![]() |
te wijde vagina
Mijn vagina is nogal extreem wijd. Nu heb ik gehoord dat je hier bepaalde spieroefeningen voor kunt doen maar kan er nergend wat over vinden. Weet iemand hier wat van??
|
Citaat:
|
Wat nou te wijd? Het is rekbaar, dat moet ook, anders kan er geen kind door. Wat wil je dan, dat het allemaal heel moeilijk gaat en pijn doet en schraal wordt, want dat is zo lekker strak?
Zolang je vriend niet per ongeluk bij een beetje diepe stoot zijn ballen er ook in kwijtraakt, zal het wel loslopen met dat te wijd he? |
Is eht zo erg dat de sex gevoelloos wordt voor de jongen? :confused:
|
Citaat:
|
Ga op trompetles... krijg je hele sterke bekkenspieren van
(ik spreek uit ervaring ;)) |
Als je de spieren die je gebruikt voor het uitpersen van ontlasting en het ophouden van urine oefent, dan 'train' je daarbij vanzelf je vaginawand. Je kunt die proberen samen te trekken en weer te ontspannen en weer samentrekken en weer ontspannen, enzovoort. Voelt nog lekker ook :P.
Of moeilijkere dingen, zoals in bad proberen om water op te zuigen met je vagina. Ja, dat kan :D. Ook meteen goed voor je buikspieren trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Tsjah...geen idee? |
Citaat:
|
Citaat:
Tsja, misschien moet je anders iemand zoeken met een érg breed(/groot) geslachtsdeel? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me er eigenlijk niet echt een voorstelling van maken. Zo wijd dat er een gemakkelijk een vuist (of meer?!) in kan. Geeft dit dan geen problemen als je een tampon wilt steken? |
mjah de huisart zal hier vast wel oefeningen voor weten lijkt mij :)
|
lijkt me ook, en mocht dat niets opleveren:
er zijn meer dingen als neuken hoor, het lijkt me voor de jongen nog steeds niet onplezierig, en met je handjes/mond kun je nog genoeg doen lijkt me |
Citaat:
|
je kunt ook anale sex hebben
of een grotere lul zoeken of een vacuumpomp gebruiken of je adem inhouden en je vagina spieren aanspannen allemaal alternatieven |
Een te wijde vagina. Hoe moet ik dat zien? Zo van "Is dít je G-plek dan, schat?" -Nee, nog iéts verder!- "Ja, maar ik zit er al in tot mijn elleboog"?
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vraag was eerder of het wel zin had een tampon te steken, aangezien dat niet zo groot is en het toch de bedoeling is dat het er niet langs loopt? (Is dit nu zo'n domme redenatie? :o ) |
Citaat:
|
Ik heb een dikke pik.
|
hmm je spieren spannen dus minder ofzo? wat ertegen te doen geen idee, geneacoloog mischien?
|
ik hou juist wel van een iets wijdere vagina :)
dat strakke gedoe is niks voor mij.. alsof je je aftrekt terwijl je heel hard in je piem0l knijpt.. nah :D dat je dr zelf niet zoveel van voelt is niet prettig natuurlijk, maar ik denk dat er wel meer jongens zoals mij zijn die een wijdere vagina lekkerder vinden neuken :) |
als de ballen in de vagina meegaan, vind ik het wel heel opwindend en geil ;) maar hoe wijd is het ??? post eens een foto
|
Is fisten een optie?
|
Citaat:
De speld in de spreekwoordelijke donkere grot. |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn maar 2 duidelijke regels mbt het gewaagde foto-topic: geen geslachtsdelen,.. ff kijken of ik in het algemene beleid ook wat kan vinden: Als je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig...vulgair...obsceen...seksueel georiënteerd of anderszins in strijd met de wet is. |
Citaat:
jij snapt em |
Handig voor als je een kind krijgt :)
Toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
waar staat dan dat het een grap is? :confused:
|
als het echt lastig is kun je je hier ook operatief aan laten helpen... daarvoor zou je je door moeten laten verwijzen naar een gyncaeloog
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zowel mijn beide zussen als ik waren er binnen een half uurtje uitgeflotst, maar goed 2 uur of meer het blijft een verwaarloosbaar aantal ten opzichte van heel je leven het zal minder zijn dan het aantal uur dat je sex hebt |
Citaat:
|
of je kunt naar californië gaan, en daar dan een vagina-operatie laten doen *op tv gezien*, kun je 'm minder wijd laten maken zeg maar :confused:
|
Shock-Doc gister :cool:
|
Dat had ik ook gezien ja.
maar ging dat er niet over om de boel "platter" te maken en dus niet nauwer? Naja ik heb niet alles gezien hoor, alleen het einde. Maar ik zou inderdaad gewoon die spieren steeds aan- en ontspannen, proberen... Tis leuk en het zal vast wel wat helpen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |