![]() |
Spiderman 2
Een comicverfilming die vanaf 14 juli in de bioscoop te zien is.
Spiderman moet het nu opnemen tegen Doctor Octopus. http://punchintheface.gq.nu/doc-ock-poster.jpg Wie kijkt er naar uit en wat zijn jullie verwachtingen? Officiele site |
Ik kijk er naar uit en verwacht een leuke superheldenfilm waarbij ik niet hoef na te denken.
|
Dit wordt een goede, als we de critici mogen geloven. Deel 1 vond ik ondanks enkele stevige minpunten in ieder geval erg sterk. Laat de veertiende maar komen.
@ lovetear: Spiderman 2 is dan wel geen denkfilm, maar wel een intelligent geschreven film. :) |
lijkt me heel vet! :cool: donderdag ga ik er heen heb al kaartjes (y)
|
Lijkt me wel leuk. Heb er in de bios verschillende trailers van gezien. Ik weet nog niet of ik hem ook in de bios ga kijken, dat hangt ervanaf.
|
Ik ben opgegroeid met comics en blijf ook de verfilmingen goed vinden alhoewel ze vaak van het originele verhaal afwijken.
|
Ik heb me bij de eerste al vermaakt en deze schijnt zeker niet minder te zijn. Dus: ja, ik ga. :)
|
Lijkt me ronduit mwoah.
|
Een verbetering over deel 1. Alfred Molina en J.K. Simmons zijn geweldig en de actiescenes zitten sterker in elkaar. Ook vet is de verwijzing naar de Evil Dead serie met kettingzaag en al.
|
Deze is bijna nog erger dan deel 1
|
Hij lijkt me net zo aarschzuigend als deel 1
|
Altijd leuk om mee terug genomen te worden naar de tijd van Telekids en Cartoon Network :)
|
Beste superheldenfilm tot nog toe. :)
|
Citaat:
Ik vind het overigens wel jammer dat ze de scherpe kantjes(geweld + bepaalde thema's) van de strips er speciaal voor de PG-13 rating vanaf hebben gehaald. Datzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor de X-men films. |
Deel 1 vond ik leuk dus deze wil ik ook wel zien. Logisch he?
|
Citaat:
Ik vond spiderman trouwens niet beter dan batman, maar wel beter dan de andere superheldenfilms tot nu toe. |
klopt, Batman blijft de meester. ik vond deel 1 overigens echt schraal! veel mensen zaten te ijlen dat je je goed kon identificeren met PP, omdat hij geen alien oid is, maar een mens. dat vond ik dus echt de grootste onzin, ever!
|
1 niet gezien, en 2 hoef ik ook niet te zien, zeker neit in de bios.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga naar deel 2 in de bios. deel 1 vond ik wel goed, maar toch te slap, dat liefdesverhaal enzo. maar ja het is wel essentieel. En ik vond het altijd jammer aan 1e delen dat er zoveel uitleg zit en het alleen over de tot stand koming gaat, dat is al zo bekend, maar wel logisch dat dat in de film moet natuurlijk.
|
verder vind ik het gewoon erg goed gemaakt, ziet er visueel super uit, in tegenstelling tot the Hulk bijv.
Batman films ben ik ook nooit weg van geweest. |
ik vond bij deel 1 het verhaal met the green goblin veels te snel. alls gebeurd in een razend tempo wat zo zijn voor en nadeel heeft.
als je een beetje een comic fanaat bent en de strips van spiderman goed kent, dan vind je wel een aantal dingen jammer aan deel 1. De verfilming is wel goed, en deel 2 ook beter dan 1. alleen zou ik graag mee vijanden willen zien, die een kleine rol hebben. zoals scorpion of the shocker. Gewoon aparte vijanden die los staan van het verhaal op de film iets frisser te maken |
ik vind doc oc zo jammerlijk gecast.
Ze hadden er het best Elton John voor kunnen kiezen ofzo... maar deze gast LIJKT niet eens op de doc uit de strips... imo |
Citaat:
|
Ik ga morgen (dinsdag) met mn vader naar Spiderman 2. Ik heb de eerste niet gezien , zal wel een hele erge mannenfilm zijn, maar we doen het voor het mooie hoofdje van Tobey Mc (y)
|
Citaat:
Wat dat betreft blijft Batman natuurlijk dichter bij zijn comic roots. Alleen vind ik de personages, inclusief Bruce Wayne, zo vervelend. De visuele pracht van de films kan dat voor mijn niet compenseren. |
batman 1 blijft de beste superheldenfilm ooit
spiderman1 was wel goed. het liefdesverhaal idd iets minder, en soms zag het er iets te nep uit. als ik mn vrienden die de tweede al hebben gezien moet geloven, is deze veel beter. |
't een leuke film, maar niet de moeite waard om naar de bioscoop voor te gaan vind ik :)
|
Citaat:
Maar ja, ik ben dan ook Marvel-freak ;) |
Na hem gezien te hebben kan ik concluderen dat mijn constatering fout was.
Deel 2 is minder slecht dan deel 1. |
Citaat:
Ik ga morgen hopelijk naar spiderman. |
mjah ik wil hem zien :D
vond deel 1 ook al leuk dus :D :rolleyes: |
Deze 2e deel van Spiderman heb ik wel veel over gehoord en ik heb hem pas gisteren onlangs in de bioscoop kunnen zien, hij was niet geweldig ook niet helemaal waardeloos, maar je moet er maar van houden het gaat steeds over hetzelfde en ik vondt het soms best saai, dus wacht maar liever op de dvd tenzij je een echte fan bent. :nono:
|
Citaat:
Spiderman 2 is pas over 2 dagen in de bios te zien hoor :) |
Citaat:
Ik ga er vrijdag heen. deel 1 vond ik wel aardig, en ben wel benieuwd naar het 2e deel :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
.. zag ik daar net je geloofwaardigheid de deur uitstappen en met vakantie gaan?? :confused: :p |
Als het net als bij X-Men gaat, dan belooft het veel goeds.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik ga erheen, ja. Ik heb die tekenfilmserie jarenlang gevolgd en ik wil wel eens zien wat ze ervan gemaakt hebben. Deel 1 vond ik goed overeenkomen met de serie, dat beviel me wel. :)
|
Vanavond maar eens zien in de bioscoop. Deel 1 vond ik erg goed(y) De trailer van deel 2 heeft iig hoge verwachtingen bij mij geschept.
|
|
Nah ik heb hem net gezien en ben er eigenlijk vrij enthousiast over. Het was gewoon een goede film. Ze haalden af en toe stukjes uit deel 1 erbij en volgens de persoon naast me haalden ze sommige scenes ook rechtstreeks uit de comics. Zeker het bekijken waard, ik denk dat ik hem wel leuker vond dan deel 1.
|
Ik heb 'm ook net gezien, en ben er ook erg enthousiast over. Film was een naadloze overgang op de eerste film, met het voordeel dat de mainvillain er niet gaar uit ziet.
Spoiler
Plus ik heb nog een poster gekregen, en een polaroidfoto met m'n broertje :D |
Citaat:
|
Citaat:
De actie-sequences zijn echt heel goed, de drama-stukken redelijk, maar naar mijn mening iets te langdradig en belerend, wat de vaart niet ten goede komt. Outsiders van de strip haken daardoor ook sneller af. Verder was Jameson weer heerlijk neergezet. Al met al lastig te zeggen welk deel beter was.
Spoiler
|
Citaat:
:confused: wat moet ik dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |