![]() |
nog 15 minuten
en dan houd ut feest van onze achter-achter buren op:
er zijn op dit moment ergens tussen de 450 en 500 mensen op ut feest er staat een orkest van 12 man... EN DE MUZIEK HOUD MAAR NIET OP hahaha eigenlijk wel grappig want het hele dorp kan nie slapen, terwijl hun een feestje geven.. naja nog 15 minuten en dan kan ik gaan slapen, ( op dit moment speeld de band: dat liedje v idols: got the music in me of zoiets |
Fijn.
|
Molotov :)
|
Citaat:
|
hahaha
nu schreeuwt iedereen : zugabe zugabe of te wel we want more nouw WE WANT NOOOO MOREN :D haha nu spelen ze dan nog maar: grees lightning ( ?) ja van die ene gast v idols... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ga meefeesten. Je lijkt me er het type wel voor. |
ja de ''buurt mocht mee feest vnaaf half 12
MITS je last had van de muziek \\\dat stond in de flyer die ze hadden uitgedeeld in de buurt.. maarja nog 3 minuten :D en als ze dan nie still zijn...... :D Grease Lightning--- ja maar werd ook door die ene gast v idols gezongen.. en de band speelde dit direct na hun idols liedje.. |
Tja.
|
Pfoe.
|
dood ze
|
Citaat:
waarom nou zo agressief? :( |
tis de meest efficiënte oplossing als je wilt dat de muziek ophoudt :)
|
Er zijn vast minder ver strekkende oplossingen. :evil:
|
de instrumenten slopen :p
|
Zie je wel dat je de bandleden niet meteen hoeft te doden ofzo. :p
|
Het moeten wel rennende mensen zijn die je afknalt.
|
Waarom gooi je niet 100 kippen in het midden en roep je dat ze kippenpest hebben?? Misschien houden ze dan op. Mocht je geen 100 kippen hebben, die kans is aanwezig. Dan heeft het nut om gewoon de politie te bellen. Veel leuker, zeker als je het opneemt kan je later nog vaak om lachen. *Leuk voor de kleinkinderen*
|
pak je uzi, en sproei 1000 kogels per seconde richting de feestgangers
|
Citaat:
|
Citaat:
Vel, dies kar ies ootomettik Id's sistemettik Id's hiiiiiiiiiii-droomettik Wai id's grees lightning! Wie get sam ooferhetlifters end voor barrel kwats, oo yeah Keep tokkin', wooh keep tokkin' Fjoel indjektsjon katof, end groom pleet rots oo yeah Ai'l gettemannie, Ai'll sie joe get de mannie etc. |
haaaaai-droomettik joh.
maar wel :cool: |
Citaat:
|
:)
|
:)
|
Jammer, klinkt wel als een leuk feestje. :p
|
Had ik maar zulke buren :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laat me raden:
het feest hield om 1:00 op |
Citaat:
|
Citaat:
|
En op dat moment dat jij dat typte had ik nog 6 uur en 12 minuten te gaan op Sensation Black Edition :cool: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
update:
in iedergeval wat het still om kwart over 1 maar er werd nog wel door gevierd, alleen de band moest ophouden.. :D |
'En het bleef nog lang onrustig in mijn hoofd.'
|
Euhm.
|
Je had gewoon heel hard "Allah is groot, Allah is groot," moeten roepen, dan zou het onmiddellijk stil geweest zijn.
Maar ja. |
Citaat:
tssss een beetje muziekinstrumenten gaan slopen :| |
ja t maakt herrie of niet he, en je wil slapen of niet he
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |