![]() |
[old skool] SNES games, winkels met
Hey, ik ben nog steeds een fanatiek SNES gamer en ben op zoek gegaan naar "nieuwe" spellen. Weet iemand toevallig winkels in noord of miden nederland die nog SNES spellen verkopen? Ik heb Nedgame in Groningen al geprobeerd, maar die lui hebben 20 spellen liggen, en dat is allen maar b-kwaliteit crap.
Winkels dus... suggesties iemand? On-line mag ook (ja Ebay ken ik al...) |
hmm ken jij hoofddorp?? moet je int t centrum naar illusion games gaan daar kan je nog wel wat krijge *woon ik btw hoofddorp* :D
|
bij ons heb je gameshop twente (in hengelo) en gameshop enschede, maar die heb je waarschijnlijk daar niet? daar hebben ze volgens mij nog wel leuke snes titels
|
Replay... 2e hands spellen(y) weet alleen niet meer waar ze allemaal zitten:s
|
Game Plaza in Arnhem heeft nog wat SNES spellen, alleen niet echt veel
|
GAME ISLAND op het vliet in leeuwarden, ruilen en kopen
|
Savegames in amsterdam noord.
|
flashpoint in alkmaar
|
kijk anders even op www.gamersinc.nl zij hebben ook wel wat snes games.
|
(y) 'k zal kijken wat ik met deze tips kan
|
In Utrecht kan ik er geen een vinden, helaas. :s
Iemand een tip? |
marktplaats, ebay etc
|
NextLevel in Arnhem heeft nog veel spellen liggen, waarschijnlijk ook op hun website
|
in utrecht heb je dr. game op de a-dam straatweg, ik heb zelf een grote verzameling....maar die speel ik nog dagelijks :D
|
Citaat:
Dat zijn een stel afzetters! |
Prijzen zijn iig voor nieuwe spellen redelijk te noemen... Hoe dat met 2e hands zit weet ik niet, maar ze zullen vast niet veel duurder zijn dan andere winkels.
|
Citaat:
Een spel dat ik ergens zag liggen voor 30 euro verkochten zij voor 60 euro en het was geen net uitgebracht spel. |
|
Citaat:
Misschien dat ze duurder zijn dan de gemiddelde gamesshop, ze hebben wel verstand van zaken. En dat is ook belangrijk :) |
heb even gekeken bij next level, maar je betaalt er echt dubbel. Op ebay is het allemaal veel goedkoper
|
er zit ook een gameshop vlakbij Amsterdam Centraal, in dat straatje dat naar de nieuwedijk gaat...
|
wie weet of er nog adressen zijn in omgeving rotterdam?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar da's niet in het gebied van de ts :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |