![]() |
Het regent. Alweer. Filmpje?
Zo, met dit weer deze zomer geloof ik niet dat ik nog ergens lekker bij de plas op het strand ga liggen zonnebaden.
Dus, gaan we films huren op de zondagmiddag. Om de verveling tegen te gaan. Dillema: Welke moet ik huren? Deel je tips hier. Welke film móeten we zien? |
Mystic River.
|
Pulp Fiction.
Reservoir Dogs. |
Finding Nemo :cool:
|
Citaat:
|
the count of monte cristo
groundhog day donnie darko das experiment |
the game
|
Phonebooth
Apocalypse Now 25th hour Donnie Darko The ninth gate deze heb ik als laatst gezien en ze waren allemaal fantastisch! |
beetlejuice
edward scissorhands darkman :D |
Er zijn bij ons niet zo veel goeie nieuwe films uit volgens mij. Sinds mystic river is er niet meer iets spectaculairs uitgekomen, maar volgens mij komt morgen wel Hero uit, die is prachtig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Matchstick Men vond ik leuk (y)
|
Citaat:
Four Rooms The Qube Donnie Darko Fear & Loathing in Las Vegas Deser Saint Dogma Kill Bill Vol 1&2 Lock, Stock and Two Smoking Barrels Lola Rennt Natural Born Killers Snatch The Boondock Saints The Butterfly Effect Waking Life |
The Big Lebowski
of Fargo, ook goed. |
Citaat:
lastig om geen tv gids te hebben :( |
Citaat:
www.tvgids.nl ;) |
Shaolin soccer (of hoe je dat ook schrijft) :cool:
|
Citaat:
tis ook nog vroeg he :O |
Magnolia is heerlijk op een regenachtige avond.
|
Mja, ik heb voor mijn slagen van een paar mensen Lord Of The Rings deel 2 en 3 gekregen, deel 1 heeft de vriend van mijn zusje, dus hou een LOTR-marathon of zo als je daar van houdt? :D:p;)
Afgezaagd, ik weet het... |
Requiem for a dream schijnt ontzettend mooi te zijn.
|
Citaat:
|
als je een erg foute film wilt zien:
Kevin and Perry: Go Large die is te fout, maar zo geinig (y) |
The new guy
|
Citaat:
|
Dream catcher
ghost world stigmata the caveman's valentine red dragon |
Goodbye Lenin vond ik briljant.
|
Citaat:
Bloody Sunday Lilja 4 ever |
lock stock 'n 2 smoking barrels + snatch
|
Citaat:
|
Identity
|
Ik heb gister 'De Tweeling' gezien, is ook best de moeite waard, echt een mooie film. Wel zijn er veel dingen anders dan in het boek.
|
love me if you dare
|
Kill Bill Vol. 1 & 2
|
Ik heb Mean Girls gedownloadt... Was wel lollig:)
|
Citaat:
En kevin en perry zijn zwaar aan te raden ja(i'm not your slave! :D ). |
Being John Malkovich
Ghostworld American Beauty High Fidelity Clerks Jay & Silent Bob Strike Back Rocky Horror Picture Show Litte Shop Of Horrors Hedwig And The Angry Inch Orgazmo :p |
Gaap, ik ken het. Was maandag jarig en heb tv/dvd combinatie gekregen. Ondertussen alweer 10 dvds gekeken :s.
Ik zou zeggen: Donnie Darko What's eating Gilbert Grape Chaos The Good Girl Van God los |
The Green Mile
|
Mallrats
A life less ordinary Dude where's my car Genoeg goeie films zijn al genoemd eigenlijk :cool: |
amelie (le fabuleux destin d'amelie poulain)
chocolat en als de videotheek hem heeft en je houdt van kostuumdrama's alla sense and sensibility moet je pride and prejudice huren. 6 uur lang heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk |
Citaat:
*valt kwijlend van haar stoel af* |
Citaat:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :) http://news.bbc.co.uk/media/images/3..._pride_150.jpg |
Citaat:
kwijl ja :bloos: |
*doet mee met kwijl hype*
|
Paar films die ik erg cool vind:
- Love Actually - Bowling for Columbine - Cruel Intensions - The Crow - The Rules of Attraction |
|
Citaat:
|
Ja iedereen vanavond Edward kijken <3
Mijn lievelings. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |