![]() |
wat willen meiden zien bij de jongens ?
een lul die onder een broek toch goed zichtbaar is (bult of naar voor wijzend)
of een lul die verstopt is onder een strakke onderbroek ? (lichte bult) |
Ligt eraan. In de slaapkamer mag hij wel zichtbaar zijn, maar in de Hema vind ik dat minder geslaagd. Dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouw...ik vind het toch wel prettig om op het eerste gezicht al te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft...( weet ik meteen of ik er nog moeite aan moet besteden.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik voel echt wel het verschil tussen vlees (in al zijn hardheidsgradaties) en een paar sportsokken.
|
eigenlijk let ik daar echt niet op :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ehm, mij maakt het niet zo veel uit. Tenminste, stel dat de jongen mijn vriend is of aan het worden is maakt het me niets uit. In andere situaties ga ik voor de nauwelijks zichtbare bult, dat scheelt de jongen in kwestie dan weer wat gêne. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic ging toch over penissen in erectie? Tenminste, anders heeft de strakte van de onderbroek er niet veel mee te maken, lijkt mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: (hallow? Fancy???? daar staan ook verhalen in dat meiden zich ontmaagden met een knakworst/frikandel...) |
Citaat:
Ontopic: het zou me waarschijnlijk geen zak uitmaken |
Citaat:
De grootte van :"mr x" doet er wel aan toe, maar het geen dat ook telt is hoe "mr x" word gebruikt... :cool: en jongens die opvullen... nah volgens mij heb je teveel tv gekeken. :rolleyes: |
topic over erectie ??WTF ???? SARAH waar staat er ergens ni mijn eerste post"erectie" ???
wat ik wil zeggen is wat meisjes ervan denken als er jongens rondlopen met een lul (slap of stijf) die goed zichtbaar is onder de kleren |
trouwens , borsten spelen een rol als het om sex gaat, daar leg ik mijn penis tussen, als jij er nu kleintjes hebt .... :D
|
Citaat:
Liever een grote verrassing onder een kleine bobbel dan een grote teleurstelling onder een grote bobbel. Zo goed? |
Citaat:
Maar het is wel zo eerlijk he. Borsten zijn altijd goed zichtbaar, een jongen weet op het eerste gezicht ( volgens mij zien ze eerder je borsten dan je gezicht) al wat voor vlees ik in de kuip heb, dus mag hij zelf ook best laten zien wat er in de bobbel zit. Lekkere losse boxers zitten toch ook voor jongens het lekkerst? Zo'n ballenknijper...aiii. |
Citaat:
|
Citaat:
ik ook niet echt. Dat is pas later aan de orde |
Citaat:
Ik ben niet klein, maar ookal zou ik klein geproportioneerd zijn zou ik er echt geen sokken bij stoppen :D Lijkt me ook niet dat er veel vrouwen zijn die dat in hun beha doen :D |
Citaat:
|
Citaat:
:nono: dat vult daar vanzelf wel op jonk |
Citaat:
zeg alsjeblieft je abbonoment op dat stomme tiener-roddelblad op, die schrijven maar wat |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het boeid me niets.
Als het wel of niet zal passen kun je dat later wel oplossen, snap niet waarom je iemand zelfs daarop zou beoordelen. Ook zie ik het nut er niet van in om op te vullen :nono: Zeikerds :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
goed dus als ik in slappe toestand een kleine heb (aangezien dat niet uitmaakt omdat het to 3x zo groot kan worden) en ik kom juno tegen wijst ze me af terwijl mijn vlees best goed kan zijn
ik neem het voorbeeld van een slappe omdat ik niet constant met een stijve loop op plaatsen waar ik mensen tegen kom die mij niet kennen. sorry Juno maar mede maar niet alleen door deze reactie wint U de rolleye award 2004 :rolleyes: |
Citaat:
en nee ik ken niemand die een sok bij zijn pik doet, lijkt mij 1 oncomfortabel en 2. onnatuurlijk eruit zien |
ahah! dus een bloedlul in vleeslul vermomming zal bij de meeste meisjes hier een ondeugende blik losmaken! Pas maar op, een geperforeerde baarmoeder is niet meer zo ongewoon.
|
Citaat:
Dus dat lijkt me niet echt een viable option. |
Citaat:
ontopic: het maakt me helemaal nix uit, zolang het "naar voren wijzen" maar gebeurt waar alleen ik bij zou zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik let daar ech niej meteen op... da voel je toch op gegeven moment zelf wel en als t geen one night stand is dan maakt t toch neij uit hoe groot ie is... tenminste mijn mening.... hoef btw ook nije meteen zo'n vooruit stekend iets te zien....
|
Citaat:
ach what the heck |
ik denk dat als ik door de HEMA (waarom toch tekens de HEMA) loop met een stijve lul van laten we zeggen 20 cm, dat een meisje mij eerder een pervert vindt dan een stoere jongen "om mijn vlees dat in de kuip ligt :confused:", en dat geld ook voor juno en morgan, en zij gaan mij dan echt niet in mijn kruis tasten.
ok de gramaticale constructie klopt voor geen meter |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |