Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Jongens - Flirten??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=897412)

Liews 10-07-2004 22:00

Jongens - Flirten???

Hoe kan je bij jongens goed merken dat ze met je staan te flirten enzow....??? (das altijd handig om te weten hehh :P)

Mannen... Hoe flirten jullie?

*sunrise1986* 10-07-2004 22:10

Vrouwelijke intuitie :cool:

Kazet Nagorra 10-07-2004 22:11

Ik flirt niet.

Elmoo 10-07-2004 22:26

Citaat:

*sunrise1986* schreef op 10-07-2004 @ 23:10 :
Idd, heb je vanzelf door. Btw, iedere man/jongen heeft zijn eigen manier van flirten :)

nare man 10-07-2004 22:27

Als ze je op je kont petsen.

Pixxa 10-07-2004 22:34

als we je een biertje aanbieden :) ... of anders gebruik je gwn je Vrouwelijke intuitie he ;)

Tińo 11-07-2004 00:53

sja, eerder hoe niet :bloos:

Dzjes 11-07-2004 11:01

Citaat:

*sunrise1986* schreef op 10-07-2004 @ 23:10 :
Idd, je merkt het gewoon aan zijn opmerkingen, lichaamshouding, etc..

Citaat:

Als ze op je kont petsen.
:D

annetjuh 11-07-2004 18:17

als hij aanhankelijk is aan jou.
simpel toch en als hij dingen vraagt enzo.
gewoon de natuur laten werken en je komt er zelf achter

Myuki 11-07-2004 19:01

dat weet je toch gewoon...

DiSiLLUSiON 11-07-2004 19:03

Nouja, ik kan me voorstellen dat het wat moeilijk is, mannen zijn vaak subtieler dan vrouwen. Ik zou als ik jou was vooral letten op oogcontact (en dat ook regelmatig eventjes vasthouden), lichaamstaal (bepaalde bewegingen die hij maakt met z'n lichaam), aandachtverdeling (meer aandacht voor jou hebben dan voor anderen), verborgen woordspelingen/zinsspelingen (zinnen met 3dubbele betekenissen en dergelijke waarmee hij bijv subtiel tegen je zégt dat ie je leuk vind), dat soort dingen.

Myuki 11-07-2004 19:08

^

Mannen subtieler dan vrouwen :confused:

illogical 11-07-2004 19:10

Citaat:

Mephostophilis schreef op 10-07-2004 @ 23:11 :
Ik flirt niet.

DiSiLLUSiON 11-07-2004 19:16

Citaat:

Myuki schreef op 11-07-2004 @ 20:08 :
^

Mannen subtieler dan vrouwen :confused:

Ja.. Of ik, en de meeste mensen waarmee ik uitga, krijg gewoon alle meiden die direct tegen je aan beginnen te rijden, recht op de man zeggen 'ik vind je leuk. zoenen?' of alleen maar over sex praten op me af, en dat de rest zich ergens anders schuilhoud, dat kan :D

Er zijn ook wel subtiele vrouwen, zeer zeker, maar die zijn vaak in de minderheid, of hebben al een vriendje.. Dan zullen ze wel denken van 'ach, ik hoef geen moeite te doen, ik heb immers al een vriendje, maar subtiel kan ik het nog wel laten weten dat ik m leuk vind'? En dan ga je daar zelf subtiel op in, zijn ze verwilderd dat je het allang doorhad en is het van 'oh, ik vind je erg leuk, maar eigenlijk heb ik al een vriendje' :s :D

Maargoed, dat is offtopic, back ontopic:

Eigenlijk is het niet zo moeilijk. Kijk naar wat jij doet wanneer je bij een ander flirt, en je kan er over het algemeen redelijk zeker van zijn dat het ongeveer hetzelfde is als wat een ander zou doen. Plaats jezelf dus gewoon in zijn schoenen.

DR.Avalanche 11-07-2004 19:20

Citaat:

Mephostophilis schreef op 10-07-2004 @ 23:11 :
Ik flirt niet.
I know :p

eeytje 11-07-2004 19:44

Citaat:

DiSiLLUSiON schreef op 11-07-2004 @ 20:03 :
Nouja, ik kan me voorstellen dat het wat moeilijk is, mannen zijn vaak subtieler dan vrouwen. Ik zou als ik jou was vooral letten op oogcontact (en dat ook regelmatig eventjes vasthouden), lichaamstaal (bepaalde bewegingen die hij maakt met z'n lichaam), aandachtverdeling (meer aandacht voor jou hebben dan voor anderen), verborgen woordspelingen/zinsspelingen (zinnen met 3dubbele betekenissen en dergelijke waarmee hij bijv subtiel tegen je zégt dat ie je leuk vind), dat soort dingen.
Danke =D
Eindelijk eens iemand die echt ingaat op de vraag (y)

xemoblastx 12-07-2004 11:34

als een jongen je net iets langer als normaal aankijkt en je oprechte vragen stelt. dan vind ie je leuk. meestal dan. hhmmmm

Freyja 12-07-2004 13:23

Citaat:

DiSiLLUSiON schreef op 11-07-2004 @ 20:16 :
Ja.. Of ik, en de meeste mensen waarmee ik uitga, krijg gewoon alle meiden die direct tegen je aan beginnen te rijden, recht op de man zeggen 'ik vind je leuk. zoenen?' of alleen maar over sex praten op me af, en dat de rest zich ergens anders schuilhoud, dat kan :D

Er zijn ook wel subtiele vrouwen, zeer zeker, maar die zijn vaak in de minderheid, of hebben al een vriendje.. Dan zullen ze wel denken van 'ach, ik hoef geen moeite te doen, ik heb immers al een vriendje, maar subtiel kan ik het nog wel laten weten dat ik m leuk vind'? En dan ga je daar zelf subtiel op in, zijn ze verwilderd dat je het allang doorhad en is het van 'oh, ik vind je erg leuk, maar eigenlijk heb ik al een vriendje' :s :D

Maargoed, dat is offtopic, back ontopic:

Eigenlijk is het niet zo moeilijk. Kijk naar wat jij doet wanneer je bij een ander flirt, en je kan er over het algemeen redelijk zeker van zijn dat het ongeveer hetzelfde is als wat een ander zou doen. Plaats jezelf dus gewoon in zijn schoenen.

Mannen subtieler met flirten dan vrouwen? Dat verklaart waarom ik het nooit doorheb tot ze me ronduit zeggen dat ze me leuk vinden :P

Raven 12-07-2004 13:29

Citaat:

Morgan schreef op 12-07-2004 @ 14:23 :
Mannen subtieler met flirten dan vrouwen? Dat verklaart waarom ik het nooit doorheb tot ze me ronduit zeggen dat ze me leuk vinden :P
mooi zo .

kan ik zeggen dat ik subtiel ben .... als ik eigenlijk niet durf :bloos:

filia dei 12-07-2004 17:24

Als ze knipogen ofzo? Kweet niet, jongens hebben 't trouwens ook nooit door. Eigenlijk is 't hele flirt gedoe gewoon onzin...
Maarja, t'is wel errug leuk en spannend weer :)

Frederieke 15-07-2004 08:59

Dit is wat ik ervan weet.. tis natuurlijk allemaal "theoretisch" en het hangt ontzettend van de persoon af, maargoed... tis iets
Tekens van flirterij (is dat Nederlands??):
vrouwen:
- zoeken vaak oogcontact, maar durven niet te lang vast te houden.. Kijken op een gegeven moment naar de grond.
- Houden hun hoofd schuin als ze met je praten en lachen vaak.. (zowel een glimlach als om bijna al je grapjes)
- Blozen :bloos:
- Ze zijn kwetsbaarder als ze bij jou zijn.

Mannen:
- houden een blik langer vast bij oogcontact
- Maken zich groter als je langs komt (borst naar voren, zegma)
- nouja.. complimentjes
- zijn onzekerder als ze bij jou zijn

En voordat de mannen allemaal in de verdediging schieten :p : heel veel dingen hiervan zijn onbewust en nogmaals... het hangt van de persoon af!!

Sarah 15-07-2004 09:26

Volgens mij is bij zowel de 'goede' jongens/mannen als de 'goede' meisjes/vrouwen, flirten, naast het oogcontact-glimlachjes-verhaal, ook vooral een manier van praten. En die is niet echt te omschrijven als in 'ja, als-ie dit-en-dit zegt, dan is het flirten', ofzo.

Frederieke 15-07-2004 11:43

mee eens, mee eens, mee eens!!!

bertbart 15-07-2004 13:44

Citaat:

nare man schreef op 10-07-2004 @ 23:27 :
Als ze je op je kont petsen.
nee, zo doet ruud lubbers dat:D

Ratbout 15-07-2004 14:24

hoe wij flirten?

wisselt, maar als een flirt uit het hart komt gaat het vanzelf. Je praat over pesoonlijke dingen, wisselt gedachtes uit, plaagt elkaar, stoeit, raakt elkaar per ongeluk even aan. Als je dan de vonk voelt..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.