![]() |
Maggots
wie is hier nou eigenlijk een maggot? :D (y)
<Proud To Be A Maggot> |
maggots , de death/grindband (y)
http://www.maggots.nl/afbeeldingen/overige/intro.jpg yes sir we can boogie http://www.maggots.nl/media/maggots_..._can_boogy.mp3 |
haat @ die kut band
|
Citaat:
Eerst was jij de grote maggot hier, en nu om maar even trui te zijn ga je het een beetje belachelijk maken. :rolleyes: Triest. |
Curse
******* There has been unfairness done to me I summon the elements I envoke them I conjure them to do my bidding The four watchtowers whall lay their eyes and minds there shall be fear and guilt and bad blood there shall be submission and no pity I point the threefold law against thee against thee it shall be pointed threefold, a hundred fold is the cost for my anger and pain Thee shall be blinded by the fear blinded by the pain blinded by me binded by me Cursed by me So mote it be! This curse shall be layed upon the victim while burning am image of the victim (wax sigil, photograph, drawing, anything) in the flame of a consecrated black candle. Kan je deze spreuk van je Cu2 toelichten, Marco? |
slipknot=shit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes: Slipknot
Hoewel ik die nieuwe plaat al bijna luisterbaar vindt |
wat moet je doen om een maggot te worden, maximaal 16 jaar zijn neem ik aan om te beginnen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
E vooral heel erg hard springen, sjorren en duwen tijdens een concert en het dan moshen noemen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
intresse: geen idee wicca-friends: ja maar zat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan heb ik da op me cu2 |
Naar "spells" :rolleyes:
jaja, en je Cu2 is dan een soort van "spell" bibiliotheek? Want onzelfzuchtig.... (y) |
Citaat:
|
Maaien hebben geen internet, dus de kans is erg klein dat je die op een forum tegenkomt. :nono: :rolleyes:
|
Wat een crap...
|
Citaat:
|
hahaha rutg0r wat een baggerzoooi heb je ons nou weer gepasst:D
sommige stukkies klinken nog wel maar de overall sound is erg crap |
yeah, SLIPKNOT :)
|
Citaat:
|
naja zeg, de kuttopics blijven komen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en je haren zwart en iedereen uitmaken voor poser die niet van slipknot houd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe :P
sommige mensen snappen echt niks |
Citaat:
*mept zichzelf om die zin* |
Jammer dat je je zelf bent... dan limiteer je jezelf zo erg in je ambities en dromen.
Zijn wie je wil zijn is zoveel leuker :rolleyes: :D |
Citaat:
|
Hoort dit niet bij het dierenforum. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn vraag was dan ook wie is hier een maggot en niet wat vinden jullie van slipknot
beetje triest van jullie dat jullie dan maar meteen jullie gal gaan spuien over iets wat toch niet te vernederen valt bedenk wel hun hebben meer scheit aan jullie dan jullie aan hun maarjah Citaat:
kben egt intens gelukkig dat ik in een wereld leef waar niet iedereen op jou lijkt |
Citaat:
horen vooroordelen en slechte spelling ook bij het 'maggot zijn' |
Citaat:
voor oordele heb ik nie ik observeer alleen en ik heb toevallig veel mensen kennis :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |