![]() |
Wat voor accent vind jij sexy klinken?
Ik vind een Russisch meisje dat Engels spreekt of gewoon een Engels meisje
lijkt me geweldig tijdens de seks :D |
Boeit mij dat nou.
|
Limburgs. Dat heeft zoiets sensueels :o
|
Citaat:
|
Iers :cool:
|
Russisch:)
|
Dubbele tong.
|
Potdorie. Kom ik uit Rusland, heb ik zowel in het Nederlands als in het Engels geen accent. :(
|
hollands boerenmeiden
|
Citaat:
|
nou, ik kan me vooral doodergeren aan accenten, zoals het Limburgs (ik heb er 13 jaar gewoond hoor, dus ik vind dat ik recht heb om dat te zeggen ;) :p) en foutief woordgebruik of van die randstadaccenten, alsjeblieft zeg. Ik ga voor accentloos ABN.
|
Bergeijks. :evil: :evil:
|
Citaat:
|
Brabants.. Zachte G :o
|
italiaans
|
Citaat:
|
Er is niks mis met ABN, maar dat mooie accent dat ze in overijssel, gelderland en het bovenste stukje van limburg hebben vind ik gewoonweg geil en super schattig. :bloos:
|
Ik vind alles behalve ABN eigenlijk voornamelijk lelijk en dom. Een heel klein beetje een tongval, dat overleef ik nog, maar echt een zwaar accent? Brrr. Asociaal. Armoedig. Trailer Trash.
Kakkerig vind ik zo mogelijk nog erger hoor, van die omhooggevallen tweede generatie nouveau riche. Corpsballen. Varkens. |
Had nog zo gehoopt dat ze mijn zachte G wel geil zouden vinden :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar mijn oudjes komen uit limburg en ik heb maar een jaar in Rdam gewoont ;) |
twents :bloos: met redenen, verder zijn rollende r-en wel cool :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje Amsterdams is ook wel leuk, beetje tukkers is schattig, maar alles van beneden de rivieren of ten noorden van de Ijssel...vink maar niks.... Utrechts is vreselijk, ( Lenie uit de Takkestraat...waah?) Haags is verschrikkelijk. Zowel de platte als de bekakte variant. Maar Vlaams, oh, dat hyperbeschaafde Vlaams, dat is LEUK! |
Citaat:
|
Vlaams
|
Ik hou van broabants, haags, iers, twents en schots.
Ik haat tilburgs, limburgs, vlaams en amsterdams. |
Citaat:
|
Limburgs zeker weten...
|
Citaat:
|
Fries accent (y)
|
zoals die duitse Heidi's praten :)
|
Citaat:
|
... heb het liefst dat ze helemaal niet praten...
jij: Neuken? zij: *knik knik* |
fries vink ook mooi...
<3 en zweeds... :o |
Noors natuurlijk. De rest is gewoonweg gay.
|
cockneys.:o
of gewoon n harde g en rollende r, ben k nie gewend.:cool: |
Limburgs danwel het belgisch/vlaamse accent...
(alles met een zachtere G dan de mijne is Geweldig :cool: ) Of inderdaad dat engels met zo'n russisch accent eroverheen :D OF schots... Of iers... Of gewoon frans/spaans/italiaans (zolang het maar exotisch klinkt en ik er geen zak van versta :P) |
Schots, Iers.
|
Citaat:
|
Schots ;P Aye!
of gewoon ABN natuurlijk. |
Gelderlands
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlaams, Brabants, Frans, Italiaans, Grieks, Spaans
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Accenten zijn zwaar afknapperig. Een meid die gewoon ABN spreekt vind ik heel wat beter.
|
Citaat:
Maar bij mij valt het nog wel mee , heb mezelf aangeleerd de G niet zo heel zacht uit te spreken :D Dus spreek redelijk 'normaal' nederlands naar mijn zin |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |