![]() |
Wat voor lifestyle wil jij 1 dag een keer hebben?
gothic lijkt me wel wat (y)
|
modesletje
|
Punk, ik zou graag ongestraft willen kotsen, boeren, ruften, drugsen en zuipen!
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
thuglord
|
Ik zou wel 'ns een meisje willen zijn, voor één dag.
|
Citaat:
|
Forumbaas. Maar dat kan eigenlijk niet voor één dag.
|
Op zich lijkt het me ook wel tof om voor een dagje een papoea of een Hottentot te zijn. Of een koppensneller. Iets uit het oerwoud, in elk geval. Lekker tijgers pesten en halfnaakt rondjes dansen om een vuurtje :cool:
|
een gelukkige
|
Molukker
|
punker.
|
een sletje
|
ghetto neger y0'
|
Breezâh.. :cool:
|
Een kakkerig breezer-modesletje :cool:
|
Een sloerie.
|
Citaat:
|
God, wil ook wel een hippe toga dragen die omhoog word gehouden door geile engeltjes :o
|
gheh. ik heb 't wel naar m'n zin zo, als kotsende, boerende, ruftende, drugsende en zuipende punk0r zijnde. :cool:
|
punkiebeeb
|
Japanse toerist in A'dam.
overal foto's van maken, constant lachen, ziek worden van oregano die iemand verkocht heeft als wiet, helemaal enthousiast zijn vanwege een stomme plastic tulp die je hebt gekocht in een van de miljarden toeristenwinkeltjes. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heroinehoertje
|
Citaat:
|
Citaat:
Kraker en dan een beetje wouten molesteren ;) |
Citaat:
|
man
|
ghettosma :cool:
|
Net als dat ventje in m'n avatar.
|
een hippie en dan naar woodstock gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
student :o
oja. dat ga ik na de vakantie een nog onbepaald aantal jaren doen. :cool: |
Een rude-girl
|
Een kamper met geblondeerd haar ,en zwaar opgemaakt :cool:
Met kleren van de lipstick :p ik heb t een keer een weekend volgehouden om met zo'n accent te praten. :eek: |
Citaat:
|
euhm, er is heel veel dat ik nog een keer een dagje wil zijn:
- nerd - dracula - paoeastamhoofd - piraat - knap - boer in afrika - supergothic gothic - kakkerj - zwerver - zo ontzettend mislukt als mijn familieleden - concierge - oliesjeik - hipperd |
Citaat:
ik ook |
oooh, dan kapen we samen een schip!
|
Citaat:
|
ja en dan gaan we allemaal Jack-chicks-piraten versieren
|
jaaa, en dan wil ik ook zo'n hoed en van die laarzen, en van die muntjes in mijn haar... en dan gaan we in de caraïben op zoek naar taka toeka eiland ( of waar dat ook mag liggen) en dan drinken we de hele dag rum! en dan zingen we liederen over verloren geliefden en onze moeders die op ons zitten te wachten, en eten we zelfgevangen vogeltjes en bananen! En het schip zal het meest beruchte schip van de zeven zeeën zijn! en we lachen zo: Harrr harrr harrr! :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |