![]() |
Wie gaf jou als laatste kritiek en waarop?
M'n moeder had gisteren kritiek op m'n ge-internet de hele dag. :o
|
Mijn vader heeft altijd, zelfs tijdens zijn afwezigheid, kritiek op een willekeurige slordigheid van mij.
|
Mijn nichtje. Ik weet niet meer waarom.
|
waarschijnlijk net mn moeder op dat ik vrolijker moet kijken. rot op, mens. dat bepaal ik zelf wel.
|
Een teamgenoot bij het voetballen, ik gaf een slechte pass. Maar ik was moe. :(
|
Citaat:
Ik krijg nooit kritiek. |
Zal m'n moeder wel zijn dat ik m'n spullen eens niet zo moet laten slingeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kreeg ut van een 'vriendin'.. ze zei dat ik niet zo zielig moest doen :(
|
Dat ik die herrie niet zo hard moest zetten.
|
Citaat:
|
ik kreeg net kritiek op de manier waarop ik vrijheidsdressuur aan mijn pony leer :bloos:
|
Een klant vond het irritant dat ik de band door liet rollen terwijl iemand anders ook op dat plekje aan het inpakken was.
|
M'n mentrix bij rapport uitreiking vorige week, liep ze te klagen over m'n werkhouding, nee dat is nuttig op de laatste dag van het schooljaar :s
|
Mijn moeder dat ik wat meer moest gaan doen en niet alleen maar achter de computer moest gaan zitten.
|
Mijn moeder:"Je moet deze vakantie maar eens iets aan scheikunde en Latijn doen."
Dat heb ik zélf een half jaar geleden bedacht en medegedeeld aan m'n moeder. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Gisteravond zeiden een goede vriendin, mijn tante en mijn oom mij dat ik tijdens het uitgaan niet meer naar een bepaalde kroeg moest gaan, omdat daar wiet gerookt werd. :s En de muziek was daar ook niet goed, want je kon er niet op dansen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wie was die goede vriendin? |
Citaat:
Citaat:
Lotte. |
Citaat:
Citaat:
Zeg maar dat bij Markant idioten rondlopen die verkering vragen via msn op hun zeventiende. :D:D |
Citaat:
|
Dat ik zo lekker arrogant kijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar we hadden dus een hele discussie daar (en mijn oom had ook nog iets teveel op geloof ik). Hij dacht dat Lotte mijn vriendin was. :p :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lees het F&L-forum maar.
|
wie? moeder
kritiek op: ik kom nooit op tijd thuis... (mjah... kwil dr niet ongerust maken, maar bij mijn vriendje is t altijd zo moeilijk om weg te gaan :) ) |
Dat ik mijn grote mond moet houden.
|
of ik niet tegen em aan wou rijden in het vervolg
|
Maat van me, tijdens colonisten van Catan was ik de bank en ik was iemand aan het helpen :o
|
Ik moest niet zo achterlijk gezond eten.
|
Ik kreeg van een paar vrienden kritiek omdat ik een opmerking maakte over hun uitgaangedrag. Ik was met hen uit, en ik maakte een opmerking omdat ze nooit op een plaats wilden blijven, en steeds om de 10 minuten weer naar een ander cafe wilden.
Ik "snapte er helemaal niks van" :s (n) |
Citaat:
|
mijn moeder, of ik svp niet de hele middag in bed wilde blijven liggen. Alsof ik iets nuttigers te doen heb :s
|
Citaat:
|
Ik was een lui zwijn dat uit bed moest komen omdat het al drie uur 's middags was.
|
Op dat mijn schoonmaken.. Dat ik 's ochtends de kamers moest doen, en 's middags het sanitair. En dat krijg je dan te horen van je baas die met een beetje geluk nog net het iq van 80 heeft.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
"Ik accepteer niet dat jij om kwart over twee uit je bed komt!"
Aldus moeder. |
- Doe eens normaal, ik schreeuw toch ook niet zo hard als jíj aan het bellen bent!-
Broer Ik was gewoon aan het práten met mijn moeder, maarja :p |
Citaat:
|
Vriendin. :o
|
" Jij bent ZO lui! Jij doet niets hier! Je helpt nooit!!"
aldus mama.. die al 3 weken de was niet heeft gedaan.. terwijl zij de hele tijd achter der computer speelt.. |
Citaat:
Dat ken ik ook... vooral dat ik dus weer achter de computer zit te msnen en te internetten ja.. Daar krijg ik dus kritiek op van mijn broer, en me vader.. :rolleyes: Word er ook niet goed van.. ppffff |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |