![]() |
stoned
is iedereen stoned op een concert ofzo
op slipknot, korn en metallica concert zat zown kerel naast mij eerst aan de cola toen ff een joint toen nog wat cola toen wat bier ff wat chips kaanen toen nog een joint toen ff wa heroine daarna nog meer bier en toen nog ff wa heroine en als afsluiter een joint en chips... |
en omdat jij één iemand dat ziet doen, is meteen iedereen stoned bij een concert?
|
Citaat:
Verder: weet ik niet? |
stoerr
|
fuck nou eens op met je zinloze topikz
|
Indd
Probeer eens naar een concert te gaan van een band met een x voor en achter de naam. Is dat blow gehalte al een stuk minder ;) |
nou nou, het kan toch wel een 'gebruik je drugs bij concerten' topic worden?
Vind je het dan fijner, of blijf je liever helemaal nuchter? En waarom? Wel een beetje jullie best doen hoor :P |
heroine :rolleyes:
|
ik blow sowieso altijd wel, of ik nou op een concert ben of niet
daar ga ik dus geen onderschijd in maken hoor en xblablax bands zijn sowieso ruk :p |
Ik herinner het concert liever dan dat ik erg suf van de drugs in een hoekje zit en de volgende dag niks meer weet...
|
Citaat:
dusss...blowen is soms wel chill bij n optreden, vooral bij manu chao of sergent garçia ofzo...maarja blowen is altijd wel ok, dus ook bij concerten |
Citaat:
|
Af en toe zal je wel iemand een stickie zien roken.
|
Citaat:
Nee. ik gebruik geen drugs bij concerten, simpel omdat ik nooit drugs gebruik. Alcohol doe ik ook niet aan, omdat ik sowieso weinig drink tijdens concerten en ze ook nooit de enige alcohol verkopen die ik niet te goor voor worden vind. En tsja, of ik het fijner vind? Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit onder invloed een concert bijgewoond. |
Citaat:
|
Ik haat blowen op festivals en concerten.
Ik blow dan ook bijna niet meer, alleen nog maar bier tegenwoordig... |
Citaat:
|
ik heb wel veel verdovende middelen nodig wil ik een concert van korn/metallica/slipknot trekken zonder 4 variaties van uitslag.
|
Ja, en die man die bij dat concert naar beneden was gesodemieterd had teveel LSD gebruikt. ;)
|
enkel bier
en wiet soms |
zo min mogelijk bier en wiet, anders kan ik net zo goed niet gaan want dan weet ik er de dag erna toch niks meer van
|
Citaat:
Maar uhm. Ja, ik blow soms wel bij concerten. Maar ik drink niet, nooit eigenlijk. En ik zie altijd alleen maar mensen die blowen/drinken bij concerten. Heel soms mensen die xtc/speed ophebben. |
Citaat:
|
omdat jij iemand hebt zien blowen ed. wil dat toch niet zeggen dat iedereen bij dat concert dat doet? :s
kut topic |
Citaat:
|
ja lekkah stoned miau oh boy
|
hihi bij eits gaan we wel een jointje smoken eh leno?
|
Citaat:
Autoriteitsslotje gewenst! |
wat een fokking kut topic
anyway ben nu super stoned en dronken en het gaat me veeld te heftig:( rotzooi (n) |
Citaat:
|
altijd nuchter
|
zucht
|
Citaat:
mja en van 1 pilsje wordt je ook niet zat dus ja... Bovendien zou ik het zonde vinden om door het verkeren in benevelde toestand een band te missen |
sterker nog, ik zag eens iemand op straat een blow roken. Iedereen die op straat loopt, blowt!
|
Citaat:
|
Ga dan ook niet naar slipknot :) Als die kleuters willen er bijhoren natuurlijk en die denken nog dat blowen cool is.
Maarem, ik blow eigenlijk nouwelijks, laatste keer dat ik knetter stoned was bij een optreden was bij Long Beach Shortbus geloofik, maar dat ahd zo z'n redenen.. Verder drink ik eigenlijk altijd wel bier bij optredens enzo. En aan het eind van de avond is dat meestal wat te veel :) |
Citaat:
|
Citaat:
triest manneke |
Citaat:
|
o ja idd he topicstartertje, weet jij uberhaubt wel wat heroine is?
|
ik ben altijd dronken bij elk concert, zodat ik niks meer weet van het concert, want ik wil natuurlijk niet al die lelijke muzikanten zien en die klote metal horen!
lang leve een lekker glaasje bier |
Citaat:
|
eigenlijk blow ik altijd wle op concerten, maar ik moet wel heel erg godsgruwelijk stoned zijn wil ik alles vergeten :s
heb dat alleen nog maar bij films mee gemaakt "aan het begin". alcohol laatste tijd veel vaker, hoe ;lam ik word ligt aan de hoeveelheid geld die ik heb, en de prijs van het bier natuurlijk. zelfde verhaal als met stoned zijn, ik moet wle heel veel drinken wil ik een concert vergeten, ik ga ook gewoon eerder over mn nek dan. |
burenwtoi
ja de hele zaal is stoned. |
haha heroine :D.
Bier is wel zo'n beetje standaard (op concerten). Als vrienden blowen dan blow ik soms wel mee maar zelf draai ik praktisch nooit meer. |
Citaat:
|
Ik ging laatst naar die konzat'n voor die ar en bie beterz. Was ik aangechilled bij die shit voor in te checkn, was die beterz gratis ikzo beterz, wausn. Was an eens geen chickies daar minder, maar toch die shit van die gazt met al die publiek zo ik ook daarnaast chilln. In die kleine huiz, maar die was kats niet huiz naast ik dat zag want die was die plank met die gast daarachterz en die gat daarin. Deed die geck zo kats zn hand in die sok als die hoofd en een beetje zeggn 'Roep maar kinderz, want dan is die Jan Klaaz nog zo hier ook', dus al die publiek 'JAN KLAAAZ JAN KLAAAAZ' kwam die KATS! aan die andere hand chilln de nog een sok. Minderz :(
Volgensmij was indereen stoned joh, want die ar en bie was volgensmijnd nooit geweest omdat die gast in die huiz te stoned voor de kletz was. |
Citaat:
|
Citaat:
Of nee, post eens een foto van jezelf! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |