![]() |
Sween suicide
I’m still breathing
But i’d like to die instead Things like I’ll never live again Keep remaining in my head I’m still living Living day after day I’m still wondering, Do i have to live my life this way? I’m still crying Looking at the knife Will it end this way Or will i get a change for life I’m still shivering and crying Crawling through the night Dark voices driving me insane Come on, its only suicide The birds keep singing But I’m dead inside I keep looking Looking for a place to hide I’m still searching I’m a prisoner of vain I’m still addicted I’m addicted to pain I’m still walking Walking through my life Come on, look ahead Don’t look at the knife…. Ja hij is niet zo goed enzo maarre ja soms voelt het gewoon goed om je gevoelens op papier te zetten =] |
ik vind het een duidelijk gedicht.
Als dat je gevoelens zijn moet je misschien eens bij een psychiater gaan ofzo. |
Tja, ik vind het op de een of andere manier wel mooi...Het is duidelijk...Het doet me denken aan nummer The End Of The World van Skeeter Davis...
Citaat:
|
Citaat:
beter? |
Je verwoordt je gevoelens heel mooi, vind ik (ik weet hoe je je voelt). Er zijn wel enkele dingetjes waar ik de eerste keer dat ik het las niet aan uit kon in je gedicht en wat kleine foutjes, maar laat me dat niet weerhouden om :nono: te doen naar het sarcasme in
Citaat:
In ieder geval: veel sterkte, meisje! Offtopic: (Als je je hart zou willen luchten, mijn PM staat voor iedereen klaar, hoor) |
Citaat:
Zo moeilijk is het niet, je doet alsof alleen mensen met ongelooflijk veel moed en kracht een psychiater durven bezoeken. Misschien zouden haar ouders, haar voogd, haar leraren een psychiater moeten sturen naar haar dan hoeft ze zelf niet gaan. Dan komt hij vanzelf. |
Citaat:
de meesten zeggen niet simpelweg 'Ik ga nu naar de psychiater, want dat is het beste' en stappen de volgende dag/week al naar eentje... Vaak twijfelen ze, of 'hebben ze de hulp toch niet nodig', zijn ze bang om geconfronteerd te worden met alles,... Misschien is het wel een mogelijkheid als iemand anders een psychiater erbij haalt, alleen zou ikzelf dan het gevoel hebben dat in mijn vorige post staat: "Ik ben toch niet psychiatrisch gestoord?" |
Citaat:
|
Citaat:
@ TS; idd heel veel sterkte! :) |
Citaat:
Het doet er zelf niet toe als het moeilijk is of niet. Het leven is nu eenmaal moeilijk. Wat een mietjes tegenwoordig, het is moeilijk blablabla |
Volgens mij kan deze beter naar Psychologie. En niet gemeen bedoeld hoor, maar dit gaat niet meer over het gedicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |