![]() |
hoe ga je naar je vakantie bestemming toe?
Spreekt voor zich.
En kad nog 1 vraagje: Hoe lang is het reizen? |
vliegtuig
uur of 8 |
eerst trein,(anders kom ik nie op Schiphol) en dan vliegtuig,...11.55 uur vliegen (uren wachten niet meegerekend.)
|
Eerst met de auto tot in Zaventem,
en dan een uur of 3 vliegen geloof ik.. *spannend* heb nog nooit gevlogen :o |
zo'n 12 uur met de auto
|
Eerst waarschijnlijk met de bus/tram, metro en trein naar het vliegveld en dan vliegend naar Turkije. Hoe lang het vliegen duurt zou ik (nog) niet weten.
|
Met auto naar Schiphol en dan een uurtje of 8 a 9 vliegen naar het westen van de VS
|
4½ uur met de trein.
|
8 uurtjes (denk ik) met de auto incl. pauzes
|
uurtje met de trein
|
Schotland: 12 uur met de boot (een nacht dus)
|
lol, auto, 2 1/2 uur....
|
Eerst een dik uur naar schiphol met de auto en daarna een uur of 7 vliegen naar New York.
|
Eerst met de trein naar Schiphol. En daarna ongeveer 5 uur vliegen naar Luxor (Egypte).
|
Eerst naar Schiphol reizen met het OV, vanaf hier +/- een uur en dan anderhalf uur vliegen naar Glasgow (Schotland).
|
eerst moet ik op de een of andere manier op station Amersfoort zien te komen, en dan ga ik met de bus naar Oostenrijk. we vertrekken om 21.00uur e komen de volgende ochtend aan. tis btw een uur onder Wenen waar ik heen ga.
|
Zodra iedereen een plekje heeft gevonden om te zitten en om z'n bagage kwijt te kunnen, dan moet ik ongeveer 3,5 uur tot 4 uur rijden naar Luxemburg (enige met rijbewijs :rolleyes: ).
Kan nog leuk worden als we geen auto kunnen lenen, dan moeten we met z'n 4-en in een mini :D . (the driver always has te best place :D ) |
eerst met de auto naar Schiphol (+/- 1 uur), dan ongeveer 1,5 uur vliegen naar Milaan, dan met de bus van het vliegveld naar de stad (+/- 0,5 uur) dan met de trein naar Modena (2 uur) en dan met de auto naar het huis waar ik blijf (+/- 0,5 uur). Dat is dus 5,5 uur, maar door een 2-uur durende vertraging op Schiphol werd het wat langer...
|
Eerst met de auto naar Schiphol en daarna zo'n 3 uur vliegen.
|
met gogo tours, met de bus. Duurt ongeveer 24 uur.
|
Citaat:
|
met de auto
|
Eerst een paar uur met de auto naar Hannover en dan met de bus en dan zo'n 31 uur in de bus.
|
ongeveer 4 uur met de auto
|
eerst met de trein/auto naar schiphol
dan een paar uur in het vliegtuig vanaf dan reizen we met de trein van bestemming naar de volgende |
Citaat:
|
4 uur in de auto naar Calais, dan de boot op naar Dover, en dan nog een uurtje of drie rijden naar onze eerste camping in Engeland.
|
ik ga met een volgeladen auto (VW Caddy, hoe voller des te beter de auto rijdt, anders hobbelt alles alleen maar).
we gokken op 12 uurtjes rijden. |
met de boot
vier uren ofzo? |
met de auto.. 2 dagen :(
|
Met het vliegtuig, iets meer dan 3 uur vliegen.
|
Met de auto.. De reis zal ongeveer 12 uur duren!
|
vliegtuig, een ongeveer 11, 12 uur.
|
Eerst met de auto naar Calais (zo'n 4 uur), dan met de boot naar Dover (klein uurtje), en dan met de auto naar de camping (4-5 uur)
|
Eerst 1 uur met de auto, dan 3.5 uur vliegen en dan 1 uur met de bus (Kreta).
|
Citaat:
:eek: van waar naar waar ga je met de bus? |
Fiets/bus/boot - trein - auto.
Om het even divers te houden. Alles bij elkaar zal het zo'n vier uur zijn. (En dan zit je nog in Nederland :D) |
24 uur met de boes :(
|
ongeveer 13 uur met de auto, we gaan naar Hongarije
|
met de bus. siofok is iets van 20 uur, maar omdat we vanuit t zuiden vertrekken zal het iets van 16 uur zijn voor mij :p
|
met de auto naar berlijn, ik vertrek over een kwartier. Is euh, meer dan 6 uur reizen.
Ben al naar Oslo geweest, 2 en een halve dag bezig geweest met auto + caravan. Maar terugweg, via Oslo -> Kiel nachtboot. |
vliegtuig, paar uurtjes vliegen... niet zo lang.
|
Eerst met de trein van alkmaar naar leeuwarden, en dan een paar dagen later met de trein van leeuwarden naar venlo, en
dan een paar dagen later van venlo weer naar huis. Geen idee hoe lang dat duurt.... paar uurtjes |
Vliegtuig. &met de bus naar het hotel.
|
Eerst met de auto naar Schiphol.. half uurtje! En dan 3 uur in het vliegtuig naar Antalya en vanuit daar nog even in de bus naar Side!
|
eerst met de trein (of auto als mn vader aardig is) ong. 20 minuten dan vliegen ong, 2 uur en dan met de bus ong. uurtje
en mn andere vakantie ong. 10 uur met de auto en mn andere vakantie half uurtje met de auto en dan varen (ja het varen is de vakantie) |
Trein, vliegtuig, auto, fiets
|
Ene vakantie 6 uur rijden, andere vakantie is wat gecompliceerder; paar minuutjes naar Schiphol, 4 uur vliegen naar Israel, daar rondreizen, boot/vliegtuig vanuit Israel naar Kreta/Cyprus.
|
Heb dit jaar voor het eerst gevlogen naar m'n vakantiebestemmingen. Daarvoor was het altijd met de auto, met uitzondering van een keer skiën in Oostenrijk met de trein.
Nu was het dus het vliegtuig, en beide keren ongeveer 2 uur vliegen. |
Met de auto. Het is maar 3 uur rijden..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |