![]() |
Favoriete Lifestyler poule 3
Uitslag 2e poule:
cha0s 35 Vixen 29 Hermione 29 schimmel 23 ~Sjeherazade~ 21 Nare man 21 Poule 3: Biep Lais terror koe Glorybox Justakid Pan Am Guess what Merels Japie Krekel Kiss Pookie Frozenfountain Madgirl Metal Roxane Roos Dizzee Rascal Mysterons I <3 cock Dith Otis Het concept is bekend; Kies uit deze 20 Lifestylers je favoriete 6. |
wtf
21 stemmen voor mij bier! any excuses for celebrations :) |
Citaat:
|
Trimm Trabb zat al in de ander en transfattyacid is forumbaas :confused:
|
Oh ja shit dat moest ik nog aanpassen
Transfattyacid zou je je bericht even kunnen verwijderen? |
Citaat:
|
Jawel, maar ik heb de verkeerde poule gepost :x
|
Citaat:
Biep Justakid Merels Japie Krekel Roxane I <3 cock |
Citaat:
mijn ego groeit tot monsterlijke proporties! btw mijn selectie uit poule 3 1. Roos 2. Mysterons 3. Pan Am 4. Biep 5. Frozenfountain 6. Otis |
Citaat:
|
Biep - lief meisje
Glorybox - coole denker Justakid - vette kledingstijl Pan Am - grappig en leuk Guess what - lief denk ik Japie Krekel - cool In deze poule moet ik meer mensen kiezen dan ik wil. Eigenlijk zou ik er maar 3/4 willen kiezen (N) |
Lais
Otis Japie Krekel Pam AM Frozenfountain Biep Zie ik hier het meeste, daarom :). |
Oh ik sta in de poule :bloos:
Oh Nare man en Apomes hebben op mij gestemd en ik ken hun niet eens :bloos: Pan Am Japie Krekel Kiss Pookie Roos I <3 cock Otis |
:(
..och, ik was iig een waardig tegenstander. :D Daar wil ik het glas ook wel op heffen. [editeditedit] |
Poule 3:
Roos -> mooi Merels -> ook Japie Krekel -> goede vraag Metal -> ook I <3 cock -> schatje :o Otis -> chick |
Paranoide en Emma willen jullie je laatste post even wissen dat schept verwarring:o<3
|
Citaat:
|
terror koe
Japie Krekel Frozenfountain <33333333 Metal I <3 cock Otis |
Wtf, een andere poule. Leukkk, kan ik nog meer mensen kiezen (a)
Biep - mooi meisje terror koe - te vette humor, ik dig 'r haar, goede muzieksmaak Glorybox - ik vind haar avatar leuk :o Mysterons - [insert geslijm] + een van de toffe mensen op mijn LJ I <3 cock - schattig hoofd ennn hij kan goed tekenen <3 Otis - omdat ze met kippen op de foto gaat :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Glorybox: omdat ze huilde bij de idols finale :cool: :D
Pan Am: omdat het mijn geile sletje is, en we leuk samen dansen Guess What: omdat het een leuk meisje is enzo Roos: leuk kaksletje wat ik al lang in msn heb I <3 cock: teunie, gewoon :o <3 Otis: mijn tapas hoertje en ze is lief en grappig (maar eigenlijk wilde ik ook biep en frozenfountain) |
Citaat:
|
wat een poule zeg :eek: ,ik zal er eens goed voor gaan zitten
Justakid: gave stijl,leuke posts Pan Am: hippe homo,die mij in een koffertje boven hawai uit het vliegtuig gooit,ook post hij vaak lekker valse opmerkingen (y) Metal: gave gast met brede muzieksmaak Roxane: mooi meisje met dito stijl en posts I <3 cock: hip,in een woord,ik dig zijn stijl Otis: hip,in een woord,ik dig haar stijl |
Ik stem op:
I <3 cock Justakid Mysterons Metal Roxane Otis |
Hey! ik sta hier helemaal niet in!
nou toch nog stemmen: Biep is gewoon chickz0rz terror koe is de coolheid zelve Pan Am wil ik wel es mee in een vliegtuig zitten :o Japie Krekel is tof met de rapbattles :cool: Metal stuurt gave verkeerde PMs Roxane omdatgewoon |
Dit wordt echt een héél spannend strijd :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou das leuk als je die titel hebt op het internet (y) :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Biep - omdat ze mooi is
Justakid - omdat ze stijl heeft Roxane - omdat ze stijl heeft Kiss Pookie - omdat ze in mijn klas zit Metal - omdat hij een goede muzieksmaak heeft I <3 cock - omdat hij niet ophoud met complimentjes geven :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen, stemmen!
|
mijn stemmen worden niet gewaardeerd :nono: :( :p
|