb zo'n hekel aan de oor, wat een rottijdschrift is dat. Het is saai om te lezen, en ze waaien met alle winden mee, iedere week voorspellen ze wel weer dat een ander hip indiebandje de nieuwe beatles is. Recordcollector of Uncut lees ik ook wel, al is de prijs wel wat meer. |
Nme
|
ik lees oor, samsonic, livexs, fret, aloha, music maker en soms q en uncut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(die de volgende editie weer schaamteloos de grond ingeboord worden maar goed, zo kennen we de NME) |
Citaat:
Koop dan de Q , geweldig muziekblad uit Engeland (y) Is in mijn opinie het beste muziekblad wat voor handen is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik betaal er maar iets van 4 euro nog wat voor. Wat een afzetters (n) |
Volgens mijn pa is Plastiks het beste. Pipipipi
|
Mojo
Q Word Duur. |
Slagwerkkrant.
|
Aarschok uyteraardt
|